Obecny czas: 17 Gru 2018, 19:45



Odpowiedz  [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna
 uboga mieszanka 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1191
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
czołem,

czy błąd ubogiej mieszanki, przy okazji check engine, wyskoczyć może na skutek słabego paliwa? Czy raczej kwestia lambdy? Gadałem ze znajomym i twierdzi, że możliwa jest też jakaś nieszczelność przez którą dostaje się za dużo powietrza. Ktoś miał do czynienia?
Plus cała inna lista możliwości jest pewnie prawdopodobna jak filtr powietrza, paliwa a nawet pompa paliwa.

Już raz miałem taki błąd i byłem z tym w ASO przy okazji wymiany oleju. Skasowali i stwierdzili, że to przez jakość paliwa... Fakt, że błąd wyskoczył ponownie, natomiast daje mi do myślenia, że to jednak coś większego.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


21 Lis 2014, 09:23
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 627
Auto: Evo IX
Jaki masz AFR i czy mozesz zrobic loga ?
Lepsza jest bogata mieszanka bo bezpieczniejsza dla silnika. Wyjasnij sprawe z tym i odpusc sobie WOT na razie :)


21 Lis 2014, 13:27
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1191
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
w poniedziałek umówiłem się w aso. dam relację jeśli chcecie ;)

loga nie mam jak zrobić w tym momencie. Liczę, że zbadają tym razem AFR.

nie jestem pełen optymizmu, jak pan zadał mi pytanie czy jest instalacja lpg ;) no ale dobra, może pro-forma się chciał upewnić.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


21 Lis 2014, 13:39
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2770
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
qgp napisał(a):
Liczę, że zbadają tym razem AFR.


Chciałbym to zobaczyć <zlosnik> poza tym jak zbadają, jak poza wolnymi obrotami nie mają pojęcia jaki w danej chwili ma być?

_________________
DISItune


21 Lis 2014, 14:09
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1191
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
no to nie wiem co zbadają :) liczę, że coś wymyślą.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


21 Lis 2014, 14:31
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 28 Mar 2011, 22:20
Posty: 766
Auto: 6 MPS
Jak zgasisz byka po jakim czasie wyskakuje ponownie ?


21 Lis 2014, 15:08
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1191
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
od zapłonu się pojawia. Po skasowaniu poprzednim, przejeździłem niecałe 100km zanim znowu się pojawiła.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


21 Lis 2014, 15:14
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 19 Lis 2014, 21:24
Posty: 29
Miejscowość: Ostrów Wlkp.
Auto: Mazda 6 MPS
Nie powinienem sie wtrącać bo moja wiedza jest minimalna, ale jakie masz kody tych błędów?


21 Lis 2014, 16:45
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1191
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
kurcze numeru nie spisałem ;P

błąd jest jeden. Komunikat o ubogiej mieszance za.... nie pamiętam za czym, za kolektorem? :)
Wiem, że średnio pomocne.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


21 Lis 2014, 18:19
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 28 Mar 2011, 22:20
Posty: 766
Auto: 6 MPS
za katalizatorem. ASO to nie jest dobry pomysł. Zacznie się wymieniactwo.


21 Lis 2014, 19:20
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.