Obecny czas: 23 Lut 2019, 17:32



Odpowiedz  [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
 Wymiana rozrządu - gdzie :) 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2014, 13:39
Posty: 131
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Mazda 3 MPS BL
89.000 aktualnie :)

_________________
3MPS/SRI-CS/GFB-BOV/BILSTEIN B12 KIT/CS-CARBON_HOODSCOOP/ULTIMATE RACING 4"


12 Lis 2014, 12:28
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1211
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
to zdaje się dość szybko rozrząd poszedł. Chociaż niektórym to cały silnik już do tego przebiegu wysiadł ;) (np. u mnie).

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, zimmerman + hps 5.0, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


12 Lis 2014, 14:10
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2014, 13:39
Posty: 131
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Mazda 3 MPS BL
u Jaksy powiedzieli ze na moim rozrządzie spokojnie by jeździł jeszcze chwile, ale ja jestem motoryzacyjnym pedantem i nie lubię czekać aż się coś rozpadnie ;)
teraz chodzi pięknie i śpię spokojnie :D

_________________
3MPS/SRI-CS/GFB-BOV/BILSTEIN B12 KIT/CS-CARBON_HOODSCOOP/ULTIMATE RACING 4"


12 Lis 2014, 15:44
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 627
Auto: Evo IX
Dwa dni rozrzad robili i do tego nie do konca wszystko poskladali <nie> . Dobrze ze nam powiedziales <spoko> .

Pierwszy raz mialem wymieniany w Mazdzie, zrobili ok ale nie chcieli wymienic wariatora bo twierdzili ze to lancuch slychac. Auto bylo na gwarancji to na to sikalem.Wszystko za darmoche mialem i tak. Mysle wywali dziure w bloku to niech sie oni martwia. Jednak nie wywalilo i zrobilem to na swoj koszt rozrzad od podstaw na pare dni przed koncem gwarancji.Koszta nieduze bo z usa wszystko kupilem a robote mi kumpel zrobil w 7h i po sprwaie. :)

Najlepsza to chyba mial robote Fenix u kolesia w Debicy <lol> . <wot>


12 Lis 2014, 17:02
Profil

Rejestracja: 28 Gru 2014, 19:29
Posty: 2
Auto: Mazdaspeed 3, 2008
Jako, że to mój pierwszy post na tym forum to witam Was serdecznie i od razu przechodzę do rzeczy. Zabieram się za wymianę rozrządu (luźny łańcuch) i proszę Was o pomoc.

Po pierwsze, czy należy wymienić wszystkie elementy rozrządu czy wystarczy łańcuch, koło i napinacz? Różnica w cenie na allegro znaczna, 2500 vs. 1350 więc dobrze byłoby wiedzieć czy warto inwestować 1150 więcej.

Poniżej lista części z aukcji z allegro określana w aukcji jako komplet. Czy to rzeczywiście już wszystko?

- łańcuch rozrządu oryginał OE MAZDA 1szt
- koło zmiennych faz rozrządu (na wałek ssący) oryginał OE MAZDA 1szt
- ślizg prowadzący oryginał OE MAZDA 1szt
- ślizg napinający oryginał OE MAZDA 1szt
- napinacz hydrauliczny oryginał OE MAZDA 1szt
- łańcuch napędu pompy oleju oryginał OE MAZDA 1szt
- napinacz łańcucha pompy oleju oryginał OE MAZDA 1szt
- przedni uszczelniacz wału korbowego oryginał OE MAZDA 1szt
- uszczelka pokrywy zaworów oryginał OE MAZDA 1szt

Druga rzecz, we wcześniejszych postach polecony był sklep onlinemazdaparts.com . Jako, że piszecie, że jest tam dużo taniej bardzo chętnie zestaw nabyłbym tam, niestety nie jestem w stanie samodzielnie zlokalizować części w ich katalogu/sklepie. Czy ktoś byłby skłonny poświęcić trochę czasu i podać numery części które powinienem nabyć?

