wujekbob1103
Rejestracja: 10 Sie 2015, 14:59 Posty: 225
Auto: Mazda 3 MPS
|
Pytanko bo jest możliwość podłączenia dwóch OOC, ja będę łączył tylko ten jak jest na obrazku czerwony, natomiast niebieski chce w dolocie zaślepić i od pokrywy zaworów dać filterek odmy. Co wy na to. Jak będzie filterek nie będzie pchało syfu do dolotu.
Obecnie jestem na etapie poszukiwania ładnego węża gumowego czerwonego bez napisów i filterka na 16mm ale ładne filterki K&N po 200zł są więc chyba wpadnie pipercrossa
Załączniki:
18836047_1345320418879221_636923707338683899_n.jpg [ 47.3 KiB | Obejrzany 907 razy ]
|
torek
Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33 Posty: 1136 Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
|
upewnij się cz zaślepienie jest dobrą opcją. Odma z dekla zaworowego jest przed turbo, więc de facto odpowietrzanie skrzyni korbowej jest poprzez zasys powietrza przez turbinę. Czyli pytanie, czy taki filterek zatknięty na kruciec będzie właściwie odpowietrzał.. (ot takie tam luźne rozmyślanie  )
_________________ Engine made by Dziak Motorsport, Wiseco pistons, Manley rods, GTX2871R, BOV Properfect, WG Tial, King bearings, JBR3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, FMIC 600x300, Damond egr delete kit, Damond oil Catch can stage 3, CPE injector seals, ACT 6 Puck Clutch Kit with Prolite Flywheel, H&R Monotube, Strojenie Disi Tune. ***HP, ***Nm
|