Obecny czas: 17 Sie 2018, 22:11



Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
 Termostat 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 787
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
U mnie wszystko zaczęło się po wywaleniu płynu z pękniętego przewodu. Teraz po odpaleniu zimnego silnika temperatura rośnie niby normalnie, dochodzi do ok 80 st. i po przegazówce zaczyna spadać. I tak w kółko. Dzisiaj zauważyłem też, że w oczekujących błędach (bez CELa na desce) wywaliło mi błąd P2096. Wyczytałem, że może to być skutek jazdy na niedogrzanym silniku (wg wskazań czujnika, bo silnik był dobrze rozgrzany patrząc po temp. oleju) dlatego od razu wymieniam termostat, czujnik i zalewam nowy płyn. Mam nadzieję, że pomoże

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


15 Gru 2016, 15:13
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 28 Mar 2011, 22:20
Posty: 762
Auto: 6 MPS
Aby dobrze odpowietrzyć MPSa należy nim pobujać na boki, odczekać i dolać płynu


15 Gru 2016, 21:32
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Gru 2015, 21:52
Posty: 323
Miejscowość: Kraków / Doncaster
Auto: w poszukiwaniu
@pietrus, daj znać czy pomogło, jak tak to ogarnę to u siebie :P póki co mi się nie chce, co do niedogrzanego silnika, nigdy nie krece powyżej 2500-2800 na zimnym przez dobre 15 minut jazdy, a później jedynka pizda w chuj :P

_________________
była : mazda 6 mps, mazda 3 mps bk, mazda 3 mps bl
jest : szuka się


15 Gru 2016, 23:36
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 787
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Termostat, czujnik i płyn wymienione. Na razie wszystko wygląda ok. Temperatura w normie chociaż na początku przekraczała 100 st. ale to zapewne przez nie do końca odpowietrzony układ.

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


19 Gru 2016, 11:28
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 787
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Jednak chyba coś dalej jest nie teges bo o ile temperatura teraz idzie ładnie w górę bez wahań to na postoju lub w korkach chłodziwo za bardzo się grzeje. Przy dzisiejszych korkach, w których spędziłem prawię godzinę temperatura podskoczyła aż do 104 st. Wentylator sprawny bo po włączeniu klimy zaczyna się kręcić i zbija nieco temperaturę jednak temp. nadal jest dość wysoka. Czyżby pompa wody nie wyrabiała przy niskich obrotach? Przy jakiej temperaturze powinien załączyć się wentylator?

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


22 Gru 2016, 13:57
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2764
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
IMHO 104 to norma w korkach. W sensie nie cały czas tylko bujanie się do 104 i w dół po włączeniu wentylatora. U mnie to było AFAIR 103 ale o jeden stopień nie kruszyłbym kopii. Temperatura nie powinna rosnąć w czasie jazdy ponad 100. Od tej reguły raz widziałem wyjątek u siebie w górach w Chorwacji w 35 stopniowym upale.

_________________
DISItune


22 Gru 2016, 15:35
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 787
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Nigdy wcześniej nie widziałem takich temperatur nawet po długim postoju dlatego albo wcześniej mój system chłodzenia był nie do końca sprawny albo jednak teraz coś szwankuje, zważając, że temperatura na zewnątrz jest trochę poniżej zera aż strach pomyśleć co będzie latem...

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


22 Gru 2016, 17:34
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.