Obecny czas: 17 Gru 2018, 20:26



Odpowiedz  [ 32 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4
 pilocik 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1191
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
Pees zamawiałem razem z turbo przez New age auto parts. Nie pamiętam jakie koszty wysyłki wyszły ale na pewno się opłacało bardziej niż przez Cobb.

torek masz na myśli stuki silnika / spalanie stukowe? Nie miałem nigdy na LC. Dzisiaj jeszcze sprawdzę to Ci powiem. A na ile miałeś ustawione?

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


20 Cze 2018, 15:30
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1092
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
na 4k obr.. ale ok, no miałem źle ustawione koło pasowe, więc może dlatego.. <rotfl>

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


21 Cze 2018, 10:37
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 32 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.