Obecny czas: 19 Sie 2018, 19:55



Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Łapa Dyrfra Mps 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 02 Sie 2016, 11:10
Posty: 5
Auto: Mazda 6 MPS 2006r 2.3 seria
Panowie potrzebuje takiego elementu, ewentualnie cos w tym stylu aby wyeliminować urywające się śruby z dyfra w mps6?


Załączniki:
Komentarz do pliku: Ten jest Cpe ewentualnie moze ktos ma używany do sprzedania ?
Bez tytułu.jpg
Bez tytułu.jpg [ 67.12 KiB | Obejrzany 1342 razy ]
18 Lis 2016, 15:19
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Paź 2015, 21:23
Posty: 71
Miejscowość: Kraków
Auto: Mazda 323C
Mazda 6 MPS
Urywające się śruby można wyeliminować w profesjonalny sposób tak:
https://www.youtube.com/watch?v=b_stUnKSlgQ

A tutaj te części znalezione w google:
http://www.streetunit.com/SURE_Motorsports_Juggernaught_Front_Diff_Brace_p/sure0512.htm
http://www.streetunit.com/SURE_Motorsports_Dreadnaught_Rear_Diff_Brace_p/sure0514.htm

Może są też inne patenty, ale koleś z filmiku ogólnie mówi sensownie i to przednie mocowanie wygląda na ważniejsze

Ludki komentują pod filmem, że warto też po prostu sprawdzać śruby mocujące dyfer co jakiś czas bo same się lubią odkręcać przy ostrej jeździe.


18 Lis 2016, 21:15
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Paź 2015, 21:23
Posty: 71
Miejscowość: Kraków
Auto: Mazda 323C
Mazda 6 MPS
Oj nie dopatrzyłem, że szukasz używki :)


18 Lis 2016, 21:17
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1032
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
dokladnie.. niestety te śruby lubią się odkręcić, a wtedy poprzez miękką poduchę ucina je. Nie ma też sensu wstawiać super extra mocnych i twardych śrub bo wtedy też je utnie na seryjnej poduszce. I to tak naprawdę najważniejsza jest ta mała tylna poducha, bo tam jest zawsze problem. ale jak już robić, to kompletnie, żeby nie bawić się kilka razy i wymienić obie.
Jeśli nie chcesz kupować takich nowych customowych, udaj się do Lorensa (lub wyślij im poduchy). Utwardzają profesjonalnie poduszki na twardość jaką chcesz. od wytrzymalszych od serii ale równie miękkich do betonowych.
Ja kiedyś utwardzałem u nich poduchę skręcaną pod skrzynią w renault (genrealnie nowe poduchy przy agresywnej jeździe możesz wymieniać co 3-4 miesiące bo są tak ch*jowe). Oddałem do nich i zapomniałem o jej istnieniu. ja śmiagłem ponad rok, jeszcze następca jeździł. Zabił silnik, ale poducha była nieruszona <peace>
Tak że wpisz sobie Lorens Bartłomiej regeneracja w google i zadzwoń. (gość znany ogólnie w świecie sportów kjs itp)

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


19 Lis 2016, 10:40
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 627
Auto: Evo IX
Zeby miec z tym spokoj raz na zawsze musisz wymienic obydwie lapy dyfra. Odradzam te SURE bo one nie sa duzo lepsze od oryginalnych.
Musisz do tylu zalozyc CPE http://www.therpmstore.com/store/p/557- ... eed-6.html
Do przodu tylko i tylko Turbine Tech http://www.turbinetech.ca/component/tie ... 23?lang=en
Konkretnie wykonany uchwyt ktory trzyma dyfer z dwoch stron nie jak OEM czy SURE.
Wymiana samej tylnej lapy nie wyeleminuje tego problemu bo dyfer bedzie dalej latal. Turbine Tech bedzie trzymac dyfer z dwoch stron wiec nie ma szans na jego skrecanie i zrywanie srub.
Jak juz to wymien ta przednia a z tylu tylko wymien gumy. Ja bym na Twoim miejscu jednak wymienil tez tylnia bo CPE jest wykonana konkretnie i jeszcze sie nie spotkalem zeby ktos mial problem.
Ja u siebie mam CPE i Turbine Tech i nie mam zadnych problemow a niutonow troche mam pod maska takze polecam zdecydowanie. Jak bys chcial dwie lapy to daj znac moze dam rade zalatwic po lepszej cenie.


19 Lis 2016, 16:04
Profil

Rejestracja: 12 Lip 2016, 19:11
Posty: 24
Miejscowość: MWEK
Auto: Już 6 MPS
Witam wszystkich, chciałem troszkę odświeżyć temat gdyż ta nieprzyjemna historia spotkała tez mnie :/
Oprócz nowego dyfra interesuje mnie tez zapobiegniecie takim sytuacjom w przyszłości. Chodzi mi o konkretne mocowanie. Szukać jakiejś kozak łapy SURE czy innej firmy czy też wymieniać poduszki na twardsze ?
Które rozwiązanie możecie polecić ? Jeśli łapa to jakiej firmy i gdzie mogę dostać takie mocowania ?
P.S. czy dyfer do MPS i CX7 jest taki sam ?


13 Lut 2018, 18:47
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 28 Mar 2011, 22:20
Posty: 762
Auto: 6 MPS
Nie jest, w CX7 przednia łapa dyfra przykręcana jest w 4 punktach, i się cholera nie urywa, ciekawe czemu ?


13 Lut 2018, 20:16
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Gru 2015, 21:52
Posty: 323
Miejscowość: Kraków / Doncaster
Auto: w poszukiwaniu
@batiman - pisz do olrzyna, może ma jeszcze łapy na sprzedaż.

_________________
była : mazda 6 mps, mazda 3 mps bk, mazda 3 mps bl
jest : szuka się


13 Lut 2018, 20:47
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 12 Lip 2016, 19:11
Posty: 24
Miejscowość: MWEK
Auto: Już 6 MPS
Ma seryjne czy jakieś powzmacniane ????


14 Lut 2018, 08:44
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2014, 10:10
Posty: 517
Miejscowość: Warszawa
Auto: 3 MPS BK`08
viewtopic.php?f=20&t=1304

_________________
CAI Induction Kit, Aero Kit, DISI Tune,Bilstein B12, VALVOLINE synpower 5w40, NGK, Corksport steering wheel. Corksport RMM, Dunlop sport maxx RT 225/45R18xYokohama W.drive V902A 215/45R18, 302 KM/435 Nm


14 Lut 2018, 09:05
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 11 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.