Obecny czas: 23 Paź 2018, 15:52



Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 
 pompa sprzęgła? 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Paź 2016, 11:11
Posty: 242
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Mazda 3 MPS 383 PS
zdarzyło mi się już kilka razy że po dłuższej jeździe na półsprzęgle (np cofanie na parkingu) pedał sprzęgła został mi w podłodze (skrzynia zablokowana) musiałem gasić auto i wydzierać go do góry. Oprócz tego wszystko jest ok nic się nie ślizga itp.
Jestem świadom tego że prędzej czy później czeka mnie całe sprzęgło bo jeszcze nie było ruszane ale ale mam nadzieje że jeszcze troche wytrzyma bo nie mam kasy :P
Co to może być pompa? wysprzęglik?

_________________
/tłoki CP/korby Manley/grubsze tuleje cylindrów/szpilki ARP/usunięty balans/Motul 300V/Autotech HPFP/NGK 6510/turbo hybryda Perun stage 2/wycięte klapki z kolektora dolotowego/uszczelki JBR/usunięty EGR/SSG duży FMIC z orurowaniem pod silnikiem/GFB BOV/dolot 3" JBR/wydech 3" SSG/Bilstein B8/Eibach Pro Kit/ACT street/CPE RMM/custom SSP/Bridgestone Potenza S001/Sparco Pista/DBA street/Ferodo DS2500/stalowy oplot Goodridge/Motul RBF600/wskaźniki ProGRaceRC/strojenie Disitune/


08 Gru 2016, 14:37
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 790
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Wysprzęglik Ci padł

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


08 Gru 2016, 19:17
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 24 Wrz 2016, 07:15
Posty: 59
Auto: mazda 3 mps bl
Też tak myślę ale ze wcześniej jak nie miałeś wcisnietego sprzegla to nie słyszałeś nic?


08 Gru 2016, 20:27
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Paź 2016, 11:11
Posty: 242
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Mazda 3 MPS 383 PS
Nie nic słyszałem, objaw ten pojawia się rzadko no ale ewidentnie coś jest nie tak, czyli mówicie wysprzęglik, ok

_________________
/tłoki CP/korby Manley/grubsze tuleje cylindrów/szpilki ARP/usunięty balans/Motul 300V/Autotech HPFP/NGK 6510/turbo hybryda Perun stage 2/wycięte klapki z kolektora dolotowego/uszczelki JBR/usunięty EGR/SSG duży FMIC z orurowaniem pod silnikiem/GFB BOV/dolot 3" JBR/wydech 3" SSG/Bilstein B8/Eibach Pro Kit/ACT street/CPE RMM/custom SSP/Bridgestone Potenza S001/Sparco Pista/DBA street/Ferodo DS2500/stalowy oplot Goodridge/Motul RBF600/wskaźniki ProGRaceRC/strojenie Disitune/


09 Gru 2016, 10:00
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 28 Mar 2011, 22:20
Posty: 765
Auto: 6 MPS
Jeśli nie masz ubytków płynu hamulcowego, wymień go wraz z płynem w wysprzęgliku.


09 Gru 2016, 20:10
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Paź 2016, 11:11
Posty: 242
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Mazda 3 MPS 383 PS
ok, dzieki!

_________________
/tłoki CP/korby Manley/grubsze tuleje cylindrów/szpilki ARP/usunięty balans/Motul 300V/Autotech HPFP/NGK 6510/turbo hybryda Perun stage 2/wycięte klapki z kolektora dolotowego/uszczelki JBR/usunięty EGR/SSG duży FMIC z orurowaniem pod silnikiem/GFB BOV/dolot 3" JBR/wydech 3" SSG/Bilstein B8/Eibach Pro Kit/ACT street/CPE RMM/custom SSP/Bridgestone Potenza S001/Sparco Pista/DBA street/Ferodo DS2500/stalowy oplot Goodridge/Motul RBF600/wskaźniki ProGRaceRC/strojenie Disitune/


10 Gru 2016, 10:42
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 6 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.