Obecny czas: 20 Lis 2018, 08:17



Odpowiedz  [ 41 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
 [3 BK] Tarcze hamulcowe 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 02 Kwi 2012, 22:57
Posty: 13
Auto: Mazda 3 MPS,
Ykhmmm :)
Niom to jakie tarcze będą dobre, płaskie bez nacięć i nawierceń stock, czy może jakieś ATE :) ? Oczywiście do codziennej cywilnej jazdy :D

Kurcze ja nie wiem co to za przypadłość już w 3 maździe, tym razem i w mpsie, z tyłu tarcza jest zużywana w 80% tylko jej powierzchni, od góry mam conajmniej 8-10 mm rancik tak jakby tam klocek nie śmigał w ogóle... to normalne :D? Kurcze a może klocek wymienił poprzedni właściciel na nieprawidłowy... może krócej: z przodu na tarczach jak są już troszka zużyte tworzy się rowek od góry i dołu... to na tyle od dołu rowek powinien być większy ciut a na górze taki sam jak z przednich tarcz ? ja mam taki sam z góry jak i z dołu.. wkurza mnie to, bo 1/5 tarczy to widoczna rdza a nie tarcza :P Na tylnych też powinien być 1-2 mm rowek od góry na tarczy ?


Pozdroooo


07 Sie 2015, 17:34
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1187
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
Jackosos napisał(a):
Kurcze ja nie wiem co to za przypadłość już w 3 maździe, tym razem i w mpsie, z tyłu tarcza jest zużywana w 80% tylko jej powierzchni, od góry mam conajmniej 8-10 mm rancik tak jakby tam klocek nie śmigał w ogóle... to normalne :D?

mam nadzieje, że normalne ;) bo u mnie jest / było tak samo.

Nie wiem jakie dokładnie mają być te rowki, ale miałem. Widoczne zwłaszcza na tylnej tarczy. Z resztą w Seacie miałem to samo, również na tylnej tarczy.

Co do samych tarcz - ile osób tyle opinii. Ja mam Zimmermany perforowane - drugi komplet już i nie narzekam, jednak część osób na forum twierdzi że one pękają ;) Mi się po prostu podobają, więc takie se zakładam <glupek2> . Do cywilnej jazdy, wystarczająco dobre są stockowe.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


07 Sie 2015, 18:02
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 02 Kwi 2012, 22:57
Posty: 13
Auto: Mazda 3 MPS,
Czyli mazda paproki :P ale jeszcze to sprawdze :P niom wlasnie mi tam starcza stock tylko, ze ATE oferuje tansze tarcze od stock, za 235zl szt juz trafie, w slabszych mazdach mialem ate tarcze i klocki i bylo super, teraz w mps mam jeszcze stock i ate klocki ceramiczne ale zdalo by sie to wymienic juz, w koncu maja juz z 7 lat :)


07 Sie 2015, 19:27
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2015, 16:02
Posty: 156
Miejscowość: Kraków
Auto: MazdaSpeed 3 BK '08 BLACK
Przymierzam się do zmiany tarcz i moje pytanie jakie założyć teraz? :)

Jeżdżę bardziej dynamicznie, ale chciałbym aby podczas hamowania nie piszczało a jednak hamowało lepiej niż seria. Mam już klocki HPS bez plusa.

_________________
COBB AccessPort, FMIC COBB/Treadestone, SRI COBB/CAB Corksport, BS Grimmspeed, BPV Forge, HPFP internals KMD, AWR Engine Mount (d77), ACT Clutch 6 Puck Sprung/Streetlite Flywheel, Exhaust SSG 3", DP 3" Ultimate Racing, EGR Block Off Kit, Turbo Banjo Bolt, JBR Thermal Throttle Body Gasket & Coolant Bypass Kit, TWM Shifter Base Bushings, OilTemp Gauge, 7" NaviSystem, MaxtonDesign Splliter, BILSTEIN B12 Pro-Kit, 8x18" OZ Ultraleggera, Michelin Pilot Super Sport 225/45/ZR18


03 Sty 2017, 13:17
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 06 Maj 2015, 08:49
Posty: 243
Miejscowość: Wrocław
Auto: Citroen C5 - wozidło żony, MazdaSpeed6 - moja zabawka
spozniles sie pare dni bo wyprzedaze na DBA, Stoptech skonczyly sie 31.12.2016.

ja kupilem:
tarcze przod
klocki przod
tarcze tyl
klocki tyl

za 2440 zl zamiast 3780 ze Stoptecha....


