Obecny czas: 24 Lut 2018, 12:40



Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Oil Catch Can / Tank 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 10 Sie 2015, 14:59
Posty: 185
Auto: Mazda 3 MPS
Witam serdecznie rzucam temat ekspertom. Poszukuję OCC ponieważ czas to zrobić i nie brudzić więcej w silniku.
Myślałem zakupić JBR ale niestety z przesyłką 1000zł to trochę dużo a boli przesyłka za 2stówy.

Pytanie mam teraz takie który lepszy i można je u nas zdobyć (wybrałem takie porządniejsze):
Mishimoto
http://fmic.pl/mishimoto/45417-mishimot ... &results=9

http://fmic.pl/mishimoto/45499-mishimot ... &results=9

Mocal

http://www.re5pect.pl/oil-catch-tank-al ... -litr.html


08 Sty 2017, 16:13
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1043
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
fajnie, nie wiedziałem nawet że mamy opcje kupienia OCC w Polsce.
Ja bym brał najtańszą opcję. Nie ma sensu za to przepłacać w mojej opinii.

Tak czy inaczej, jestem ciekaw co wybierzesz i jak z instalacją. Dawaj znać.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, tuned by Justin...


08 Sty 2017, 17:11
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 10 Sie 2015, 14:59
Posty: 185
Auto: Mazda 3 MPS
Są i na allegro za 100zł D1 Spec czy inne więc sam już nie wiem wolał bym coś porządniejszego ale nie wiem czy warto przepłacąć czy odkładać na inne bajery jak VersaTuner


08 Sty 2017, 17:38
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 623
Auto: Evo IX
qgp napisał(a):
fajnie, nie wiedziałem nawet że mamy opcje kupienia OCC w Polsce.
Ja bym brał najtańszą opcję. Nie ma sensu za to przepłacać w mojej opinii.

Tak czy inaczej, jestem ciekaw co wybierzesz i jak z instalacją. Dawaj znać.

Proponuje zapoznac sie z budowa wewnetrzna takiej occ a w szczegolnosci sitkiem bo to o to w tym chodzi a nie o cene.
Zazwyczaj to sitko wykonane jest kijowo i tu sie zabawa konczy dosc szybko. Do tego trzeba zwrocic uwage jak chcemy upuszczac ten syf z tego bo moze to sie okazac nie takie latwe jak w innych occ w ktorych to mozna zrobic w pare minut zamiast podnosic auto do gory i sciagac dolna oslone silnika.
Co do D1 to nawet nie patrz na ten szajs bo to nie zdalo egzaminu.


08 Sty 2017, 21:16
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Gru 2015, 21:52
Posty: 304
Miejscowość: Kraków / Doncaster
Auto: Mazda 3 MPS
do autora tematu - https://damondmotorsports.com/collections/oil-catch-can



@Pavko, wreszcie zapodałeś kompletny setup swojego auta, jaka moc ?

_________________
była : mazda 6 mps, mazda 3 mps bk
jest : mazda 3 mps bl: customowy wydech przelotowy, brak drugiego kata, dolot corksport stage 2, hpfp autotech, turbosmart dual bov, tmic 3 cale, cobb v3, j-tuned


08 Sty 2017, 22:36
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 623
Auto: Evo IX
deejay89 napisał(a):
do autora tematu - https://damondmotorsports.com/collections/oil-catch-can



@Pavko, wreszcie zapodałeś kompletny setup swojego auta, jaka moc ?

Te DM occ sa deko male i trzeba je oprozniac czesciej <zeby> To ze maja opcje VTA to nie gra tu roli bo VTA mozna samemu zrobic. Ja tak zrobilem u siebie a dalej mam duza puche JBR-a. Nie kazdy bedzie potrzebowal wersje VTA bo te z VTA sa urzyteczne dla aut z wiekszym doladowaniem tak naprawde. Ja bym polecil wersje VTA od 1.5 bara dopiero.


09 Sty 2017, 08:49
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Kwi 2014, 20:12
Posty: 62
Miejscowość: Poznań
Auto: 6MPS
Ja też nie polecam tych tanich. Kupiłem kilka i albo puste w środku albo siatka z ogrodniczego wepchnięta na siłę. Skończyło się na wywaleniu kasy w błoto a a końcu i tak wziąłem JBRa :)


09 Sty 2017, 10:23
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1043
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
a myślałem, że tego urządzenia nie da się spierniczyć ;) kajam się.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, tuned by Justin...


09 Sty 2017, 12:32
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 10 Sie 2015, 14:59
Posty: 185
Auto: Mazda 3 MPS
No mocal nie taki tani ale przekroju nie mogę znaleźć mischimoto też dosyć drogi.

Tutaj zdjęcię od Pavca


Załączniki:
occ1.jpg
occ1.jpg [ 286.04 KiB | Obejrzany 792 razy ]
09 Sty 2017, 22:51
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 623
Auto: Evo IX
Mocal to duza puszka. Teraz pomysl gdzie ja wcisniesz i jak bedziesz to spuszczal z tego. Jak ma srube spustowa zamiast manualnego zaworu to bedziesz musial od dolu kombinowac z kluczem zeby sie dostac tam, chyba ze dziure od spodu gdzies wytniesz albo bedziesz spuszczal tylko przy wymianie oleju bo taka pucha Ci wystarczy na bank. Zawsze to mozna zmodyfikowac ale to znowu dodatkowe koszta i czas. Pytanie czy znajdziesz na nia wogole miejsce gdzies na dole ? Zobacz na moja JBR-a. Ma zawor do upuszczania ktory dosiegam z gory i odkrecam/zakrecam w sekunde. Jedynie dziure wywiercilem na weza spustowego ktory wystaje tylko pare centymetrow zeby wszystko upuscic na jakiegos zbiornika. Proste rozwiaznie. Do takiej puszki musisz tez dokupic check valve bo stock pcv zawor nie zamyka sie od razu jak wejdziesz w boost. Przy Mocal to dodatkowy koszt za check valve, do tego weza musisz kupic konkretnego a nie szajs ktory sie bedzie skrecal i blokowal OCC. Do tego dalej nie wiesz jaki filter jest w srodku i ile to pozyje. JBR ma az 3 filtry w srodku i masz caly zestaw gotowy do montazu. Fakt kosztuje wiecej ale jest konkretnie wykonany i nie musisz wiecej nic dokupywac juz i masz pewnosc ze to pozyje. Czy bym to kupil ? Osobiscie nie bo jest za duze i od razu doszly by mi dodatkowe koszta zeby to wszystko skompletowac. Co do Mishimoto to oni robia dobrej jakosci czesci ale jak sam widzisz ten jeden OCC ma tylko jeden filter to za malo w porownaniu z tym co oferuje JBR.
Jak chcesz przyciac koszta to moze uderz w tego mniejszego DM. Wez sama occ + check valve a uchwyty dorobisz, opaski i weza dokupisz na miejscu juz bo wcale tego nie musisz zamawiac. Wtedy powinienes sie zamknac z wysylka w jakis $190 czyli jakies $40 mniej niz JBR. Ale pamietaj ze reszte pierdol tez bedziesz musial dokupic i znowu wydac.


10 Sty 2017, 00:52
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 15 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.