Obecny czas: 21 Paź 2018, 03:05



Odpowiedz  [ 53 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Świece zapłonowe 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1183
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
elo,
gdzie w Polsce da się zakupić świece NGK 6510? I czy ewentualnie te Denso ITV22 są równie dobre, bo czytałem raczej o problemach z tymi świecami. Dzięki.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


04 Wrz 2017, 10:07
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2770
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
qgp napisał(a):
elo,
gdzie w Polsce da się zakupić świece NGK 6510? I czy ewentualnie te Denso ITV22 są równie dobre, bo czytałem raczej o problemach z tymi świecami. Dzięki.


Denso oficjalnie podaje trwałość do 30000km a w dłubanych autach nie wytrzymują nawet tego, NGK sprawdzają się o niebo lepiej.
Jak znam życie to w SSG mają od ręki te zimniejsze NGKi

_________________
DISItune


04 Wrz 2017, 10:12
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1183
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
misiekwaw napisał(a):
qgp napisał(a):
elo,
gdzie w Polsce da się zakupić świece NGK 6510? I czy ewentualnie te Denso ITV22 są równie dobre, bo czytałem raczej o problemach z tymi świecami. Dzięki.


Denso oficjalnie podaje trwałość do 30000km a w dłubanych autach nie wytrzymują nawet tego, NGK sprawdzają się o niebo lepiej.
Jak znam życie to w SSG mają od ręki te zimniejsze NGKi


Dzięki Misiek! Strzał w dziesiątkę. Zamówione od Michała.
Czekam na paczkę i montuje. Poprzednie miały 27k km. Mam nadzieję że wymiana rozwiąże problem.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


05 Wrz 2017, 17:53
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 53 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.