Obecny czas: 17 Lis 2018, 17:56



Odpowiedz  [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
 Poduszka prawa silnika 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 790
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
olrzyn napisał(a):
no u mnie ponizej 15.5 w korkach nie zejde. chociaz teraz Justin mi zmniejszyl jalowy znowu na 850 ale juz z nim gadalem I ma to poprawic. ciut za duze wibracje...


Uff... myślałem, że tylko mój tyle pali :)

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


17 Lut 2017, 12:39
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1187
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
Ponosisz do ok 850 nie do 1k. Chyba że masz jakąś potrzebę podnosić wyżej.
Spalanie w mieście mam z takim jałowym od 11.5 - 15 L w mieście. Zależy jak ciężka noga. Zasięg na baku do 400 km Max. Niestety dużo zwłaszcza że zalewam vpower

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


17 Lut 2017, 14:59
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 06 Maj 2015, 08:49
Posty: 243
Miejscowość: Wrocław
Auto: Citroen C5 - wozidło żony, MazdaSpeed6 - moja zabawka
piterus87 napisał(a):
olrzyn napisał(a):
no u mnie ponizej 15.5 w korkach nie zejde. chociaz teraz Justin mi zmniejszyl jalowy znowu na 850 ale juz z nim gadalem I ma to poprawic. ciut za duze wibracje...


Uff... myślałem, że tylko mój tyle pali :)


ja mam 6 nie 3 :P


17 Lut 2017, 16:01
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 790
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
olrzyn napisał(a):
piterus87 napisał(a):
olrzyn napisał(a):
no u mnie ponizej 15.5 w korkach nie zejde. chociaz teraz Justin mi zmniejszyl jalowy znowu na 850 ale juz z nim gadalem I ma to poprawic. ciut za duze wibracje...


Uff... myślałem, że tylko mój tyle pali :)


ja mam 6 nie 3 :P


Ale silnik ten sam i jak widzę tak samo ciężką nogę :D pomijam już te parę kg więcej w 6.

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


17 Lut 2017, 21:06
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 10 Sie 2015, 14:59
Posty: 224
Auto: Mazda 3 MPS
Ja mam średnie 9,8 ale tak 75% miasto więc troszkę przyoszczędzam to na V-power do 500 czasami dojadę.


18 Lut 2017, 10:41
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1187
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
500 - 600 mogę zrobić w trasie. A jak bardzo mi się spieszy (autostrada) to w zasadzie wychodzi podobnie jak w mieście czyli 12 l. Najlepiej miałem 8.5 /100. Silnik mazdy w sumie jest dość ciekawy bo spalanie można mieć od 7 - 17 litrów spalania bez większego wysiłku :) wszystko zależy od ciężaru nogi.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


18 Lut 2017, 11:24
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Paź 2016, 11:11
Posty: 242
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Mazda 3 MPS 383 PS
hm czyli mowicie ze podniesienie obrotów tylko do 850 już coś daje jeśli chodzi o wibracje?

_________________
/tłoki CP/korby Manley/grubsze tuleje cylindrów/szpilki ARP/usunięty balans/Motul 300V/Autotech HPFP/NGK 6510/turbo hybryda Perun stage 2/wycięte klapki z kolektora dolotowego/uszczelki JBR/usunięty EGR/SSG duży FMIC z orurowaniem pod silnikiem/GFB BOV/dolot 3" JBR/wydech 3" SSG/Bilstein B8/Eibach Pro Kit/ACT street/CPE RMM/custom SSP/Bridgestone Potenza S001/Sparco Pista/DBA street/Ferodo DS2500/stalowy oplot Goodridge/Motul RBF600/wskaźniki ProGRaceRC/strojenie Disitune/


18 Lut 2017, 13:35
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1187
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
Zdecydowanie. Dla mnie duża różnica na plus jeśli chodzi o komfort. Na Spalanie nie ma dużego wpływu moim zdaniem. Z resztą co za różnica jak przy jednym mocnym depnięciu traci się do 20 km zasięgu :)

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


18 Lut 2017, 14:22
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1079
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
przy dobrym starcie na chwilowym spalaniu można zobaczyć cyferki na poziomie 300l/km hhee <rotfl>

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


21 Lut 2017, 08:39
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.