Obecny czas: 17 Gru 2018, 21:05



Odpowiedz  [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
 uboga mieszanka 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1092
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
Qgp, czy błąd mieszanki powrócił? to był zapewne P2187.. Uboga mieszanka biegu jałowego.. obecnie użeram się z tym już od dłuższego czasu.. Czasami wyskoczy na postoju, czasami podczas spokojnej jazdy.. wymieniłem już Maf, wymieniłem zatki zaworek przy pompie paliwa (gruszka z kostką) i dziś rano znów wyskoczył..także czytałem o nieszczelnościach, ale głównie w wolnossakach, które pojawiały się na kolektorach ssących. Mój już był ściągany zakładany i dalej się pojawia. Mam jeszcze dwa tropu.. zawór dolnej odmy.. lub pęknięty wąż od niej.. (podobno tak się zdarza), lub jakiś zawór par paliwa, który podobno występuję tylko w amerykańcach..

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


19 Lip 2018, 11:12
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1191
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
no siemka ;)
od czasu kiedy to pisałem w moim aucie zmieniło się bardzo dużo, bo wszystkie mody z mojej stopki pojawiły się później niż ten post ;)
A wtedy skończyło się na tym, że w ASO skasowali błąd w komputerze i nigdy więcej nie powrócił.
Kod tamtego błędu był bodajże: P2096 - post catalyst system fuel trim too lean on bank 1 (wtedy kumpel mi sprawdził na torque i pamiętam mniej więcej taki opis ale nie sam kod w 100%)
Nawet teraz jak mam wszystko pomodzone to nigdy nie miałem ponownie tego błędu. Swoją drogą teraz śledzę na bieżąco AFR przez AP i nie ma żadnych znaków żeby błąd powrócił.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


19 Lip 2018, 18:23
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1092
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
A to jednak TY miałeś inny błąd, mi wyskakuje co jakiś czas P2187 Fuel system too lean at idle... :/

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


20 Lip 2018, 12:51
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 01 Wrz 2017, 12:23
Posty: 86
Auto: Mazda 3 MPS BL
Jak masz onny BOV niz orginalny, to jest normale ze ci czasami taki blad wyskakuje. Musi ci ktos blad kompletnie w ECU zlikwidowac.
Ale sama procedura I ze tak jest z innym BOV, jest w Niemczech znane.


20 Lip 2018, 14:46
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1092
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
ale w poprzedniej mpsce też miałem nieseryjny i nigdy nie wyskoczyło takie coś.. :/

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


20 Lip 2018, 21:05
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 01 Wrz 2017, 12:23
Posty: 86
Auto: Mazda 3 MPS BL
To poprostu miales w poprzedniej szczescie. Ale blad wyskakuje ci tylko na normalnych obrotach jak stojisz, czy tez w czasie jazdy?


24 Lip 2018, 06:49
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1092
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
i tak i tak. Jak się spokojnie jedzie, jak stoi.. I akurat jak przeglądałem stare zdjęcia, to się okazuje, że ten błąd od samego początku jak go kupiłem to wyskakiwał.. tylko on wyskakuje raz na jakiś czas.. :| No nic.. obecnie zmieniam zawór PCV, i wtryski. zobaczymy co to da.. jak nic, to przyjdzie kolej na sondę. I to ostatnia rzecz jaka może to powodować.. :-(

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


24 Lip 2018, 09:37
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 01 Wrz 2017, 12:23
Posty: 86
Auto: Mazda 3 MPS BL
No to napisz wtedy krutko czy to cos pomoglo. Zawsze fajnie Sie cos wiecej dowiedziec.


28 Lip 2018, 20:47
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 17 Kwi 2017, 11:05
Posty: 135
Miejscowość: pomorskie
Auto: CX-7 2.3 DISI MT 2008
Podczas spokojnej jazdy oraz na jałowym jest jak w wolnossaku, czyli gdyby była nieszczelność w dolocie to by zasysało więcej powietrza niż ECU spodziewa się na podstawie MAF-a i byłoby ubogo. Może BOV jest uszkodzony i pozostaje minimalnie otwarty?


29 Lip 2018, 09:38
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1092
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
Nie jest na pewno. Nie ma żadnej nieszczelność, bo wykresy doładowania nie są poszarpane.
Została wymieniona sonda.. pcv, Maf, evap, :-( i znów się pojawił.. i jak ostatnio widziałem się z Miśkiem.. zwrócił mi uwagę na jedną, dosc śmieszna rzecz.. mianowicie.. mam zepsuty korek wlewu paliwa. Bardzo lekko się wkręca i przodu otwieraniu nie ma tego charakterystycznego sykniecia. Parę osób w cxach miało problem z korkiem i ten błąd wyskakiwał.. hm.. jak to będzie to, to hm... No coz. To dobrze jak będzie to. We wtorek będę miał korek, to się okaże, czy coś się poprawiło. :D

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


29 Lip 2018, 09:59
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.