Obecny czas: 21 Cze 2018, 18:36



Odpowiedz  [ 116 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna
 Żarówki / żarniki 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2759
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
piterus87 napisał(a):
E tam takie zdjęcia mi wystarczą jako poglądowe. Wybredny nie jestem ;)


I to pisze największy poszukiwacz dziury w całym na tym forum, wsadzający endoskop w wydech, a my mamy w to teraz uwierzyć <co jest> <glupek2> <co jest>

MSPANC <piwo>

_________________
DISItune


08 Lis 2016, 15:41
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 783
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
To mi teraz dojebałeś :( Z tej rozpaczy chyba pójdę znów poszukać jakiejś.... dziury

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


08 Lis 2016, 15:48
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1115
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
no to ja mam pytanie za 100pkt:
który set zdjęć ma poprawnie ustawiony balans bieli? Czy zdjęcia podesłane mają zbyt żółtą barwę, czy te które przerobiłem mają zbyt niebieską ;) Żeby już nie drążyć, bo bezsensu offtopic robię ;) - w skrócie - samej barwy nie ma co oceniać po zdjęciu z internetu.
Image

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


08 Lis 2016, 16:10
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 23:26
Posty: 600
Miejscowość: Warszawa
Auto: Mazda 3 MPS BK 2007'
powered by DISI-TUNE
Doceniam zaangażowanie ;) jakbym wiedział ze wywoła to takie zainteresowanie to wrzuciłbym te z komórki do Lightrooma ;) hehe
WB na moich zdjęciach z komórki jest trochę za żółty a przerobione przez Ciebie zbyt zimne "niebieskie".

Przy okazji zrobię sesje Madzi jak należy i wrzucę na forum.

Natomiast WB na ostatnim zdjęciu z lustrzanki jest OK.

Fakt - przy 5000 K jest niebieskie zauważalne - dla mnie przyjemne zabarwienie.
Dla przykładu jak stoję na światłach z nowymi autami ze światłami LED,
To moje ksenony wyglądają jak biala zwykła żarówka H7 .

_________________
James Barone Racing REM,JBR Power Path Stage II SRI, DISI TUNE, SSGARAGE, ACT, MOTUL 300V 5w40, ZIMMERMAN, BILSTEIN B6, NGK, MOTUL RBF660


08 Lis 2016, 16:18
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 783
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Ja już nic nie mówię <nie powiem> Jak kupię, zamontuję to sam sprawdzę temi oczyma jaki to to ma kolor

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


08 Lis 2016, 16:24
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1115
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
flo napisał(a):
Doceniam zaangażowanie ;) jakbym wiedział ze wywoła to takie zainteresowanie to wrzuciłbym te z komórki do Lightrooma ;) hehe
WB na moich zdjęciach z komórki jest trochę za żółty a przerobione przez Ciebie zbyt zimne "niebieskie".

bingo. Swoje zrobiłem nadmiernie niebieskie. Twoje imho są trochę zbyt żółte. Prawda jest zapewne po środku.
Temat jest ciekawy ;) ale nie ma chyba co sie nad nim rozwodzić.

Już zupełnie poważnie, uważam że barwa 5000 k jest bardzo dobrym wyborem do auta.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


08 Lis 2016, 16:27
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 627
Auto: Evo IX
flo napisał(a):
Ja kupiłem ostatnio takie:

http://allegro.pl/osram-d2s-xenon-cool-blue-intense-5000k-duo-2szt-i6425846498.html?snapshot=MjAxNi0xMC0xMVQwNzo1NDowNVo7YnV5ZXI7YjNlOWRiNzVkODE1YjYxMGI1MjRkOTBhNjNmZDE0ODgzYjQ5OTUwNzUxODUxOThjM2RiODFhOTE2NjRkZWJmOQ==

W porównaniu ze starymi (a były to zwykłe żarniki philipsa oraz zwykły xenarc osram- tak 2 różne) po poprzednim właścicielu (dopiero teraz zmieniłem) o niebo lepiej widać! Pomijam kwestię że miałem źle ustawione reflektory...

Teraz widzę nawet pobocza, a nie muszę wcale włączać długich- a miałem tak na starych ksenonach, że włączałem często.

Jak dla mnie barwa super, nie czuję że świecą ciemniej.

Polecam!

Ja tez polecam.Smigam na nich juz chwilke. Swiatlo czysto biale takie jak powinno byc. 5000k to jest idealny kolor swiatla. 4300k zajezda zoltym a 6000k wpada juz w niebieski takze 5000k jest idealnym rozwiazaniem.


08 Lis 2016, 21:50
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Paź 2016, 11:11
Posty: 219
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Mazda 3 BL MPS 384 KM 481 NM
eh a już byłem zdecydowany na

http://www.xenonserwis.com/pl/p/Nowa-Za ... zda-3/3483

teraz znowu nie wiem xd

używał ktoś może night breaker?

4300K zajeżdża żółtym mowicie? tutaj niby 4350 hm

często zdarza mi się jeździć po nieoświetlonych drogach w nocy stąd przyciągnęły moją uwagę te żarniki

_________________
/tłoki CP/korby Manley/grubsze tuleje cylindrów/szpilki ARP/usunięty balans/Motul 300V/Autotech HPFP/NGK 6510/turbo hybryda Perun stage 2/wycięte klapki z kolektora dolotowego/uszczelki JBR/usunięty EGR/SSG duży FMIC z orurowaniem pod silnikiem/GFB BOV/dolot 3" JBR/wydech 3" SSG/Bilstein B8/Eibach Pro Kit/ACT street/CPE RMM/custom SSP/Bridgestone Potenza S001/Sparco Pista/DBA street/Ferodo DS2500/stalowy oplot Goodridge/Motul RBF600/wskaźniki ProGRaceRC/strojenie Disitune/


08 Lis 2016, 22:17
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 627
Auto: Evo IX
5000k to sa zarniki ktore chcesz na nocna jazde.
4300k beda sie wydawaly biale ale faktycznie swiatlo bedzie zoltawe na drodze. Takie sa w wiekszosci OEMy zreszta.
Przy 5000k bedziesz mial czyste biale swiatlo.


08 Lis 2016, 22:46
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Paź 2016, 11:11
Posty: 219
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Mazda 3 BL MPS 384 KM 481 NM
tak w ogóle wymieniał ktoś żarniki w 3 BL? da rade to zrobić bez ściągania lampy (zderzaka?) ?

_________________
/tłoki CP/korby Manley/grubsze tuleje cylindrów/szpilki ARP/usunięty balans/Motul 300V/Autotech HPFP/NGK 6510/turbo hybryda Perun stage 2/wycięte klapki z kolektora dolotowego/uszczelki JBR/usunięty EGR/SSG duży FMIC z orurowaniem pod silnikiem/GFB BOV/dolot 3" JBR/wydech 3" SSG/Bilstein B8/Eibach Pro Kit/ACT street/CPE RMM/custom SSP/Bridgestone Potenza S001/Sparco Pista/DBA street/Ferodo DS2500/stalowy oplot Goodridge/Motul RBF600/wskaźniki ProGRaceRC/strojenie Disitune/


08 Lis 2016, 23:17
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 116 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.