Obecny czas: 22 Paź 2018, 22:08



Odpowiedz  [ 143 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
 Uszczelka pod głowicą? 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1184
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
Oli catch can. http://oilcatchcan.com

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


17 Gru 2016, 14:10
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Paź 2016, 11:11
Posty: 242
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Mazda 3 MPS 383 PS
Pudel jak u Ciebie sytuacja?

na serio olej ci znika?

jak z dymieniem?

wyjaśniło się coś?

pytam bo jestem w podobnej sytuacji - auto w SSG i potrzebny remont silnika..

_________________
/tłoki CP/korby Manley/grubsze tuleje cylindrów/szpilki ARP/usunięty balans/Motul 300V/Autotech HPFP/NGK 6510/turbo hybryda Perun stage 2/wycięte klapki z kolektora dolotowego/uszczelki JBR/usunięty EGR/SSG duży FMIC z orurowaniem pod silnikiem/GFB BOV/dolot 3" JBR/wydech 3" SSG/Bilstein B8/Eibach Pro Kit/ACT street/CPE RMM/custom SSP/Bridgestone Potenza S001/Sparco Pista/DBA street/Ferodo DS2500/stalowy oplot Goodridge/Motul RBF600/wskaźniki ProGRaceRC/strojenie Disitune/


23 Gru 2016, 00:04
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 09 Sie 2015, 12:28
Posty: 157
Auto: Mazda 3 MPS 2007 czerwona
Trochę dymi czasami. Olej bierze, ale to podobno normalne po zakuciu. Po około 3 tyś dodałem 1 litr oleju.

_________________
Zakuty silnik(tłoki CP, korby Manley, śruby ARP),Turbo Hybrid Perun stage2, FMIC SSG, Downpipe CorkSport, Midpipe HighFlow Cat SSG, Catback Exhaust CorkSport, Tru-3.0 Wide Path Intake JBR, Sprzęgło ACT Street/Prolite flywheel, HPFP CorkSport, GFB BOV, RMM c-pe 75A, Stabilizator przód/tył Whiteline 27mm, Eibach Pro-Street-S, Shifter Bushings, Short shift plate, Tarcze DBA T2 /klocki Galfer/przewody w oplocie, EGR, balance shaft i klapy z kolektora usunięte, ECU mod PromotoR(402KM; 544Nm),1xZZB


23 Gru 2016, 14:37
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 143 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 11, 12, 13, 14, 15

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.