|
Obecny czas: 17 Lut 2019, 16:39
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
Regeneracja poduszek silnika
Autor |
Wiadomość |
esiek
Rejestracja: 18 Paź 2016, 11:03 Posty: 15
Auto: Mazda 3 MPS 2010
|
Cześć MPSy, Na ostatniej kontroli w ASO mechanicy stwierdzili, że silnik lata a spowodowane jest to urwanymi (wszystkimi) poduszkami silnika. Diagnoza z jednej strony trochę dziwna, wszystkie, na raz (będę to jeszcze weryfikował w innym punkcie)? Ale z drugiej strony o słabej wytrzymałości poduszek w MPS słyszał chyba każdy. Z racji, że zabawa w OE jest dość droga: prawa OE MAZDA- 1230PLN, lewa OE MAZDA - 755PLN, tylna OE MAZDA - 330PLN, zastanawiałem się nad ich regeneracją np. w firmie http://tedgum.pl/pl/produkcja/wklady-poduszki-silnika.htmlOd razu zaznaczę, że interesuje mnie efekt maksymalnie zbliżony do seryjnego a nie rajdowe wibracje - pytanie czy ktoś się bawił w regeneracje poduszek, czy to z założenia ma w ogóle rację bytu czy raczej jest jak z regeneracją dwumasy - na krótką chwilę? Będę wdzięczny za wszystkie uwagi i Wasze doświadczenia! Szerokości
|
27 Cze 2017, 13:54 |
|
 |
qgp
Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41 Posty: 1209 Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
|
polecam jednak wymienić poduszkę tylną na aftermarket.
jeśli nie, to zdecydowanie regeneracja. To że wszystkie poszły to możliwe, bo silnik lata na tych stock poduszkach jak głupi.
_________________ 1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED
|
27 Cze 2017, 14:17 |
|
 |
torek
Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33 Posty: 1134 Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
|
Jeśli chcesz oddawać do regenracji, to tylko do Lorens w Warszawie. Wysyłasz starą poduchę określasz jaka ma być twardość i cieszysz się użytkowaniem "wieczystym" 
_________________ Engine made by Dziak Motorsport, Wiseco pistons, Manley rods, GTX2871R, BOV Properfect, WG Tial, King bearings, JBR3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, FMIC 600x300, Damond egr delete kit, Damond oil Catch can stage 3, CPE injector seals, ACT 6 Puck Clutch Kit with Prolite Flywheel, H&R Monotube, Strojenie Disi Tune. ***HP, ***Nm
|
28 Cze 2017, 10:06 |
|
 |
esiek
Rejestracja: 18 Paź 2016, 11:03 Posty: 15
Auto: Mazda 3 MPS 2010
|
Sprawdzę dzisiaj Lorens - dzięki za sugestie!! Póki co odpisało mi TEDgum i mam do Was pytanie, czy te poduszki z linków, które zaproponowali będą pasować w MPS 3 2010? Nie rozbierałem jeszcze mojego smoka a zakładam, że na forum jest sporo osób które poduszki widziało już z każdej strony: Cytuj: Jeśli zewnętrzne katalogi nie kłamią to prawą i tylną poduszkę powinno się udać dopasować z innego modelu (prawej nie damy rady zregenerować jest hydrauliczna mocno skomplikowana) ale wygląda jak nasza za 249 zł http://tedgum.pl/katalog/39/1263/5949/00221651/12160tylna wygląda jak nasza w cenie 74 zł (ew regeneracja podobnej 420 zł http://tedgum.pl/katalog/39/1263/5949/00391640/13546trzecia poduszka wygląda jak nasza za 165 zł tak http://tedgum.pl/katalog/39/1263/5949/00391641/13547gdyby to nie była ta regeneracja 420 zł podsumowując jeśli będą pasowały z innego modelu koszt wszystkich 3 poduszek wyniesie 488 zł niestety gdy ktoraś z nich będzie się różnić i trzeba bedzie robić nową formę koszt regeneracji 1 szt to 420 zł do regeneracji nalezy się wcześniej umówić na termin dostarcza Pan do nas wymontowane poduszki czas realizacji regeneracji 4 dni robocze na każdą Z góry bardzo dziękuję!
|
29 Cze 2017, 10:07 |
|
 |
piterus87
Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28 Posty: 792 Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
|
Tylna poducha i ta pod skrzynią będą pasowały. Co co prawej od strony rozrządu nie jestem pewien. Jednak one wszystkie są przeznaczone do silnika 2.0, a ten jest o wiele lżejszy niż 2.3 DISI więc jeżeli zależy Ci na usztywnieniu trochę silnika to bym się w to nie bawił. Poza tym Ted Gum to średni wybór
_________________ ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm
|
29 Cze 2017, 13:16 |
|
 |
esiek
Rejestracja: 18 Paź 2016, 11:03 Posty: 15
Auto: Mazda 3 MPS 2010
|
piterus87 napisał(a): Tylna poducha i ta pod skrzynią będą pasowały. Co co prawej od strony rozrządu nie jestem pewien. Jednak one wszystkie są przeznaczone do silnika 2.0, a ten jest o wiele lżejszy niż 2.3 DISI więc jeżeli zależy Ci na usztywnieniu trochę silnika to bym się w to nie bawił. Poza tym Ted Gum to średni wybór Dzięki! Cos innego oprocz Lorens wspomnianego wyżej polecasz? (tu juz czekam na wycene).
|
29 Cze 2017, 14:26 |
|
 |
piterus87
Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28 Posty: 792 Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
|
Ja u siebie tylną poduchę mam od Focusa ST. Jest sztywniej niż na OEM ale nie kosztem większych wibracji. Poduchę przy skrzyni ściągałem OEM z USA za połowę ceny, którą musiałbym za nią zapłacić w PL. A jeżeli chcesz coś jeszcze twardszego to tylko aftermarket od CP-E, JBR lub Corksport. Z tym, że to są już dość znaczne koszta.
_________________ ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm
|
29 Cze 2017, 14:45 |
|
 |
esiek
Rejestracja: 18 Paź 2016, 11:03 Posty: 15
Auto: Mazda 3 MPS 2010
|
Nie nie, zdecydowanie chce isc w to co bylo w serii niż wieksza twardość. Dzieki!
|
29 Cze 2017, 17:53 |
|
 |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|