Obecny czas: 22 Lut 2019, 23:31



Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 
 Prawidłowa kompresja 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1136
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
Panowie, szybkie pytanie, jaka była kompresja silnika wyjeżdżającego z fabryki? 12,5 na cylinder, czy więcej? czy mniej?

_________________
Engine made by Dziak Motorsport, Wiseco pistons, Manley rods, GTX2871R, BOV Properfect, WG Tial, King bearings, JBR3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, FMIC 600x300, Damond egr delete kit, Damond oil Catch can stage 3, CPE injector seals, ACT 6 Puck Clutch Kit with Prolite Flywheel, H&R Monotube, Strojenie Disi Tune. ***HP, ***Nm


10 Sie 2018, 11:19
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 17 Kwi 2017, 11:05
Posty: 139
Miejscowość: pomorskie
Auto: CX-7 2.3 DISI MT 2008
W dokumentacji od CXa jest napisane że standardowo powinno być 12,8


10 Sie 2018, 15:20
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1136
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
To chyba to samo, więc git.

_________________
Engine made by Dziak Motorsport, Wiseco pistons, Manley rods, GTX2871R, BOV Properfect, WG Tial, King bearings, JBR3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, FMIC 600x300, Damond egr delete kit, Damond oil Catch can stage 3, CPE injector seals, ACT 6 Puck Clutch Kit with Prolite Flywheel, H&R Monotube, Strojenie Disi Tune. ***HP, ***Nm


11 Sie 2018, 00:21
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 20 Mar 2018, 11:45
Posty: 183
Miejscowość: Yorkshire
Auto: Cx 7 2.3t 2008
Jak pomierzysz to powiedz co wyszlo


11 Sie 2018, 10:14
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1136
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
Wg informacji które mam, mam kute tłoki o jeden stopień odprężające a kompresja przedstawia się następująco:
1cyl 11,2
2cyl 11,2
3cyl 11,5
4cyl 11,5
Więc chyba nie najgorzej :)

_________________
Engine made by Dziak Motorsport, Wiseco pistons, Manley rods, GTX2871R, BOV Properfect, WG Tial, King bearings, JBR3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, FMIC 600x300, Damond egr delete kit, Damond oil Catch can stage 3, CPE injector seals, ACT 6 Puck Clutch Kit with Prolite Flywheel, H&R Monotube, Strojenie Disi Tune. ***HP, ***Nm


11 Sie 2018, 11:23
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 20 Mar 2018, 11:45
Posty: 183
Miejscowość: Yorkshire
Auto: Cx 7 2.3t 2008
Dobrze jest i rowno


11 Sie 2018, 15:00
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 6 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.