Obecny czas: 25 Maj 2018, 21:41



Odpowiedz  [ 275 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Następna
 Zmiana laczków na letnie 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1096
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
nie wiem czy różnica w rozmiarze ma duże znaczenie, ale ten test jest do 17stek.
O tych Continentalach czytałem bardzo mieszane opinie. Ludzie dużo wyżej oceniają np. dunlopy od Conti. Z resztą było już kilka afer z testami opon w niemieckich instytucjach, więc nie traktuję ich zbyt poważnie od tamtego czasu

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


05 Kwi 2016, 08:35
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 15:20
Posty: 1140
Auto: Mazda 3 MPS BL
qgp napisał(a):
nie wiem czy różnica w rozmiarze ma duże znaczenie, ale ten test jest do 17stek.
O tych Continentalach czytałem bardzo mieszane opinie. Ludzie dużo wyżej oceniają np. dunlopy od Conti. Z resztą było już kilka afer z testami opon w niemieckich instytucjach, więc nie traktuję ich zbyt poważnie od tamtego czasu



Pamietajcie, ze opona oponie nie rowna..... I wszystko ma znaczenie. Np. Conti3 RunFlat z homologacja BMW (*) to zupełnie inna konstrukcja, inna guma niż ten sam, albo zbliżony rozmiar klasyczny. W 9/10 przypadków jest bardzo duża różnica w zależności od profilu opony 50 i mniej, 55 i więcej to najczęściej drastyczna różnica w konstrukcji (chyba gdzieś na stronie Yokohama to wyczytałem). I tak można by mnożyć pewnie przypadki.... Nazwa i układ bieżnika to czysty marketing :-)

Oczywiscie producencji się starali, zeby kazda opona w samochodzie do ktorego trafia trzymala parametry, ale roznie bywa. Np. Turanza T001 w rozmiarze 245/45/17 dla mnie jeździ bez zarzutu w każdych letnich warunkach w limuzynie, subiektywnie myślałem, że będzie przepaść do Potenzy, a tu miła niespodzianka.

_________________
Głowix


05 Kwi 2016, 08:59
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2013, 23:50
Posty: 222
Miejscowość: Wlkp.
Auto: Madzia6MPS 07
A ja tam zakupiłem Yoki, ADVAN Sport V103 215/45R18. Tej konkretnie gumy nie miałem, ale chwalę sobie Yokohamę i jestem pewien, że tym razem również mnie nie zawiedzie <cfaniak>


12 Kwi 2016, 12:58
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1096
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
dlaczego akurat szerokość 215? Jakieś konkretne zalety się z tym wiążą?

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


12 Kwi 2016, 13:06
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2013, 23:50
Posty: 222
Miejscowość: Wlkp.
Auto: Madzia6MPS 07
215/45R18 to ori rozmiar dla 6MPS dlatego nie zmieniam. Trochę boli cenowo bo nietypowy rozmiar, ale się chciało się ma :)
Co do zalet 215 to napewno mniejsze opory toczenia. 45 może poprawia kapkę komfort. Nie widzę sensu ładować 'mega' szerokich laczków i pogarszać sobie osiągów tym bardziej, że ten rozmiar daje radę - przynajmniej przy moim stylu jadzdy żeby była jasność ;)


12 Kwi 2016, 13:15
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Online
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 959
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
mi przy 215 tyłeczek tańczył na suchym ;)

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


12 Kwi 2016, 13:49
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1096
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
Nie skumałem że chodzi o 6 MPS :) stąd zdziwił mnie rozmiar. Tak czy inaczej dobrze wiedzie

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


12 Kwi 2016, 13:57
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 782
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
W 3 BK ori laczki też miały taki rozmiar ;)

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


12 Kwi 2016, 14:43
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Maj 2011, 13:56
Posty: 396
Miejscowość: KrK
Auto: 6 MPS
MAZDA 6 MPS

Ktore z tych opon beda najlepiej kleic w zakretach przy mocniejszej jezdzie:

download/file.php?id=343&mode=view


10 Cze 2016, 18:21
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2014, 10:10
Posty: 506
Miejscowość: Warszawa
Auto: 3 MPS BK`08
slalom - wszystkie 15 i 14 stki.

_________________
CAI Induction Kit, Aero Kit, DISI Tune,Bilstein B12, VALVOLINE synpower 5w40, NGK, Corksport steering wheel. Corksport RMM, Dunlop sport maxx RT 225/45R18xYokohama W.drive V902A 215/45R18, 302 KM/435 Nm


11 Cze 2016, 06:33
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 275 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.