Obecny czas: 10 Gru 2018, 08:26



Odpowiedz  [ 495 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 50  Następna
 Olej silnikowy do naszych DISI 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 01 Wrz 2017, 12:23
Posty: 86
Auto: Mazda 3 MPS BL
Czemu wymieniacie olej już co 8k km , przeciesz co 15k km wystarczy.
Ja jeżdże na Mobil 1 0W-40 New life i jest ok.


25 Sty 2018, 05:55
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1085
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
Edition-Man78 napisał(a):
Czemu wymieniacie olej już co 8k km , przeciesz co 15k km wystarczy.
Ja jeżdże na Mobil 1 0W-40 New life i jest ok.


Ty serio piszesz, czy się zgrywasz? ;)

misiekwaw napisał(a):
torek napisał(a):
No dobra, panowie.. szukam oleju.. <zlosnik> porzebuję opinię na temat tych dwóch :
Ravenol:
https://www.ravenol.pl/oleje-silnikowe- ... to-1L.html
Eneos Sustina:
http://www.eneos.eu/wp-content/uploads/ ... 40-PDS.pdf
Oba 5W40
Jeszcze myślę nad Penrite.. ale raz nie mam go w ofercie.. dwa cena trochę spora.. jak na olej do wymiany co 8k km..

tylko o Valvo i Motulu mnie nie pisać proszę ;) Szukam czegoś nowego ;)


Penrite HPR5 5w40 <spoko>


hm.. Penrite wzgledem Ravenolu.. faktycznie lepiej.. o Eneosie już nie piszę, bo nawet tańszy Ravenol lepiej wypada...
Jest jeszcze Penrite 5W50...

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


25 Sty 2018, 09:56
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2770
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
torek napisał(a):
Edition-Man78 napisał(a):
Czemu wymieniacie olej już co 8k km , przeciesz co 15k km wystarczy.
Ja jeżdże na Mobil 1 0W-40 New life i jest ok.


Ty serio piszesz, czy się zgrywasz? ;)


obawiam się, że serio, ale to w sumie jego problem

torek napisał(a):
misiekwaw napisał(a):
torek napisał(a):
No dobra, panowie.. szukam oleju.. <zlosnik> porzebuję opinię na temat tych dwóch :
Ravenol:
https://www.ravenol.pl/oleje-silnikowe- ... to-1L.html
Eneos Sustina:
http://www.eneos.eu/wp-content/uploads/ ... 40-PDS.pdf
Oba 5W40
Jeszcze myślę nad Penrite.. ale raz nie mam go w ofercie.. dwa cena trochę spora.. jak na olej do wymiany co 8k km..

tylko o Valvo i Motulu mnie nie pisać proszę ;) Szukam czegoś nowego ;)


Penrite HPR5 5w40 <spoko>


hm.. Penrite wzgledem Ravenolu.. faktycznie lepiej.. o Eneosie już nie piszę, bo nawet tańszy Ravenol lepiej wypada...
Jest jeszcze Penrite 5W50...


U mnie się sprawdził ten co podałem

_________________
DISItune


25 Sty 2018, 10:27
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 20:05
Posty: 1955
Miejscowość: Łorsoł
Auto: był Speed3'08
Jest jeszcze jedno oleum które u nas jest mało popularne a podobno bardzo stabilne termicznie (baza PAO + dodatki grupy IV). Wiem że zalewają go często min. chłopcy driftowcy.
MITASU
Jak ktoś jest mocno przywiązany do 5/40 to jest i taki.
http://www.mitasuoil.com.pl/produkty/si ... 1389268152
Ale fakt faktem że Penrite HPR5 5w40 ma baja parametry (przynajmniej na papierze no i podobnie to też PAO+HC).

Ja bym się generalnie trzymał PAO i będzie cacy.

_________________
Jak wesprzeć forum ? A tak : KLIK
emilio


25 Sty 2018, 13:07
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1085
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
no właśnie.. te Estry trochę w tym oleju dziwią.. no ale...

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


25 Sty 2018, 15:49
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Gru 2015, 21:52
Posty: 325
Miejscowość: Kraków / Doncaster
Auto: w poszukiwaniu
@Edition-Man78 - zapodaj zdjęcie swojego auta, żeby w przyszłości wiedzieć, które mpsy omijać przy zakupie :P

_________________
była : mazda 6 mps, mazda 3 mps bk, mazda 3 mps bl
jest : szuka się


25 Sty 2018, 20:58
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 01 Wrz 2017, 12:23
Posty: 86
Auto: Mazda 3 MPS BL
Słuchajcie, jeśli się myle to mi poprostu powiedzcie, po to tu jesteśmy żeby się uczyć.
Mam Mazde 3 MPS BL i w Mazdzie powiedzieli że wymienia się co 15 k km.

Więc powinienem wymieniać co 8 k km?
Tak ma być według serwisu?
To bym musiał dwa razy w.roku olej wymieniać.

Na stronie Liqui Moly też pisze że wymiana oleju w Mazdzie MPS BL co 15 k km.
Nie jeżdże na jakimś tanim oleju żebym musiał co 8k km wymieniać.


26 Sty 2018, 06:47
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1191
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
Hej,
Edition ma rację, zadał pytanie i powinniśmy edukować zamiast szydzić :) . Każdy się uczy.

Edition prawdą jest ze aso zaleca wymianę co 15k km. Jest to jednak dość długi czas. My tutaj mamy w większości zmodowane mpsy i w ich wypadkach wymiana później niż co 8k km jest już nierozważna.
Oczywiście interwały wymiany zależą od wielu czynników jak np trasy jakie się średnio dziennie pokonuje (3 km do pracy czy 30?) katowanie auta itp.
8km to dobry przedział.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


26 Sty 2018, 08:16
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 01 Wrz 2017, 12:23
Posty: 86
Auto: Mazda 3 MPS BL
Aha ok.
Dziękuje za odpowiedź.
Mój mps jest też zmodowany, na rolkach w Niemczech pokazał 308 km i 440 Nm.

Jeżdże codziennie Minimum 50 km na spokojnie hyba że się kogoś spotka do ścigania ale to sie żadko zdaża.


26 Sty 2018, 08:38
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1191
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
Ile masz przebiegu w aucie? Ja bym wymieniał co 8km na twoim miejscu :)

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


26 Sty 2018, 08:48
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 495 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 50  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.