Obecny czas: 17 Sie 2018, 01:05



Odpowiedz  [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
 Znikający olej 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 787
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
pudel_hc napisał(a):
piterus87 napisał(a):
... czy nie masz czasem mokrych tłoków, wtedy przyczyna będzie oczywista

Jeśli mam to jaka jest przyczyna?

piterus87 napisał(a):
...Zdejmij zatem rurę, która idzie od turbo do IC i będziesz widział czy nie jest zaolejona.

Jeśli jest to co to oznacza?


1. Tzn że olej przedostaje się do komory spalania przez nieszczelne pierścienie
2. Tzn że turbo przepuszcza olej przez uszczelnienia do IC

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


19 Mar 2017, 11:47
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 09 Sie 2015, 12:28
Posty: 153
Auto: Mazda 3 MPS 2007 czerwona
Dziś zdjąłem zderzak i zajrzałem do intercoolera. Sucho. Zajrzałem pod świece. Tłoki czarne, ale suche. Gdzie ten olej ucieka?

_________________
Zakuty silnik(tłoki CP, korbowody Manley, śruby ARP), Turbina Hybryda Perun stage 2, FMIC SSG, Downpipe CorkSport, Midpipe HighFlow Cat SSG, Catback Exhaust CorkSport, Tru-3.0 Wide Path Intake System JBR, Sprzęgło ACT Street, HPFP CorkSport, GFB Response BOV, RMM c-pe xFlex Stage1 75A, Bilstein Pro Kit, Shifter Bushings, Zimne świece NGK, EGR usunięty, Balance shaft usunięty, Klapy z kolektora ssącego usunięte, ECU mod PromotoR(402KM; 544Nm),1xZZB


01 Kwi 2017, 16:44
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 28 Mar 2011, 22:20
Posty: 762
Auto: 6 MPS
Pół litra na tysiąc, nie popadaj w myśl starej motoryzacji, gdzie od wymiany do wymiany silnik trzymał poziom. Nowe Ople mają taką normę, bez turba.


01 Kwi 2017, 20:35
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 09 Sie 2015, 12:28
Posty: 153
Auto: Mazda 3 MPS 2007 czerwona
Też tak ostatnio myślałem. Mam Fiata Pandę 0,9 turbo i w instrukcji jest napisane, że bierze 250 ml oleju na 1000 km. Mazda zakuta i ma moc i robię krótkie dystanse na co dzień, więc może to normalne.

_________________
Zakuty silnik(tłoki CP, korbowody Manley, śruby ARP), Turbina Hybryda Perun stage 2, FMIC SSG, Downpipe CorkSport, Midpipe HighFlow Cat SSG, Catback Exhaust CorkSport, Tru-3.0 Wide Path Intake System JBR, Sprzęgło ACT Street, HPFP CorkSport, GFB Response BOV, RMM c-pe xFlex Stage1 75A, Bilstein Pro Kit, Shifter Bushings, Zimne świece NGK, EGR usunięty, Balance shaft usunięty, Klapy z kolektora ssącego usunięte, ECU mod PromotoR(402KM; 544Nm),1xZZB


01 Kwi 2017, 20:48
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 28 Mar 2011, 22:20
Posty: 762
Auto: 6 MPS
A jak nie pałujesz cały czas, to olej w dolnych częściach dolotu się zbiera, dmuchniesz to zakopci.


01 Kwi 2017, 20:55
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 09 Sie 2015, 12:28
Posty: 153
Auto: Mazda 3 MPS 2007 czerwona
A może masz jakąś teorię na temat tego, że mi szarpie i dławi się i obroty falują na zimnym silniku przez parę minut?

_________________
Zakuty silnik(tłoki CP, korbowody Manley, śruby ARP), Turbina Hybryda Perun stage 2, FMIC SSG, Downpipe CorkSport, Midpipe HighFlow Cat SSG, Catback Exhaust CorkSport, Tru-3.0 Wide Path Intake System JBR, Sprzęgło ACT Street, HPFP CorkSport, GFB Response BOV, RMM c-pe xFlex Stage1 75A, Bilstein Pro Kit, Shifter Bushings, Zimne świece NGK, EGR usunięty, Balance shaft usunięty, Klapy z kolektora ssącego usunięte, ECU mod PromotoR(402KM; 544Nm),1xZZB


01 Kwi 2017, 21:00
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 28 Mar 2011, 22:20
Posty: 762
Auto: 6 MPS
Klapki w dolocie pomagają przepustnicy w ogarnięciu się, są zamknięte na zimnym. Brak klapek podwaja siłę podciśnienia na przepustnicę. Możesz spokojnie się napić piwa i iść spać :-)


01 Kwi 2017, 21:13
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 09 Sie 2015, 12:28
Posty: 153
Auto: Mazda 3 MPS 2007 czerwona
Dzięki. Twoje zdrowie. Będę spał spokojniej.

_________________
Zakuty silnik(tłoki CP, korbowody Manley, śruby ARP), Turbina Hybryda Perun stage 2, FMIC SSG, Downpipe CorkSport, Midpipe HighFlow Cat SSG, Catback Exhaust CorkSport, Tru-3.0 Wide Path Intake System JBR, Sprzęgło ACT Street, HPFP CorkSport, GFB Response BOV, RMM c-pe xFlex Stage1 75A, Bilstein Pro Kit, Shifter Bushings, Zimne świece NGK, EGR usunięty, Balance shaft usunięty, Klapy z kolektora ssącego usunięte, ECU mod PromotoR(402KM; 544Nm),1xZZB


01 Kwi 2017, 21:21
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 28 Mar 2011, 22:20
Posty: 762
Auto: 6 MPS
Spokojniej ? Kupmy se leki na mrowiące nogi, bóle brzucha, kobieta nie umie nas podniecić to i na to. Kupiłem ostatnio tabletki na katar. Pisało nie bierz więcej niż dwie. Wziołem cztery. Odjazd miałem jak bym się naćpał. Ale kupione w aptece było legalne.


01 Kwi 2017, 21:43
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.