Obecny czas: 19 Paź 2018, 05:41



Odpowiedz  [ 143 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Następna
 Uszczelka pod głowicą? 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1183
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
Mopsy dymią przy mocniejszym wciskaniu. Zwłaszcza jak masz decat albo mniej restrykcyjny wydech i Cat.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


11 Gru 2016, 13:20
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1072
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
ale dymią na czarno, a nie na niebiesko-biało ;)

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


14 Gru 2016, 17:27
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Paź 2016, 11:11
Posty: 241
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Mazda 3 MPS 383 PS
Ja mam takie strzały sadzy przy mocniejszym depnieciu tez czarne

_________________
/tłoki CP/korby Manley/grubsze tuleje cylindrów/szpilki ARP/usunięty balans/Motul 300V/Autotech HPFP/NGK 6510/turbo hybryda Perun stage 2/wycięte klapki z kolektora dolotowego/uszczelki JBR/usunięty EGR/SSG duży FMIC z orurowaniem pod silnikiem/GFB BOV/dolot 3" JBR/wydech 3" SSG/Bilstein B8/Eibach Pro Kit/ACT street/CPE RMM/custom SSP/Bridgestone Potenza S001/Sparco Pista/DBA street/Ferodo DS2500/stalowy oplot Goodridge/Motul RBF600/wskaźniki ProGRaceRC/strojenie Disitune/


14 Gru 2016, 20:43
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1072
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
czyli norma <spoko>

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


15 Gru 2016, 16:17
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 28 Mar 2011, 22:20
Posty: 765
Auto: 6 MPS
Panowie i Panie, myślę że litr oleju na 1000k to norma co ?


15 Gru 2016, 21:29
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1072
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
Mirek, nie przesadzaj.
Jeśli idzie czarny dym przy pełnym ogniu, to nie to samo co litr oleju na 1000km..chociaż w sumie w Audi B4 S4 V8, jest to w sumie norma <rotfl>

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


16 Gru 2016, 09:32
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 09 Sie 2015, 12:28
Posty: 156
Auto: Mazda 3 MPS 2007 czerwona
Moja dymi na szaro i oleju też ubyło. Poziom oleju mam na samym dole kreski minimum. Przejechane jakieś 2500-3000 km. Nie wiem czy to normalne. Silnik i turbo dopiero co remontowane.

_________________
Zakuty silnik(tłoki CP, korby Manley, śruby ARP),Turbo Hybrid Perun stage 2, FMIC SSG, Downpipe CorkSport, Midpipe HighFlow Cat SSG, Catback Exhaust CorkSport, Tru-3.0 Wide Path Intake JBR, Sprzęgło ACT Street, HPFP CorkSport, GFB BOV, RMM c-pe 75A, Stabilizatory przód, tył Whiteline 27mm, Eibach Pro-Street-S, Shifter Bushings, Short shift plate, Tarcze DBA T2 i klocki Galfer, Świece NGK, EGR usunięty, Balance shaft usunięty, Klapy z kolektora usunięte, ECU mod PromotoR(402KM; 544Nm),1xZZB


16 Gru 2016, 17:35
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1183
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
następne mody zrób banjo bolt i occ.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


16 Gru 2016, 21:01
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 28 Mar 2011, 22:20
Posty: 765
Auto: 6 MPS
torek napisał(a):
Mirek, nie przesadzaj.
Jeśli idzie czarny dym przy pełnym ogniu, to nie to samo co litr oleju na 1000km..chociaż w sumie w Audi B4 S4 V8, jest to w sumie norma <rotfl>


Jeśli ogień robi się rzadko to i icek potrzebuje się przewietrzyć :-)


16 Gru 2016, 22:50
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Paź 2016, 11:11
Posty: 241
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Mazda 3 MPS 383 PS
qgp napisał(a):
następne mody zrób banjo bolt i occ.



a jesli chodzi o OCC to co dokladnie masz na mysli?

_________________
/tłoki CP/korby Manley/grubsze tuleje cylindrów/szpilki ARP/usunięty balans/Motul 300V/Autotech HPFP/NGK 6510/turbo hybryda Perun stage 2/wycięte klapki z kolektora dolotowego/uszczelki JBR/usunięty EGR/SSG duży FMIC z orurowaniem pod silnikiem/GFB BOV/dolot 3" JBR/wydech 3" SSG/Bilstein B8/Eibach Pro Kit/ACT street/CPE RMM/custom SSP/Bridgestone Potenza S001/Sparco Pista/DBA street/Ferodo DS2500/stalowy oplot Goodridge/Motul RBF600/wskaźniki ProGRaceRC/strojenie Disitune/


17 Gru 2016, 12:17
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 143 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.