Obecny czas: 23 Lut 2019, 01:20



Odpowiedz  [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
 Poduszka prawa silnika 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 792
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
olrzyn napisał(a):
no u mnie ponizej 15.5 w korkach nie zejde. chociaz teraz Justin mi zmniejszyl jalowy znowu na 850 ale juz z nim gadalem I ma to poprawic. ciut za duze wibracje...


Uff... myślałem, że tylko mój tyle pali :)

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


17 Lut 2017, 12:39
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1211
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
Ponosisz do ok 850 nie do 1k. Chyba że masz jakąś potrzebę podnosić wyżej.
Spalanie w mieście mam z takim jałowym od 11.5 - 15 L w mieście. Zależy jak ciężka noga. Zasięg na baku do 400 km Max. Niestety dużo zwłaszcza że zalewam vpower

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, zimmerman + hps 5.0, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


17 Lut 2017, 14:59
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 06 Maj 2015, 08:49
Posty: 243
Miejscowość: Wrocław
Auto: Citroen C5 - wozidło żony, MazdaSpeed6 - moja zabawka
piterus87 napisał(a):
olrzyn napisał(a):
no u mnie ponizej 15.5 w korkach nie zejde. chociaz teraz Justin mi zmniejszyl jalowy znowu na 850 ale juz z nim gadalem I ma to poprawic. ciut za duze wibracje...


Uff... myślałem, że tylko mój tyle pali :)


ja mam 6 nie 3 :P


17 Lut 2017, 16:01
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 792
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
olrzyn napisał(a):
piterus87 napisał(a):
olrzyn napisał(a):
no u mnie ponizej 15.5 w korkach nie zejde. chociaz teraz Justin mi zmniejszyl jalowy znowu na 850 ale juz z nim gadalem I ma to poprawic. ciut za duze wibracje...


Uff... myślałem, że tylko mój tyle pali :)


ja mam 6 nie 3 :P


Ale silnik ten sam i jak widzę tak samo ciężką nogę :D pomijam już te parę kg więcej w 6.

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


17 Lut 2017, 21:06
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 10 Sie 2015, 14:59
Posty: 225
Auto: Mazda 3 MPS
Ja mam średnie 9,8 ale tak 75% miasto więc troszkę przyoszczędzam to na V-power do 500 czasami dojadę.


18 Lut 2017, 10:41
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1211
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
500 - 600 mogę zrobić w trasie. A jak bardzo mi się spieszy (autostrada) to w zasadzie wychodzi podobnie jak w mieście czyli 12 l. Najlepiej miałem 8.5 /100. Silnik mazdy w sumie jest dość ciekawy bo spalanie można mieć od 7 - 17 litrów spalania bez większego wysiłku :) wszystko zależy od ciężaru nogi.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, zimmerman + hps 5.0, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


18 Lut 2017, 11:24
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Paź 2016, 11:11
Posty: 271
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Mazda 3 BL MPS
hm czyli mowicie ze podniesienie obrotów tylko do 850 już coś daje jeśli chodzi o wibracje?

_________________
400 KM 500 NM


18 Lut 2017, 13:35
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1211
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
Zdecydowanie. Dla mnie duża różnica na plus jeśli chodzi o komfort. Na Spalanie nie ma dużego wpływu moim zdaniem. Z resztą co za różnica jak przy jednym mocnym depnięciu traci się do 20 km zasięgu :)

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, zimmerman + hps 5.0, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


18 Lut 2017, 14:22
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1136
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
przy dobrym starcie na chwilowym spalaniu można zobaczyć cyferki na poziomie 300l/km hhee <rotfl>

_________________
Engine made by Dziak Motorsport, Wiseco pistons, Manley rods, GTX2871R, BOV Properfect, WG Tial, King bearings, JBR3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, FMIC 600x300, Damond egr delete kit, Damond oil Catch can stage 3, CPE injector seals, ACT 6 Puck Clutch Kit with Prolite Flywheel, H&R Monotube, Strojenie Disi Tune. ***HP, ***Nm


21 Lut 2017, 08:39
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.