Obecny czas: 16 Sie 2018, 17:03



Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
 Czyszczenie zaworów 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 787
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Panowie czy ktoś z Was czyścił zawory ssące w swoim MPSie? Z racji tego, że jakieś ubytki tego oleju mam (ok 100ml/1000km) to warto byłoby sprawdzić stan zaworów bo za czyste to one pewnie już nie są. Poza tym przebieg 150 tys. km. też już zrobił swoje.
Czym najlepiej takie zawory wyczyścić? Jakąś chemią podawaną przez podciśnienie czy lepiej ściągnąć kolektor i wyczyścić wszystko mechanicznie?

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


23 Mar 2017, 12:15
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1032
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
a Tobie to się nudzi? <glupek2>
czyścić zawory??
czy może kanały dolotowe? bo żeby wyczyścić zawory to głowice powinieneś wyjąc..
i raczej to nie przez to Ci ucieka olej. jesli już to uszczelniacze zaworowe.. ale to za mały przebieg raczej.
Sprawdź może kompresję <zlosnik> :P
A najlepiej to idź na piwo :D :D :D

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


23 Mar 2017, 12:38
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 787
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Spadaj :D Tak, chodzi mi dokładnie o czyszczenie kanałów dolotowych + części zaworów, które widać przez te kanały. Nie chodzi mi o to, że to jest przyczyną ubywania oleju. To jest raczej skutego jego ubywania czyt. zawory zajebane szlamem :)
P.S. Piwa nie piję. Only Polish Vodka <peace>

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


23 Mar 2017, 13:17
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1032
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
hahha :P :P
Proponuję whisky ;) przynajmniej głowa nie boli na drugi dzień <glupek2> <spoko> :>

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


24 Mar 2017, 11:11
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 787
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Bo pić to trzeba umić :P
Czyli rozumiem, że wszyscy są tak leniwi, że nikomu się nie chciało wykonywać takiej czynności? :P
Torek wiem Ty rozbierałeś silnik. Masz może fotki jak wyglądały u Ciebie kanały dolotowe i zawory ssące?

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


24 Mar 2017, 12:53
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1032
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
wczoraj nawet szukałem, ale nie znalazłem niczego. jednak z tego co pamiętam, to kanały dolotowe były ok. Nie było szlamu, brudu czy nagaru, jaki znany jest z silników Audi :>
dlatego o to bym sie nie martwił. natomiast gniazd zaworowych nie widziałem, bo sam głowicy nie ściągałem.. ale nawet w głowicy pochodzącej z angola, gdzie silnik był zafajdany w środku, to kanały były ok, więc nie masz co się martwić.

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


24 Mar 2017, 13:16
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 787
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Dzięki. Chociaż patrząc na Speedy zza oceanu to kanały i zawory w nich nie wyglądają na zbyt czyste ;)


Image

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


24 Mar 2017, 14:53
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 7 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.