Obecny czas: 23 Lut 2019, 17:51



Odpowiedz  [ 275 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Następna
 Zmiana laczków na letnie 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1211
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
nie wiem czy różnica w rozmiarze ma duże znaczenie, ale ten test jest do 17stek.
O tych Continentalach czytałem bardzo mieszane opinie. Ludzie dużo wyżej oceniają np. dunlopy od Conti. Z resztą było już kilka afer z testami opon w niemieckich instytucjach, więc nie traktuję ich zbyt poważnie od tamtego czasu

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, zimmerman + hps 5.0, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


05 Kwi 2016, 08:35
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 15:20
Posty: 1143
Auto: Mazda 3 MPS BL
qgp napisał(a):
nie wiem czy różnica w rozmiarze ma duże znaczenie, ale ten test jest do 17stek.
O tych Continentalach czytałem bardzo mieszane opinie. Ludzie dużo wyżej oceniają np. dunlopy od Conti. Z resztą było już kilka afer z testami opon w niemieckich instytucjach, więc nie traktuję ich zbyt poważnie od tamtego czasu



Pamietajcie, ze opona oponie nie rowna..... I wszystko ma znaczenie. Np. Conti3 RunFlat z homologacja BMW (*) to zupełnie inna konstrukcja, inna guma niż ten sam, albo zbliżony rozmiar klasyczny. W 9/10 przypadków jest bardzo duża różnica w zależności od profilu opony 50 i mniej, 55 i więcej to najczęściej drastyczna różnica w konstrukcji (chyba gdzieś na stronie Yokohama to wyczytałem). I tak można by mnożyć pewnie przypadki.... Nazwa i układ bieżnika to czysty marketing :-)

Oczywiscie producencji się starali, zeby kazda opona w samochodzie do ktorego trafia trzymala parametry, ale roznie bywa. Np. Turanza T001 w rozmiarze 245/45/17 dla mnie jeździ bez zarzutu w każdych letnich warunkach w limuzynie, subiektywnie myślałem, że będzie przepaść do Potenzy, a tu miła niespodzianka.

_________________
Głowix


05 Kwi 2016, 08:59
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2013, 23:50
Posty: 230
Miejscowość: Wlkp.
Auto: Madzia6MPS 07
A ja tam zakupiłem Yoki, ADVAN Sport V103 215/45R18. Tej konkretnie gumy nie miałem, ale chwalę sobie Yokohamę i jestem pewien, że tym razem również mnie nie zawiedzie <cfaniak>


12 Kwi 2016, 12:58
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1211
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
dlaczego akurat szerokość 215? Jakieś konkretne zalety się z tym wiążą?

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, zimmerman + hps 5.0, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


12 Kwi 2016, 13:06
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2013, 23:50
Posty: 230
Miejscowość: Wlkp.
Auto: Madzia6MPS 07
215/45R18 to ori rozmiar dla 6MPS dlatego nie zmieniam. Trochę boli cenowo bo nietypowy rozmiar, ale się chciało się ma :)
Co do zalet 215 to napewno mniejsze opory toczenia. 45 może poprawia kapkę komfort. Nie widzę sensu ładować 'mega' szerokich laczków i pogarszać sobie osiągów tym bardziej, że ten rozmiar daje radę - przynajmniej przy moim stylu jadzdy żeby była jasność ;)


12 Kwi 2016, 13:15
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1136
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
mi przy 215 tyłeczek tańczył na suchym ;)

_________________
Engine made by Dziak Motorsport, Wiseco pistons, Manley rods, GTX2871R, BOV Properfect, WG Tial, King bearings, JBR3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, FMIC 600x300, Damond egr delete kit, Damond oil Catch can stage 3, CPE injector seals, ACT 6 Puck Clutch Kit with Prolite Flywheel, H&R Monotube, Strojenie Disi Tune. ***HP, ***Nm


12 Kwi 2016, 13:49
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1211
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
Nie skumałem że chodzi o 6 MPS :) stąd zdziwił mnie rozmiar. Tak czy inaczej dobrze wiedzie

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, zimmerman + hps 5.0, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


12 Kwi 2016, 13:57
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 792
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
W 3 BK ori laczki też miały taki rozmiar ;)

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


12 Kwi 2016, 14:43
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Maj 2011, 13:56
Posty: 396
Miejscowość: KrK
Auto: 6 MPS
MAZDA 6 MPS

Ktore z tych opon beda najlepiej kleic w zakretach przy mocniejszej jezdzie:

download/file.php?id=343&mode=view


10 Cze 2016, 18:21
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2014, 10:10
Posty: 534
Miejscowość: Warszawa
Auto: 3 MPS BK`08
slalom - wszystkie 15 i 14 stki.

_________________
CAI Induction Kit, Aero Kit, DISI Tune,Bilstein B12, VALVOLINE synpower 5w40, NGK, Corksport steering wheel. Corksport RMM, Dunlop sport maxx RT 225/45R18xYokohama W.drive V902A 215/45R18, 302 KM/435 Nm


11 Cze 2016, 06:33
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 275 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.