Obecny czas: 17 Lis 2018, 17:58



Odpowiedz  [ 36 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4
 Blow off 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 17 Kwi 2017, 11:05
Posty: 132
Miejscowość: pomorskie
Auto: CX-7 2.3 DISI MT 2008
GFB blow off zainstalowany <jupi>
Śruba od sprężyny jest wkręcona ok 1mm poniżej, wygląda na to że tak jest OK. Efektu turbo surge nie zauważyłem, ale to chyba dobrze :)

https://www.youtube.com/watch?v=LiCpYgyt8ao

Przejechałem się testowo i wszystko OK
Na koniec otwór od atmosfery przysłoniłem w połowie, do recyrkulacji cały otwarty, czyli do atmosfery idzie ok 33%

Jeszcze raz dziękuję za pomoc.


03 Maj 2017, 20:28
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 627
Auto: Evo IX
Jest dobrze. Jak by cos bylo nie tak to teraz by obroty skakały, wtedy zrob dwa pelne skrety do dołu i bedzie spoko.
30% VTA jest idealnie dla Ciebie. Ja mam jakies 40% otwarte i fajnie strzela przy 1.8 bara <spoko>


04 Maj 2017, 20:00
Profil

Rejestracja: 28 Mar 2011, 22:20
Posty: 765
Auto: 6 MPS
Pafko ma rację, nie otwieraj tak dużo jak on.


07 Maj 2017, 11:48
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 12 Lip 2016, 19:11
Posty: 24
Miejscowość: MWEK
Auto: Już 6 MPS
Witam wszystkich, zbieram się do kupna tego zaworku, zawsze podobało mi się to pssst spod maski ale po przeczytaniu kilku postów nie wiem już co mógłbym wybrać. Czy są takie które tylko zamontuję i nie będę musiał nic stroić, dokręcać jakieś śrubki etc. żebym nie miał żadnych checków i przy okazji nie uszkodził sobie auta ?
Na allegro są takie zaworki
http://allegro.pl/zawor-blow-off-hybryda-mazda-3-mps-properfekt-bov-i6681576195.html
Czy ktoś to może testował i mógłby się podzielić opinią ? Warto to kupić czy tylko wyrzucę pieniądze w błoto ?
Może ktoś powiedzieć jak jest z serwisem tych zaworków ? Firma oferuje serwis na 36 miesięcy. Czy to dlatego, że są tak marne czy faktycznie trzeba go serwisować ?
Pozdrawiam.


24 Sie 2017, 12:41
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 17 Kwi 2017, 11:05
Posty: 132
Miejscowość: pomorskie
Auto: CX-7 2.3 DISI MT 2008
Przed kupnem GFB interesowałem się nim, zadałem nawet pytania producentowi :
Czy wymaga regulacji?
Czy rozdział do dolotu/do atmosfery jest zrobiony na stałe?

i dostałem odpowiedź:
Zawór jest wstępnie ustawiony ale w zestawie jest podkładka regulacyjna w razie jakiejś korekty.
Do atmosfery jest stały jedynie można na zamówienie powrót zrobić z kryzami by zmniejszyć ilość powietrza wracającego.

Wiem że do cx-7 ktoś go montował i wyrażał się pozytywnie. Mi zależało na regulacji więc wybrałem GFB


24 Sie 2017, 16:42
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2014, 10:10
Posty: 531
Miejscowość: Warszawa
Auto: 3 MPS BK`08
Jak kupisz na paragon to nie koniecznie wyrzucisz pieniądze w błoto bo masz 20 dni na zwrot bez przyczyny, trza tylko oddać bez śladów użytkowania. Wtopisz najwyżej za przesyłkę.

_________________
CAI Induction Kit, Aero Kit, DISI Tune,Bilstein B12, VALVOLINE synpower 5w40, NGK, Corksport steering wheel. Corksport RMM, Dunlop sport maxx RT 225/45R18xYokohama W.drive V902A 215/45R18, 302 KM/435 Nm


24 Sie 2017, 16:59
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 36 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.