Obecny czas: 17 Gru 2018, 19:42



Odpowiedz  [ 32 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna
 pilocik 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 15 Lut 2018, 18:50
Posty: 13
Witam , od nie dawna jestem właścicielem szósteczki mps , poprzedni właściciel troche ją pomodził i zainstalował takie urządzonko pod ręcznym , może ktoś powiedzieć do czego to służy ? dzieki i pozdrawiam . https://zapodaj.net/aa078dabd274b.jpg.html


18 Cze 2018, 12:26
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sty 2016, 02:17
Posty: 384
Auto: Mazda 3 MPS BL 2009r.
A jak wybierzesz jakiś program to nie ma różnicy jak wcisniesz pedal gazu? Znajomy miał podobny przełącznik, służyl do sterowania przepustnicy. Pedal box czy jakoś tak.
Tak to będzie na pewno to.
Łap
http://hpfactory.pl/produkt/435-i-xdriv ... lbox-1851/


18 Cze 2018, 14:52
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 15 Lut 2018, 18:50
Posty: 13
dzięki ziomuś , będe przy aucie to sprawdze , i jeszcze jedno pytanko co do tego zegara bo raczej to nie jest seria https://zapodaj.net/d5d4c061f27b1.jpg.html


18 Cze 2018, 15:12
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sty 2016, 02:17
Posty: 384
Auto: Mazda 3 MPS BL 2009r.
Tutaj Ci nie pomogę, sam nie wiem ;)


18 Cze 2018, 18:53
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 17 Kwi 2017, 11:05
Posty: 135
Miejscowość: pomorskie
Auto: CX-7 2.3 DISI MT 2008
Jak działa ten pedal box? w praktyce


18 Cze 2018, 18:59
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sty 2016, 02:17
Posty: 384
Auto: Mazda 3 MPS BL 2009r.
Po prostu reakcja po wciśnięciu pedału gazu jest inna. Na tym najmocniejszym wcisniesz troszke gaz i przepustnica w pełni otwarta jakbyś wcisnąl do samej podłogi a na najsłabszym bardziej pedal bardziej ospaly. Podobno lepiej zainwestować te pieniądze w co innego :)


18 Cze 2018, 20:49
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sty 2016, 02:17
Posty: 384
Auto: Mazda 3 MPS BL 2009r.
Chociaz u mnie by się przydało takie coś, jakby jechać miała narzeczona <zlosnik>


19 Cze 2018, 12:54
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1191
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
PeeS napisał(a):
Chociaz u mnie by się przydało takie coś, jakby jechać miała narzeczona <zlosnik>


można to zrobić przez Cobba. Wgrywasz mapkę "Valet mode" i masz ograniczone obroty ;) Tylko trwa to dłużej niż kliknięcie pilotem.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


19 Cze 2018, 14:38
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sty 2016, 02:17
Posty: 384
Auto: Mazda 3 MPS BL 2009r.
Ale podobno cobb jest tylko do speedow a nie mpsow. Chciałem zrobić dwie mapy jedna na ful a druga tak z 300 ale podobno się nie da...


19 Cze 2018, 15:00
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1191
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
PeeS napisał(a):
Ale podobno cobb jest tylko do speedow a nie mpsow. Chciałem zrobić dwie mapy jedna na ful a druga tak z 300 ale podobno się nie da...


dziwna sprawa ;)
Image

u mnie działa ;)

Coś tam Ci ktoś naopowiadał nie tak. Jest Cobb AP do wersji europejskich (mps), mazdaspeedów amerykańskich i nawet na japoński rynek. Bez problemu działa z MPSem. Korzystam chętnie z opcji mapy "antykradzieżowej" jak wyjeżdżam do innego miasta / państwa. Na myjkę czy do mechanika nie chce mi się wgrywać mapy kastrującej auto, bo mam do nich zaufanie ;P ale w sumie mógłbym. Do tego mam w zestawie mapy pod 98 oktanów i pod 95 (w razie braku lepszej i tylko na awaryjne sytuacje). Patent dobry ale fakt że zmiana map nie jest tak błyskawiczna jak wciśnięcie guzika na pilocie :) Nie mniej sobie chwalę.

Dataloging oraz możliwość wgrywania map od Justina to już w ogóle bajka ;)

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


19 Cze 2018, 16:30
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 32 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.