Obecny czas: 16 Lis 2018, 16:32



Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 
 dławienie się - złe paliwo? 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 17 Kwi 2017, 11:05
Posty: 132
Miejscowość: pomorskie
Auto: CX-7 2.3 DISI MT 2008
Jak w temacie - czy złe paliwo może być przyczyną dławienia się silnika w okolicach 4,5 tys obrotów? Brak jakichkolwiek szarpnięć, błędów - po osiągnięciu 4,5 - 4,8 tys obrotów silnik nie chce się dalej wkręcać na obroty. Miałem dwa zdarzenia z tym dławieniem :
- na 6 biegu nie chciał jechać więcej niż 200km/h , przy czym wyraźnie było czuć jakby ktoś zakręcał kranik z paliwem
- przy wot na 3 do 6krpm, potem szybka zmiana biegów na 4 i wot - doszedł do 4,8krpm i koniec
niestety nie mam logów z tych zdarzeń
Najbardziej pasuje mi teza że winne było paliwo ponieważ od dwóch tygodni nie tankuje już na Orlenie, auto katuję gdy mam taką możliwość i jest wszystko OK
Czy ten silnik ma jakieś zabezpieczenia na wypadek wlania złego paliwa?


05 Paź 2018, 10:05
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1079
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
Za uboga mieszanka może być i szarpie.

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


05 Paź 2018, 10:58
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 17 Kwi 2017, 11:05
Posty: 132
Miejscowość: pomorskie
Auto: CX-7 2.3 DISI MT 2008
Czym stwierdzić że mieszanka jest za uboga? Sprawdzać AFR i porównywać gdy jest dobrze? Czy inne PID-y też to pokażą?


05 Paź 2018, 12:01
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1187
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
AFR musisz sprawdzić.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


05 Paź 2018, 13:37
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 17 Kwi 2017, 11:05
Posty: 132
Miejscowość: pomorskie
Auto: CX-7 2.3 DISI MT 2008
Dzięki, tak zrobię jak problemy powrócą ale puki co będę omijał Orlen żeby nie kusić losu.


05 Paź 2018, 13:52
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1079
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
afr i knock sensor

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


05 Paź 2018, 22:20
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 6 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.