Obecny czas: 26 Maj 2018, 20:56



Odpowiedz  [ 49 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5
 Cx 7 dlawi sie 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 20 Mar 2018, 11:45
Posty: 93
Miejscowość: Yorkshire
Auto: Cx 7 2.3t 2008
Tym tez moge a forscana probowalem nie znajduje urzadzenia


06 Kwi 2018, 19:48
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 783
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Pokombinuj w ustawieniach połączenia w ForScanie. Forscan jest zrobiony pod Mazdę/Forda i jest o wiele bardziej szczegółowy niż Piston.

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


06 Kwi 2018, 20:59
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 20 Mar 2018, 11:45
Posty: 93
Miejscowość: Yorkshire
Auto: Cx 7 2.3t 2008
Sprobuje jutro jeszcze raz. Tak jak opis radzil sciagnalem demo najpierw na tel zeby sorawdzic czy bd wspolpracowac z urzadzeniem


06 Kwi 2018, 21:06
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 20 Mar 2018, 11:45
Posty: 93
Miejscowość: Yorkshire
Auto: Cx 7 2.3t 2008
Ni hu hu. Sciagnalem forscan na kompa dlubalem w wifi od wtyczki i w forscanie i nie dziala. Jesli jest tak dobry jal mowicie to zamowie inna wtyczke albo kabel moze


06 Kwi 2018, 23:52
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 20 Mar 2018, 11:45
Posty: 93
Miejscowość: Yorkshire
Auto: Cx 7 2.3t 2008
O takie cus jest
https://m.ebay.co.uk/itm/Forscan-ELM327 ... SweNxZibKi

Ciekawe czy nie te same bebechy tylko naklejka forda i wieksza cena :D chociaz moj przelacznika nie ma na cs


07 Kwi 2018, 00:03
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 17 Kwi 2017, 11:05
Posty: 77
Miejscowość: pomorskie
Auto: CX-7 2.3 DISI MT 2008
Ten działa po Bluetooth bo sam mam
http://allegro.pl/icar-obd2-bluetooth-vgate-elm327-diagnostyka-i6349312027.html


07 Kwi 2018, 06:03
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 783
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Ja mam coś takiego http://allegro.pl/show_item.php?item=5000063562
Tylko w czarnej obudowie (starsza wersja)
Działa bez problemu z Forscanem zarówno pod Windowsem jak i Androidem.
Wykrywa wszystkie moduły.

Mam też wtyczkę na bluetooth ale tam częstotliwość odświeżania jest zbyt niska. Na kablu interfejs zawsze będzie działał szybciej.

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


07 Kwi 2018, 09:39
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 20 Mar 2018, 11:45
Posty: 93
Miejscowość: Yorkshire
Auto: Cx 7 2.3t 2008
Tez jesten za kablem albo wifi. Dzieki za propozycje Pany;) mam troche roboty na nastepny weekend bo teraz nie mialem wszystkiego, a nie chce mi sie dwa razy tych samych czynnosci robic. Bedzie nowa lambda, swiece (bo i tak juz kupilem), olej w dyfrze, filtr powietrza i pylkowy, laczniki przod, drugi drazek. Chyba tyle :D


07 Kwi 2018, 11:04
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 20 Mar 2018, 11:45
Posty: 93
Miejscowość: Yorkshire
Auto: Cx 7 2.3t 2008
Wie ktos jaki klucz do lambdy na kolektorze w cx7? 22 czy 20?


18 Kwi 2018, 14:47
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 49 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.