Obecny czas: 22 Lis 2018, 11:47



Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Sri + test pipe a internalsy 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 31 Lip 2014, 11:36
Posty: 39
Miejscowość: Zabrze
Auto: MazdaSpeed3 BK
Jak w temacie panowie czy przy zmianie dolotu i wywaleniu 2 kata trzeba zainwestować w internalsy czy niekoniecznie?


30 Sty 2017, 11:25
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1188
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
ryzyk fizyk. Seryjne internasly są policzone prawie, że na styk do fabrycznej mocy. Tam nie ma dużo zapasu. U mnie siadły już przy strojeniu mapy pod nowe turbo (bnr s1 - więc odpowiednik stockowego).
Przy wywaleniu kata, podejrzewam, że może się zacząć problem. Samo SRI pewnie by nie spowodowało większego problemu.

Możesz zaryzykować i olać intenralsy, o ile masz czym logować ciśnienie. Jak założysz sri i zrobisz dekat to sprawdzisz sobie jak z ciśnieniem.
Jeżeli nie masz czym logować, to nawet bym nie ryzykował.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


30 Sty 2017, 12:15
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 790
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
U mnie internalsy wytrzymały nowy SRI, TMIC i 2 strojenia. Dopiero po wymianie turbo profilaktycznie je wymieniłem żeby nie zrobić silnikowi ku ku.

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


30 Sty 2017, 12:39
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Paź 2016, 11:11
Posty: 242
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Mazda 3 MPS 383 PS
z tego co wiem to były właściciel mojego auta jeździł pewien czas z DP, SRI i programem majac 320 KM i pompa trzymala dopiero jak zaczela przestawac to zmienil internalsy takze wszystko zalezy od logow po modach

_________________
/tłoki CP/korby Manley/grubsze tuleje cylindrów/szpilki ARP/usunięty balans/Motul 300V/Autotech HPFP/NGK 6510/turbo hybryda Perun stage 2/wycięte klapki z kolektora dolotowego/uszczelki JBR/usunięty EGR/SSG duży FMIC z orurowaniem pod silnikiem/GFB BOV/dolot 3" JBR/wydech 3" SSG/Bilstein B8/Eibach Pro Kit/ACT street/CPE RMM/custom SSP/Bridgestone Potenza S001/Sparco Pista/DBA street/Ferodo DS2500/stalowy oplot Goodridge/Motul RBF600/wskaźniki ProGRaceRC/strojenie Disitune/


30 Sty 2017, 13:27
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 31 Lip 2014, 11:36
Posty: 39
Miejscowość: Zabrze
Auto: MazdaSpeed3 BK
No właśnie z logowaniem mam problem siadł mi wyświetlacz w AP, nie wiem czy da się to w Polsce naprawić czy wysyłać do Stanów. Czym oprócz AP można w miarę monitorować auto tak żeby pomiar był w miarę prawdziwy?


30 Sty 2017, 21:35
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 790
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Jakiś adapter pod OBD + ForScan na androida. Odczyty w miarę dokładne chociaż prędkość przez bluetooth nie powala. O wiele lepiej sprawdza się adapter na kablu, o ile w telefonie masz funkcję OTG.

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


30 Sty 2017, 22:38
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 10 Sie 2015, 14:59
Posty: 224
Auto: Mazda 3 MPS
U mnie założyłem Icar3 obd i przez forscana ładnie szczytuje. Nie mam drugiego kata a ciśnienie na pompie 120 barów i na razie bangla ale w szufladzie czekaja internalsy


31 Sty 2017, 07:34
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 790
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
wujekbob1103 napisał(a):
U mnie założyłem Icar3 obd i przez forscana ładnie szczytuje. Nie mam drugiego kata a ciśnienie na pompie 120 barów i na razie bangla ale w szufladzie czekaja internalsy


Jak masz internalsy to się nie czaj tylko zakładaj, bo jak pompa klęknie Ci w najmniej odpowiednim momencie to będzie ból. Wymiana nie jest jakoś mocno skomplikowana.

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


31 Sty 2017, 09:15
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 10 Sie 2015, 14:59
Posty: 224
Auto: Mazda 3 MPS
Wiosna przyjdzie to postaram się to ogarnąć na spokojnie w iście sterylnych warunkach <glupek2>

I dziwi mnie trochę że te z corksporta mają sprężynę w zestawie a z autotecha nie ale to chyba nic nie zmienia


31 Sty 2017, 14:20
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1188
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
w corcksporcie zrobili swoją własną sprężynkę / trochę zmienili fabryczną. W autotechu tego nie robili, więc przekładasz tą stockową. Na jedno chyba wychodzi. Nie pamiętam, żeby ktoś zachwalał jedną ponad drugą.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech HPFP, Cobb v3 AccessPort, SSG high flow cat Downpipe, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shift plate, axel-back Magnaflow, J-TUNED


31 Sty 2017, 14:33
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 14 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.