Obecny czas: 14 Lis 2018, 05:15



Odpowiedz  [ 41 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
 [3 BK] Tarcze hamulcowe 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1187
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
w cywilnej jeździe nie odczujesz raczej różnicy.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


04 Sty 2017, 14:48
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 06 Maj 2015, 08:49
Posty: 243
Miejscowość: Wrocław
Auto: Citroen C5 - wozidło żony, MazdaSpeed6 - moja zabawka
xRafalx napisał(a):
Dostałem wycenę:
Stoptech: 688zł/szt
DBA STREET T2: 460zł/szt

Dużo lepszy ten stoptech?


sa porownywalne a DBA ladniej wyglada. ja kupilem stoptecha tylko ze wzgledu na rabat. DBA bylo drozsze o 500zl za komplecie wiec wolalem te 500 zl wrzucic w zaciski z Lancera.


04 Sty 2017, 15:03
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2015, 16:02
Posty: 156
Miejscowość: Kraków
Auto: MazdaSpeed 3 BK '08 BLACK
Więc wolę te 400zł włożyć w inną modyfikację skoro tego nie wykorzystam :)

DBA STREET T2
HAWK HPS(bez plusa)
będzie do fajnie współpracować mam nadzieję :)

_________________
COBB AccessPort, FMIC COBB/Treadestone, SRI COBB/CAB Corksport, BS Grimmspeed, BPV Forge, HPFP internals KMD, AWR Engine Mount (d77), ACT Clutch 6 Puck Sprung/Streetlite Flywheel, Exhaust SSG 3", DP 3" Ultimate Racing, EGR Block Off Kit, Turbo Banjo Bolt, JBR Thermal Throttle Body Gasket & Coolant Bypass Kit, TWM Shifter Base Bushings, OilTemp Gauge, 7" NaviSystem, MaxtonDesign Splliter, BILSTEIN B12 Pro-Kit, 8x18" OZ Ultraleggera, Michelin Pilot Super Sport 225/45/ZR18


04 Sty 2017, 15:27
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1187
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
to są te hawk hps 5.0? czy jeszcze jakieś inne?
Z tych 5.0 jest zadowolony. Bardzo mało pylą.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


04 Sty 2017, 15:34
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 06 Maj 2015, 08:49
Posty: 243
Miejscowość: Wrocław
Auto: Citroen C5 - wozidło żony, MazdaSpeed6 - moja zabawka
xRafalx napisał(a):
Dostałem wycenę:
Stoptech: 688zł/szt
DBA STREET T2: 460zł/szt

Dużo lepszy ten stoptech?


Nastapila pomylka. Tarcze stoptech sa porownywane do dba ale weraji t3 4000. A nie street t2.
Sorki za wprowadzanie w blad.


06 Sty 2017, 13:57
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2015, 16:02
Posty: 156
Miejscowość: Kraków
Auto: MazdaSpeed 3 BK '08 BLACK
Kolejne pytanie. Które klocki?
Hawk HPS
czy
Hawk HPS 5.0
Czym się różnią?

_________________
COBB AccessPort, FMIC COBB/Treadestone, SRI COBB/CAB Corksport, BS Grimmspeed, BPV Forge, HPFP internals KMD, AWR Engine Mount (d77), ACT Clutch 6 Puck Sprung/Streetlite Flywheel, Exhaust SSG 3", DP 3" Ultimate Racing, EGR Block Off Kit, Turbo Banjo Bolt, JBR Thermal Throttle Body Gasket & Coolant Bypass Kit, TWM Shifter Base Bushings, OilTemp Gauge, 7" NaviSystem, MaxtonDesign Splliter, BILSTEIN B12 Pro-Kit, 8x18" OZ Ultraleggera, Michelin Pilot Super Sport 225/45/ZR18


12 Mar 2017, 23:01
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1187
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
5.0 mogę polecić. Na ulice są bardzo dobre.
Ciężko się połapać w tych oznaczeniach (są jeszcze HPS Race i HPS Plus i jeszcze chyba jakieś). Te 5.0 to chyba nowsza/ulepszona wersja tych HPS (bez 5.0). Ale ręki nie daje.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


12 Mar 2017, 23:30
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2770
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
5.0 mniej pyla

_________________
DISItune


13 Mar 2017, 12:24
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 790
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
I ponoć mają zwiększony initial bite

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


13 Mar 2017, 12:51
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1187
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
piterus87 napisał(a):
I ponoć mają zwiększony initial bite

próbowałem szukać po różnych forach i w sumie dalej nie wiem ;) na niektórych piszą że własnie te HPS mają lepszy initial bite niż HPS 5.0 :)

Ogólnie polecam te 5.0. Jak dla mnie są wystarczająco dobre do daily. Przede wszystkim nie są głośne, nie piszczą na zimno, hamują od razu (nie trzeba rozgrzewać), fading też mniej odczuwam niż na TRW (chociaż wymieniałem też płyn hamulcowy na trochę lepszy więc ciężko powiedzieć co bardziej wpłynęło).
No i pylenie faktycznie niewielkie w porównaniu z wcześniejszymi klockami.
Dobry zakup do daily driver.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


13 Mar 2017, 14:55
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 41 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.