Obecny czas: 23 Lut 2019, 00:33



Odpowiedz  [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
 uboga mieszanka 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1136
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
Qgp, czy błąd mieszanki powrócił? to był zapewne P2187.. Uboga mieszanka biegu jałowego.. obecnie użeram się z tym już od dłuższego czasu.. Czasami wyskoczy na postoju, czasami podczas spokojnej jazdy.. wymieniłem już Maf, wymieniłem zatki zaworek przy pompie paliwa (gruszka z kostką) i dziś rano znów wyskoczył..także czytałem o nieszczelnościach, ale głównie w wolnossakach, które pojawiały się na kolektorach ssących. Mój już był ściągany zakładany i dalej się pojawia. Mam jeszcze dwa tropu.. zawór dolnej odmy.. lub pęknięty wąż od niej.. (podobno tak się zdarza), lub jakiś zawór par paliwa, który podobno występuję tylko w amerykańcach..

_________________
Engine made by Dziak Motorsport, Wiseco pistons, Manley rods, GTX2871R, BOV Properfect, WG Tial, King bearings, JBR3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, FMIC 600x300, Damond egr delete kit, Damond oil Catch can stage 3, CPE injector seals, ACT 6 Puck Clutch Kit with Prolite Flywheel, H&R Monotube, Strojenie Disi Tune. ***HP, ***Nm


19 Lip 2018, 11:12
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1211
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
no siemka ;)
od czasu kiedy to pisałem w moim aucie zmieniło się bardzo dużo, bo wszystkie mody z mojej stopki pojawiły się później niż ten post ;)
A wtedy skończyło się na tym, że w ASO skasowali błąd w komputerze i nigdy więcej nie powrócił.
Kod tamtego błędu był bodajże: P2096 - post catalyst system fuel trim too lean on bank 1 (wtedy kumpel mi sprawdził na torque i pamiętam mniej więcej taki opis ale nie sam kod w 100%)
Nawet teraz jak mam wszystko pomodzone to nigdy nie miałem ponownie tego błędu. Swoją drogą teraz śledzę na bieżąco AFR przez AP i nie ma żadnych znaków żeby błąd powrócił.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, zimmerman + hps 5.0, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


19 Lip 2018, 18:23
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1136
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
A to jednak TY miałeś inny błąd, mi wyskakuje co jakiś czas P2187 Fuel system too lean at idle... :/

_________________
Engine made by Dziak Motorsport, Wiseco pistons, Manley rods, GTX2871R, BOV Properfect, WG Tial, King bearings, JBR3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, FMIC 600x300, Damond egr delete kit, Damond oil Catch can stage 3, CPE injector seals, ACT 6 Puck Clutch Kit with Prolite Flywheel, H&R Monotube, Strojenie Disi Tune. ***HP, ***Nm


20 Lip 2018, 12:51
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 01 Wrz 2017, 12:23
Posty: 89
Auto: Mazda 3 MPS BL
Jak masz onny BOV niz orginalny, to jest normale ze ci czasami taki blad wyskakuje. Musi ci ktos blad kompletnie w ECU zlikwidowac.
Ale sama procedura I ze tak jest z innym BOV, jest w Niemczech znane.


20 Lip 2018, 14:46
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1136
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
ale w poprzedniej mpsce też miałem nieseryjny i nigdy nie wyskoczyło takie coś.. :/

_________________
Engine made by Dziak Motorsport, Wiseco pistons, Manley rods, GTX2871R, BOV Properfect, WG Tial, King bearings, JBR3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, FMIC 600x300, Damond egr delete kit, Damond oil Catch can stage 3, CPE injector seals, ACT 6 Puck Clutch Kit with Prolite Flywheel, H&R Monotube, Strojenie Disi Tune. ***HP, ***Nm


20 Lip 2018, 21:05
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 01 Wrz 2017, 12:23
Posty: 89
Auto: Mazda 3 MPS BL
To poprostu miales w poprzedniej szczescie. Ale blad wyskakuje ci tylko na normalnych obrotach jak stojisz, czy tez w czasie jazdy?


24 Lip 2018, 06:49
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1136
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
i tak i tak. Jak się spokojnie jedzie, jak stoi.. I akurat jak przeglądałem stare zdjęcia, to się okazuje, że ten błąd od samego początku jak go kupiłem to wyskakiwał.. tylko on wyskakuje raz na jakiś czas.. :| No nic.. obecnie zmieniam zawór PCV, i wtryski. zobaczymy co to da.. jak nic, to przyjdzie kolej na sondę. I to ostatnia rzecz jaka może to powodować.. :-(

_________________
Engine made by Dziak Motorsport, Wiseco pistons, Manley rods, GTX2871R, BOV Properfect, WG Tial, King bearings, JBR3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, FMIC 600x300, Damond egr delete kit, Damond oil Catch can stage 3, CPE injector seals, ACT 6 Puck Clutch Kit with Prolite Flywheel, H&R Monotube, Strojenie Disi Tune. ***HP, ***Nm


24 Lip 2018, 09:37
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 01 Wrz 2017, 12:23
Posty: 89
Auto: Mazda 3 MPS BL
No to napisz wtedy krutko czy to cos pomoglo. Zawsze fajnie Sie cos wiecej dowiedziec.


28 Lip 2018, 20:47
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 17 Kwi 2017, 11:05
Posty: 139
Miejscowość: pomorskie
Auto: CX-7 2.3 DISI MT 2008
Podczas spokojnej jazdy oraz na jałowym jest jak w wolnossaku, czyli gdyby była nieszczelność w dolocie to by zasysało więcej powietrza niż ECU spodziewa się na podstawie MAF-a i byłoby ubogo. Może BOV jest uszkodzony i pozostaje minimalnie otwarty?


29 Lip 2018, 09:38
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1136
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
Nie jest na pewno. Nie ma żadnej nieszczelność, bo wykresy doładowania nie są poszarpane.
Została wymieniona sonda.. pcv, Maf, evap, :-( i znów się pojawił.. i jak ostatnio widziałem się z Miśkiem.. zwrócił mi uwagę na jedną, dosc śmieszna rzecz.. mianowicie.. mam zepsuty korek wlewu paliwa. Bardzo lekko się wkręca i przodu otwieraniu nie ma tego charakterystycznego sykniecia. Parę osób w cxach miało problem z korkiem i ten błąd wyskakiwał.. hm.. jak to będzie to, to hm... No coz. To dobrze jak będzie to. We wtorek będę miał korek, to się okaże, czy coś się poprawiło. :D

_________________
Engine made by Dziak Motorsport, Wiseco pistons, Manley rods, GTX2871R, BOV Properfect, WG Tial, King bearings, JBR3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, FMIC 600x300, Damond egr delete kit, Damond oil Catch can stage 3, CPE injector seals, ACT 6 Puck Clutch Kit with Prolite Flywheel, H&R Monotube, Strojenie Disi Tune. ***HP, ***Nm


29 Lip 2018, 09:59
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.