Obecny czas: 17 Sie 2018, 01:05



Odpowiedz  [ 59 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
 Moja kompresja... 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Paź 2016, 11:11
Posty: 226
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Mazda 3 MPS 383 PS
kocham to auto ale go nie nawidze

_________________
/tłoki CP/korby Manley/grubsze tuleje cylindrów/szpilki ARP/usunięty balans/Motul 300V/Autotech HPFP/NGK 6510/turbo hybryda Perun stage 2/wycięte klapki z kolektora dolotowego/uszczelki JBR/usunięty EGR/SSG duży FMIC z orurowaniem pod silnikiem/GFB BOV/dolot 3" JBR/wydech 3" SSG/Bilstein B8/Eibach Pro Kit/ACT street/CPE RMM/custom SSP/Bridgestone Potenza S001/Sparco Pista/DBA street/Ferodo DS2500/stalowy oplot Goodridge/Motul RBF600/wskaźniki ProGRaceRC/strojenie Disitune/


22 Gru 2016, 10:43
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Paź 2016, 11:11
Posty: 226
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Mazda 3 MPS 383 PS
tłoki nadwymiar i szlif cylindrów to dobre rozwiązanie?

_________________
/tłoki CP/korby Manley/grubsze tuleje cylindrów/szpilki ARP/usunięty balans/Motul 300V/Autotech HPFP/NGK 6510/turbo hybryda Perun stage 2/wycięte klapki z kolektora dolotowego/uszczelki JBR/usunięty EGR/SSG duży FMIC z orurowaniem pod silnikiem/GFB BOV/dolot 3" JBR/wydech 3" SSG/Bilstein B8/Eibach Pro Kit/ACT street/CPE RMM/custom SSP/Bridgestone Potenza S001/Sparco Pista/DBA street/Ferodo DS2500/stalowy oplot Goodridge/Motul RBF600/wskaźniki ProGRaceRC/strojenie Disitune/


22 Gru 2016, 11:37
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1032
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
lepiej wymienić tuleje cylindrów.. po szlifie to tam już nic nie zostanie przecież.. ;) one w serii są cieniutkie jak kartka papieru.

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


22 Gru 2016, 12:25
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Gru 2015, 21:52
Posty: 323
Miejscowość: Kraków / Doncaster
Auto: w poszukiwaniu
@adist - nie kombinuj nic, tylko rób jak piszą chłopaki, remont na oem częściach i módl się, żeby znowu się to nie stało, albo zakuj silnik, drogo, ale bezpieczniej.

co do 2.3 disi, nie jest zły silnik, bo potencjał ma faktycznie niezły, ale prawda jest taka jak qgp napisał, weź kup sti albo evo i nie wkładaj tam ani grosza, byłem świadkiem jak u kumpla w sti grubo pomodzonej na dobrych częściach wypadła korba przy upalaniu.. mazda daje równie dużo frajdy co te samochody, a przy tym jest tańsza w ogólnej eksploatacji.

Ja straciłem szacunek do tej marki od kiedy dowiedziałem się, że nie będzie kontynuacji mps i vankla, teraz to będą samochody dla emerytów, a największy dostępny benzynowy silnik jaki znalazłem w nowych modelach to 2.0 150km, śmiech na sali

_________________
była : mazda 6 mps, mazda 3 mps bk, mazda 3 mps bl
jest : szuka się


22 Gru 2016, 16:13
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 787
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
A 2,5 litrowa turbobenzyna w nowym CX-9 ?