Dla ułatwienia poniżej link do polecanego wyżej sklepu po wyborze mojego modelu i rocznika, sekcja ENGINE: http://onlinemazdaparts.com/parts/2008/Mazda/3/Mazdaspeed/?siteid=214264&vehicleid=204553&section=ENGINE

Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

EDIT:
Jeszcze jedno, trochę niezwiązane z tematem wątku. Przed kupnem auta byłem z nim na przeglądzie w ASO i panowie powiedzieli, że mam zerwane tuleje wahaczy. Niestety nie pamiętam z przodu czy z tyłu (a kartkę z ta informacją mam obecnie 300km ode mnie ;) ) Ta sama prośba co powyżej, o namierzenie tych tulei w sklepie. Z góry dzięki.


24 Kwi 2015, 18:34
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1136
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
nie wiem czy jest sens ruszać łańcuch i napinacze od pompy oleju.
na mazdaonline, jak wejdziesz w sekcję Engine, wejdź w niej w podkategorię Engine, i tam kliknij na zdjęcie miniaturki z lewej strony szkicu części. otworzy Ci się w nowym oknie lista części wraz z ich zaznaczeniem na rysunku. i tak na pewno trzeba wymienić 14,15,19. Ponoć nie konieczna jest wymiana ślizgów, czyli 17 i 18, ale można to zrobić gdyż koszt i tak nie jest duży. Nie wiem natomiast czy 16 jest też do wymiany.

Też czeka mnie wymiana bo u mnie koło zmiennych faz się zaczyna odzywać przy odpalaniu <nie>
i w sumie też pytanie ile w mps kosztuje wymiana tego rozrządu :( no i gdzie to najlepiej zrobić w okolicach warszawy.

_________________
Engine made by Dziak Motorsport, Wiseco pistons, Manley rods, GTX2871R, BOV Properfect, WG Tial, King bearings, JBR3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, FMIC 600x300, Damond egr delete kit, Damond oil Catch can stage 3, CPE injector seals, ACT 6 Puck Clutch Kit with Prolite Flywheel, H&R Monotube, Strojenie Disi Tune. ***HP, ***Nm


24 Kwi 2015, 18:55
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 19 Sty 2011, 08:09
Posty: 96
Miejscowość: Kensington, CT
Auto: Honda Accord
Wyszukiwarka się kłania. Tutaj jest dość dobrze to obsmarowane:
viewtopic.php?f=13&t=560

onlinemazdaparts.com już nie wysyła poza USA.

Listę sklepów masz tutaj:
http://mazdamps.pl/viewtopic.php?f=13&t=653

_________________
Kowalesik


24 Kwi 2015, 18:56
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 28 Mar 2011, 22:20
Posty: 766
Auto: 6 MPS
torek napisał(a):
nie wiem czy jest sens ruszać łańcuch i napinacze od pompy oleju.
na mazdaonline, jak wejdziesz w sekcję Engine, wejdź w niej w podkategorię Engine, i tam kliknij na zdjęcie miniaturki z lewej strony szkicu części. otworzy Ci się w nowym oknie lista części wraz z ich zaznaczeniem na rysunku. i tak na pewno trzeba wymienić 14,15,19. Ponoć nie konieczna jest wymiana ślizgów, czyli 17 i 18, ale można to zrobić gdyż koszt i tak nie jest duży. Nie wiem natomiast czy 16 jest też do wymiany.

Też czeka mnie wymiana bo u mnie koło zmiennych faz się zaczyna odzywać przy odpalaniu <nie>
i w sumie też pytanie ile w mps kosztuje wymiana tego rozrządu :( no i gdzie to najlepiej zrobić w okolicach warszawy.


Na Wawelu byłeś :-) ja zabieram z Twego portfela 500 :-)


25 Kwi 2015, 16:34
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1136
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
a czasowo ile CI zajmuje taka operacja? :D

_________________
Engine made by Dziak Motorsport, Wiseco pistons, Manley rods, GTX2871R, BOV Properfect, WG Tial, King bearings, JBR3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, FMIC 600x300, Damond egr delete kit, Damond oil Catch can stage 3, CPE injector seals, ACT 6 Puck Clutch Kit with Prolite Flywheel, H&R Monotube, Strojenie Disi Tune. ***HP, ***Nm


26 Kwi 2015, 09:38
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 28 Mar 2011, 22:20
Posty: 766
Auto: 6 MPS
1 dzień zwiedzania :-)


26 Kwi 2015, 10:28
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.