03 Sty 2017, 13:38
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1079
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
wow to cena mega.. w sumie tyle to kosztuje dba na przednią oś.. <spoko> <spoko> <spoko>

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


03 Sty 2017, 13:39
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2015, 16:02
Posty: 156
Miejscowość: Kraków
Auto: MazdaSpeed 3 BK '08 BLACK
Nie mam takiego parcia,że już potrzebuję, jestem ciekawy co polecicie. Co powiecie o kpl Zimmerman nawinany oraz klocek HAWK HPS? Będzie to w miarę hamować i nie piskać, oraz jak będzie wyglądać zużycie ? Czy kupić HAWK HPS i stock tarcze ?

_________________
COBB AccessPort, FMIC COBB/Treadestone, SRI COBB/CAB Corksport, BS Grimmspeed, BPV Forge, HPFP internals KMD, AWR Engine Mount (d77), ACT Clutch 6 Puck Sprung/Streetlite Flywheel, Exhaust SSG 3", DP 3" Ultimate Racing, EGR Block Off Kit, Turbo Banjo Bolt, JBR Thermal Throttle Body Gasket & Coolant Bypass Kit, TWM Shifter Base Bushings, OilTemp Gauge, 7" NaviSystem, MaxtonDesign Splliter, BILSTEIN B12 Pro-Kit, 8x18" OZ Ultraleggera, Michelin Pilot Super Sport 225/45/ZR18


03 Sty 2017, 14:58
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1187
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
xRafalx napisał(a):
Nie mam takiego parcia,że już potrzebuję, jestem ciekawy co polecicie. Co powiecie o kpl Zimmerman nawinany oraz klocek HAWK HPS? Będzie to w miarę hamować i nie piskać, oraz jak będzie wyglądać zużycie ? Czy kupić HAWK HPS i stock tarcze ?


ja mam u siebie komplet nawiercanych zimmermanów i klocki hawk hps 5.0. Dodatkowo jestem po wymianie płynu hamulcowego i jestem zadowolony. Nie piszczy i dobrze hamuje.

Co prawda, jestem w stanie się zgodzić z opiniami, że nawiercane zimmermany to trochę bardziej bajer niż pożytek, ale nie narzekam. To mój drugi komplet tych tarcz. Wbrew spotykanym opiniom, nie pękły i nie wyglądało nawet jakby miały.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


03 Sty 2017, 16:19
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 06 Maj 2015, 08:49
Posty: 243
Miejscowość: Wrocław
Auto: Citroen C5 - wozidło żony, MazdaSpeed6 - moja zabawka
torek napisał(a):
wow to cena mega.. w sumie tyle to kosztuje dba na przednią oś.. <spoko> <spoko> <spoko>



dba na wyprzedazy chcialo 3200 zl ale wolalem wziac stoptechy ktore tez maja mega dobra opinie i do tego zaciski z Evo 8 :)

Brembo 4 tloczki wlasnie dzis jade na frezowowanie uchwytu a pozniej regeneracje :)


03 Sty 2017, 16:36
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2015, 16:02
Posty: 156
Miejscowość: Kraków
Auto: MazdaSpeed 3 BK '08 BLACK
Dostałem wycenę:
Stoptech: 688zł/szt
DBA STREET T2: 460zł/szt

Dużo lepszy ten stoptech?

_________________
COBB AccessPort, FMIC COBB/Treadestone, SRI COBB/CAB Corksport, BS Grimmspeed, BPV Forge, HPFP internals KMD, AWR Engine Mount (d77), ACT Clutch 6 Puck Sprung/Streetlite Flywheel, Exhaust SSG 3", DP 3" Ultimate Racing, EGR Block Off Kit, Turbo Banjo Bolt, JBR Thermal Throttle Body Gasket & Coolant Bypass Kit, TWM Shifter Base Bushings, OilTemp Gauge, 7" NaviSystem, MaxtonDesign Splliter, BILSTEIN B12 Pro-Kit, 8x18" OZ Ultraleggera, Michelin Pilot Super Sport 225/45/ZR18


04 Sty 2017, 14:38
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 41 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.