Obecny czas: 23 Sty 2019, 12:09



Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
 Poduszka silnika PMM JBR hałas. 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Paź 2016, 11:11
Posty: 251
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Mazda 3 MPS 383 PS
tak ori zalali gumą

_________________
/tłoki CP/korby Manley/grubsze tuleje cylindrów/szpilki ARP/usunięty balans/Motul 300V/Autotech HPFP/NGK 6510/turbo hybryda Perun stage 2/wycięte klapki z kolektora dolotowego/uszczelki JBR/usunięty EGR/SSG duży FMIC z orurowaniem pod silnikiem/GFB BOV/dolot 3" JBR/wydech 3" SSG/Bilstein B8/Eibach Pro Kit/ACT street/CPE RMM/custom SSP/Bridgestone Potenza S001/Sparco Pista/DBA street/Ferodo DS2500/stalowy oplot Goodridge/Motul RBF600/wskaźniki ProGRaceRC/strojenie Disitune/


11 Paź 2018, 08:34
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2015, 03:45
Posty: 289
Miejscowość: Kraków
Auto: Mazda 3 MPS
RED BK
Moja rada jest taka żebyś się nie przejmował jeszcze poduchą :) Daj jej czas, tak było w moim przypadku.
Ja mam u siebie założoną CP-E xFlex 75duro i to totalny hardcore, tak myślę, w porównaniu do JBR :P
Obdzwoniłem wszystkich (w tym emilioestewez <lol> ) z przerażeniem, pisałem do supportu z prośbami o wymianę ale przekonali mnie żeby poczekać.
Kupiłem 1m2 gąbki samoprzylepnej i rolkę taśmy poliuretanowej 1mm żeby powyciszać wszystkie plastiki i osłony <rotfl> niewiele to dało... ale zawsze coś
Podawali mi magiczną granicę 1000km i rzeczywiście wszystko się ułożyło pięknie.
Po takim przelocie stopniowo auto stawało się coraz bardziej znośne a teraz wydaje się cichsze w trasie niż przed założeniem więc trzymam kciuki <spoko>

_________________
Mazda 3 MPS BK [RED]
torque steer by FREEKTUNE [335KM 481Nm]
COBB AP V3/COBB SF Intake + AIRbox/GFB TMS/COBB TIH/CorkSport Turbo/COBB FMIC V2kit/Treadstone IC TR24/COBB SS 3" DP/Autotech internals/COBB 3-port EBCS/MAP Bosch 3bar/
Manley H-Beam rods/COBB RMM/CP-E xFlex 75duro PMM/ACT HD Clutch Kit 6 Puck Sprung + Streetlite Flywheel/DM EGR Delete Kit/JBR OCC/Turboworks OCC/JBR bushings/COBB knob/
BILSTEIN B12 Pro-Kit/HAWK HPS 5.0/Sparco Assetto Gara 18x8ET45/Dunlop Sport Maxx RT2


05 Lis 2018, 23:35
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 05 Sie 2018, 08:54
Posty: 6
Auto: 6 MPS 2006
Za późno, w następnym tygodniu wylatuje poduszka od strony rozrządu JBR i wlatuje nowa OEM. Już leży u mnie i czeka na swoją kolej. Jednocześnie zakładam tylną JBR.
Nie skłamię jak powiem, że poświęciłem około 20-30 godzin na czytanie wszystkich napotkanych tematów na temat poduszek silnika w MPS i wyrobiłem już sobie jakieś zdanie. Ponoć montaż RMM i zostawienie seryjnych bocznych mocowań jest najlepszym kompromisem między komfortem i precyzją. Wiadomo, że PMM też wiele zmienia, ale jednocześnie wiąże się z dramatycznym wręcz pogorszeniem komfortu (w sumie to zbija go do zera). MPS jest moim daily i ma niebawem zastąpić w tej roli 3.0 R6, więc to co teraz funduje mi Mazda to jakiś absurd w odniesieniu do tego do czego przyzwyczaiła mnie niemiecka motoryzacja.

Dla potomnych: na PMM JBR zrobiłem 800 km. Nastąpiła znacząca poprawa względem tego co było przy przebiegu zerowym. Obecnie przy 4k obrotów możliwa jest rozmowa podniesionym głosem, już nie trzeba do siebie krzyczeć. Jeżeli ktoś zastanawia się nad takim zakupem, to niech zrobi to dobrze. Tuningowa poduszka od strony rozrządu w moim odczuciu dyskwalifikuje ten samochód jako auto do pokonywania większych odległości. Jeżeli jednak Mazda ma być tylko fajną zabawką na weekend to może warto kupić, bo ten huk ma też swój klimat i cholernie poprawia zmianę biegów. :)


08 Lis 2018, 20:59
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 11 Paź 2016, 14:58
Posty: 29
Auto: Mazda3 BL L3-VDT MPS '13
Mazda MX-5 NC '08 2.0 5MT NISEKO
nie widze nigdzie tematu (pewnie przeoczylem) ktos testowal lub posiada:

Mazdaspeed 3 Stage II Engine Mount z CorkSport

https://www.youtube.com/watch?v=UFfvDDrS1Po


03 Sty 2019, 16:50
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1202
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
wygląda prawie tak samo jak moja poduszka - https://edgeautosport.com/cp-e-xflex-re ... 2007-2013/ no jedną śrubę jakoś inaczej poprowadzili :P

nawet film prawie taki sam nakręcili ;) https://www.youtube.com/watch?v=GCC1-tp09Q8

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


07 Sty 2019, 15:12
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 15 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.