Obecny czas: 22 Lip 2018, 21:34



Odpowiedz  [ 36 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna
 Blow off 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 27 Wrz 2013, 20:02
Posty: 200
Miejscowość: WŁO/saarbrücken
Auto: 3 MPS BK
Mam pytanie czy jak się montuje Blow off np GFB to trzeba stroić mapę,maf sensor itp Czy wystarczy sam montaż i heja????????


23 Gru 2016, 16:03
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Wrz 2011, 12:45
Posty: 45
Miejscowość: Warszawa
Trzeba. Każdy zawór Blow off (BOV) podający inną masę (lub nie podający w ogóle) powietrza z powrotem do układu dolotowego będzie generował problem z ecu.
Można założyć aftermarketowy zawór DV i wtedy problemu nie będzie.

_________________
"Fast and reliable isn't cheap. Fast and cheap isn't reliable. Reliable and cheap is rarely fast."

ssgarage.pl


23 Gru 2016, 16:45
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW

Rejestracja: 27 Wrz 2013, 20:02
Posty: 200
Miejscowość: WŁO/saarbrücken
Auto: 3 MPS BK
Dzięki wielkie.


23 Gru 2016, 16:50
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 27 Wrz 2013, 20:02
Posty: 200
Miejscowość: WŁO/saarbrücken
Auto: 3 MPS BK
wiecie ile kosztuje takie strojenie????????


23 Gru 2016, 17:20
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1129
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
pisz do disitune ;)

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


23 Gru 2016, 17:34
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 27 Wrz 2013, 20:02
Posty: 200
Miejscowość: WŁO/saarbrücken
Auto: 3 MPS BK
Wszystko jasne czego wywala mi checka i pokazuje ze to sonda bo załozony jest Blow off GFB bez strojenia


23 Gru 2016, 21:00
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Gru 2015, 21:52
Posty: 323
Miejscowość: Kraków / Doncaster
Auto: w poszukiwaniu
nie wiedziałem że trzeba stroic do blow off, też mam checka z sonda, a mam forge bpv v2

_________________
była : mazda 6 mps, mazda 3 mps bk, mazda 3 mps bl
jest : szuka się


25 Gru 2016, 15:17
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 627
Auto: Evo IX
Ktos tu Was podkarmia "shitem" za przeproszeniem.
Do GFB wclae nie trzeba zmieniac mapy pod warunkiem ze jest otwarty jakies 30%. Jak bedzie otwarty w 100% to wtedy tak bo sie AFR popieprzy. Jednak w tych autach sie nie otwiera na 100% a jedynie na 50% max. Przy 100% otwarcia brzmi duzo gorzej niz np przy 30%. Zreszta im bardziej otwarty tym bardziej katy dostaja po garach. Ja nie mam zadnego kata i tylko na 50% otworzylem moj GBF. Brzmi duzo lepiej.
Co do Twojego Forge, to czasem moze wyrzucic blad ale jesli to jest to z tym zwiazane to odepnij baterie i zresetuj ECU. Musi zniknac jesli jest to powiazane z zaworem. Sama mapa tu nie gra roli bo to jest zawor w 100% zamkniety.

To niech ten co tu takie bzdety pisze odpowie mi na pytanie moje.
Dlaczego jak jezdzilem na stock mapie i zaworze Forge v2 i po zalozeniu spowrotem stock BPV do stock mapy wywalilo mi czeka ? Pomyslec i napisac prosze moze powiem czemu tak sie stalo.

PS. Swoja droga nie mylcie zaworow BPV z BOV bo to calkiem co innego.


25 Gru 2016, 15:40
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Gru 2015, 21:52
Posty: 323
Miejscowość: Kraków / Doncaster
Auto: w poszukiwaniu
@Pavko, kupiłem swojego mpsa już z zamontowanym forge v2, ździwiłem się tym tematem, że trzeba mape stroić pod zawór. Mam checka powiązanego z sonda, wcześniej pojawiał się i znikał, teraz świeci już cały czas. Myślałem nad zmianą sondy, ale do auta miały wlecieć nowe graty, m.in. dp bez katów z przejściówką na sonde, wiec odpuściłem jego wymianę, lecz na chwilę obecną auto idzie chyba na sprzedaż.

Druga sprawa, mam swojego forge bpv v2 z różnymi kolorami sprężyn, do czego one są ?

zielona- 5-15 PSI, żłóta - 15-23 PSI, niebieska - 23-30 PSI, czerwona - 30 + PSI.

_________________
była : mazda 6 mps, mazda 3 mps bk, mazda 3 mps bl
jest : szuka się


25 Gru 2016, 15:55
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 627
Auto: Evo IX
Nie wiem jakiego masz checka wiec Ci tu nie pomoge niestety.
Drugiej lambdy nie potrzebujesz jak nie masz katow, bo ich zadaniem jest monitorowanie temp katow. Wystarczy zaslepic i reszte bledow wylaczyc w ECU. Proste jak bajka. Pierwsza lambda jest tu wazna a nie druga i nie wazne czy masz katy czy nie.

Sprezynki maja porostu twardosc w kolorach. Np zielona/zolta jest ok na stock mape bo masz doladowanie ok 15psi . Im wieksze doladowanie tym wieksza twardosc sprezynki musi byc. Jesli masz doladowanie np 20 psi to zolta jest ta ktora masz miec zamontowana. Nie waz sie wrzucac twardszej do mniejszsego doladowania bo sie nie bedzie "skladac" i po pewnym czasie uwalisz turbo.
Co do zaworu GFB to tam jest jedna sprezynka ktora sie reguluje kluczem ampulkowym. Jesli nie jest zawor wyregulowany odpowiednio to obroty beda skakac jak przy uwalonym MAFie albo lewym powietrzu.

PS. Czy trzeba stroic mape pod inny rozmiar opon ? <co?> ;) Pomoze ktos bo nie mam pojecia <niewiem>


25 Gru 2016, 16:25
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 36 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.