Obecny czas: 20 Sie 2018, 11:57



Odpowiedz  [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
 Problem z tempomatem 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 09 Sie 2015, 12:28
Posty: 153
Auto: Mazda 3 MPS 2007 czerwona
mirek_krk napisał(a):
Żarcik, żarcik. Od momentu zakupu samochodu masz ten problem ?

Nie. Przestał działać po remoncie silnika i wymianie sprzęgła i strojeniu. Czy podczas strojenia można wyłączyć tempomat?

_________________
Zakuty silnik(tłoki CP, korbowody Manley, śruby ARP), Turbina Hybryda Perun stage 2, FMIC SSG, Downpipe CorkSport, Midpipe HighFlow Cat SSG, Catback Exhaust CorkSport, Tru-3.0 Wide Path Intake System JBR, Sprzęgło ACT Street, HPFP CorkSport, GFB Response BOV, RMM c-pe xFlex Stage1 75A, Bilstein Pro Kit, Shifter Bushings, Zimne świece NGK, EGR usunięty, Balance shaft usunięty, Klapy z kolektora ssącego usunięte, ECU mod PromotoR(402KM; 544Nm),1xZZB


04 Kwi 2017, 05:50
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Online
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1142
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
przy strojeniu - chyba nie. Obstawiałbym że przy sprzęgle nie został podłączony jakiś czujnik.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


04 Kwi 2017, 07:15
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 09 Sie 2015, 12:28
Posty: 153
Auto: Mazda 3 MPS 2007 czerwona
Do sprzęgła to chyba jest pod pedałem sprzęgła. No, ale może przy sprzegle też coś jest. Jeśli jest to gdzie?

_________________
Zakuty silnik(tłoki CP, korbowody Manley, śruby ARP), Turbina Hybryda Perun stage 2, FMIC SSG, Downpipe CorkSport, Midpipe HighFlow Cat SSG, Catback Exhaust CorkSport, Tru-3.0 Wide Path Intake System JBR, Sprzęgło ACT Street, HPFP CorkSport, GFB Response BOV, RMM c-pe xFlex Stage1 75A, Bilstein Pro Kit, Shifter Bushings, Zimne świece NGK, EGR usunięty, Balance shaft usunięty, Klapy z kolektora ssącego usunięte, ECU mod PromotoR(402KM; 544Nm),1xZZB


04 Kwi 2017, 15:37
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Online
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1142
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
próbowałem dzisiaj trochę poszukać na amerykańskim forum. Nie widziałem żeby pisali o jakichś czujnikach, poza tym przy samych pedałach. Natomiast jeden typek miał podobny problem z tempomatem (ale powiązany również z absem). Nie masz żadnych problemów z hamulcami przy okazji? Jemu akurat pomogło odpowietrzenie układu, ale to raczej strzał w ciemno.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


04 Kwi 2017, 19:31
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 09 Sie 2015, 12:28
Posty: 153
Auto: Mazda 3 MPS 2007 czerwona
ABS działa. Błędów nie ma. Po sprawdzeniu wszystkiego sam, oddałem samochód do warsztatu i nic nie znaleźli. Mechanik powiedział, że może jak był program robiony to może coś wyłaczyli. Ale to też tylko domysły

_________________
Zakuty silnik(tłoki CP, korbowody Manley, śruby ARP), Turbina Hybryda Perun stage 2, FMIC SSG, Downpipe CorkSport, Midpipe HighFlow Cat SSG, Catback Exhaust CorkSport, Tru-3.0 Wide Path Intake System JBR, Sprzęgło ACT Street, HPFP CorkSport, GFB Response BOV, RMM c-pe xFlex Stage1 75A, Bilstein Pro Kit, Shifter Bushings, Zimne świece NGK, EGR usunięty, Balance shaft usunięty, Klapy z kolektora ssącego usunięte, ECU mod PromotoR(402KM; 544Nm),1xZZB


04 Kwi 2017, 19:38
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 28 Mar 2011, 22:20
Posty: 762
Auto: 6 MPS
Jeśli nie masz żadnych błędów , to sprawdź poprawność przełożeń biegów w mapie "Gear ratios"


04 Kwi 2017, 20:28
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 28 Mar 2011, 22:20
Posty: 762
Auto: 6 MPS
deejay89 napisał(a):
przeciez mps nie pojedzie wiecej niz 200km/h

Szpilki ściągniesz, usta umalujesz to pojedzie :-)


06 Kwi 2017, 20:26
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 28 Mar 2011, 22:20
Posty: 762
Auto: 6 MPS
A i na końcu napisz że pomogłem, bo wielu uważa że sami naprawili. Kto to taki, kto to taki


06 Kwi 2017, 20:28
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 09 Sie 2015, 12:28
Posty: 153
Auto: Mazda 3 MPS 2007 czerwona
mirek_krk napisał(a):
Jeśli nie masz żadnych błędów , to sprawdź poprawność przełożeń biegów w mapie "Gear ratios"

Jak to sprawdzić? Czym?

_________________
Zakuty silnik(tłoki CP, korbowody Manley, śruby ARP), Turbina Hybryda Perun stage 2, FMIC SSG, Downpipe CorkSport, Midpipe HighFlow Cat SSG, Catback Exhaust CorkSport, Tru-3.0 Wide Path Intake System JBR, Sprzęgło ACT Street, HPFP CorkSport, GFB Response BOV, RMM c-pe xFlex Stage1 75A, Bilstein Pro Kit, Shifter Bushings, Zimne świece NGK, EGR usunięty, Balance shaft usunięty, Klapy z kolektora ssącego usunięte, ECU mod PromotoR(402KM; 544Nm),1xZZB


06 Kwi 2017, 20:32
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 28 Mar 2011, 22:20
Posty: 762
Auto: 6 MPS
Misiek Wawa, Mirek KRK


07 Kwi 2017, 23:27
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.