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


22 Gru 2016, 16:26
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Gru 2015, 21:52
Posty: 323
Miejscowość: Kraków / Doncaster
Auto: w poszukiwaniu
zgodzę się, ale cx9 poszła tylko za wielką wodę, więc nam jak zwykle sam chłam został, cx7 z zajebistym 2.2 dieslem, który zjebie się po 100k km, poza tym amerykanie mają nawet 6 coupe z 3.7L silnikiem pod maską o ile dobrze kojarzę. w tym rzecz, nawet jeśli zdecydowałbym się już na kredyt na samochód i chciał kupić taką cx9 2.5 Turbo, to nie mogę

@edit: zwracam honor, doedukowałem się trochę, wszedlem na polską i niemiecką stronę mazdy i widzę, że 6 model 2017 będzie miał 2.5 sky-g o mocy 192KM z manualem, w anglii jeszcze tego nie ma.

_________________
była : mazda 6 mps, mazda 3 mps bk, mazda 3 mps bl
jest : szuka się


Ostatnio edytowany przez deejay89, 22 Gru 2016, 16:40, edytowano w sumie 1 raz



22 Gru 2016, 16:33
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 787
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
http://moto.pl/MotoPL/1,88389,19822108, ... iwosc.html

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


22 Gru 2016, 16:37
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Gru 2015, 21:52
Posty: 323
Miejscowość: Kraków / Doncaster
Auto: w poszukiwaniu
o nie wiedziałem o tym, to dobra wiadomość, bo mazda robi piękne samochody i myślę, że klientów na cx9 nie będzie im brakować, ciekawe czy ten silnik 2.5T 250km to ten sam co w 6 2.5 n/a 192km ? nazywają się tak samo, więc może będzie możliwość wsadzenia turbo do 6 ? :D a wtedy byłby niezły przecinak !

_________________
była : mazda 6 mps, mazda 3 mps bk, mazda 3 mps bl
jest : szuka się


22 Gru 2016, 16:47
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Paź 2016, 11:11
Posty: 226
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Mazda 3 MPS 383 PS
wycena od ssg zakładająca zakucie silnika:

1.
Tłoki kute CP z pierścieniami (4 szt.)
2950
2.
Korby kute Manley 4szt
1750
3.
Panewki korbowe OEM
330
4.
Szpilki do głowicy ARP
800
5.
Uszczelniacze zaworowe OEM
600
6.
Uszczelniacz wału korbowego tył
230
7.
Uszczelniacz wału korbowego przód
56
8.
Uszczelka głowicy OEM
222
9.
Usunięcie egr
270
10.
Olej na dotarcie silnika
195
11.
Olej docelowy Motul 300V 5W40 6L
350
12.
Filtr oleju (2x)
60
13.
Płyn chłodniczy dolewka
40
14.
Wyjęcie włożenie silnika
600
15.
Rozłożenie/Złożenie silnika
2500
16.
Zabielenie głowicy/wymiana uszczelniaczy głowicy
400
17.
Szlif cylindrów
800
18.
Serwis /obsługa czynnika klimatyzacji
150
19.
Sprawdzenie wydajności wtryskiwaczy paliwa
600

Suma:
12903

Pomijając kwote która doprowadza mnie do łez

SSG mówi że tuleji cylindrów nie trzeba wymieniać i proponuje tłoki pierwszy szlif - chyba wiedzą co mówią?

_________________
/tłoki CP/korby Manley/grubsze tuleje cylindrów/szpilki ARP/usunięty balans/Motul 300V/Autotech HPFP/NGK 6510/turbo hybryda Perun stage 2/wycięte klapki z kolektora dolotowego/uszczelki JBR/usunięty EGR/SSG duży FMIC z orurowaniem pod silnikiem/GFB BOV/dolot 3" JBR/wydech 3" SSG/Bilstein B8/Eibach Pro Kit/ACT street/CPE RMM/custom SSP/Bridgestone Potenza S001/Sparco Pista/DBA street/Ferodo DS2500/stalowy oplot Goodridge/Motul RBF600/wskaźniki ProGRaceRC/strojenie Disitune/


22 Gru 2016, 17:49
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1142
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
13k za zakucie to taniej niż sie spodziewałem. Niewiele mniej kosztowało mnie turbo z accessportem

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


22 Gru 2016, 18:19
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 59 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.