Obecny czas: 14 Gru 2018, 11:45



Odpowiedz  [ 36 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
 Blow off 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 627
Auto: Evo IX
Tlok musisz ustawic poprawnie. Wiesz jak to zrobic ?


29 Gru 2016, 11:45
Profil

Rejestracja: 27 Wrz 2013, 20:02
Posty: 200
Miejscowość: WŁO/saarbrücken
Auto: 3 MPS BK
Nie do końca,na piszesz jak na forum albo na PW


29 Gru 2016, 16:11
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 627
Auto: Evo IX
Poszlo na PW


29 Gru 2016, 20:19
Profil

Rejestracja: 09 Sie 2015, 12:28
Posty: 157
Auto: Mazda 3 MPS 2007 czerwona
Czemu na PW? <co?> To jakaś tajna wiedza jest? <oczko> Podziel się z innymi jak ustawić zawór GFB. Instrukcja jest po angielsku i wyjaśnienie jak to zrobić może się przydać na forum. <pomocy>

_________________
Zakuty silnik(tłoki CP, korby Manley, śruby ARP),Turbo Hybrid Perun stage2, FMIC SSG, Downpipe CorkSport, Midpipe HighFlow Cat SSG, Catback Exhaust CorkSport, Tru-3.0 Wide Path Intake JBR, Sprzęgło ACT Street/Prolite flywheel, HPFP CorkSport, GFB BOV, RMM c-pe 75A, Stabilizator przód/tył Whiteline 27mm, Eibach Pro-Street-S, Shifter Bushings, Short shift plate, Tarcze DBA T2 /klocki Galfer/przewody w oplocie, EGR, balance shaft i klapy z kolektora usunięte, ECU mod PromotoR(402KM; 544Nm),1xZZB


08 Sty 2017, 17:55
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 17 Kwi 2017, 11:05
Posty: 135
Miejscowość: pomorskie
Auto: CX-7 2.3 DISI MT 2008
Witam forumowiczów!
Czy złe ustawienie blow off-a może mieć niekorzystny wpływ na turbinę? Chodzi mi o ustawienia śruba imbusową.


26 Kwi 2017, 07:45
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1087
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
tak. Możesz mieć wtedy efekt surge czyli powietrze wraca przez turbinę, co powoduje jej momentalne wyhamowanie, co z kolei prowadzi do szybszego jej z użycia, a nawet uszkodzenia.

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


26 Kwi 2017, 11:19
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 17 Kwi 2017, 11:05
Posty: 135
Miejscowość: pomorskie
Auto: CX-7 2.3 DISI MT 2008
Konkretnie mam na myśli GFB . Skąd będę wiedział że mam dobre nastawy?


26 Kwi 2017, 11:50
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1191
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
Turbo surge byłoby raczej słychać?
Tomek masz czym logować parametry?

Plus jak masz GFB to czytałeś FAQ? http://www.gfb.com.au/tech/troubleshoot ... re-venting

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


26 Kwi 2017, 15:04
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 627
Auto: Evo IX
tomek napisał(a):
Konkretnie mam na myśli GFB . Skąd będę wiedział że mam dobre nastawy?

My tym bardziej no ale ;)
Rozgrzej auto do normalnej temp. Zaparkuj i zostaw na jalowym. Wylacz klime i cala elektryke. Wykrec srubke na rowno z zaworem. Przyda Ci sie druga osoba teraz. Otworz zawor na 100%. Niech druga osoba przygazuje pomiedzy 4-5ys obr a Ty patrz na tlok kiedy sie calkowiecie zamknie. Uwarzaj na twarz bo bedzie dmuchac z zamoru. Przy pierwszym podejsciu napewno obroty silnika spadna pierwsze zanim zamknie sie tlok w zaworze. Ustawiaj do tego momentu az tlok sie zamknie zaraz zanim obroty spada do konca. Nie mozesz tez dokrecic zaworu zeby sie za szybko zamykal. On sie ma zamknac powoli ale zanim obroty spadna do konca. Nie wiem na ile masz ustawione ale stock chyba sa na 700 rpm. Jak juz Ci sie uda to zrobic to przejedz sie autem i zatrzymaj, ruszaj itd i zobacz czy nie faluja obroty. Jesli nie faluja to jest ok, jesli faluja to przykrec srubke jeszcze jakies 2 pelne wkrety i znowu przejazdzka az bedzie dobrze.
Zawor otworz max na 30%-40%


26 Kwi 2017, 16:10
Profil

Rejestracja: 17 Kwi 2017, 11:05
Posty: 135
Miejscowość: pomorskie
Auto: CX-7 2.3 DISI MT 2008
qgp - niektóre parametry mogę sprawdzić Forscanem, do sprawdzania błędów Torque
Pavko -dzięki za instrukcje, w weekend majowy zabiorę się za to.
Dam znać jak wyszło.


26 Kwi 2017, 19:55
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 36 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.