Obecny czas: 25 Lut 2018, 10:46



Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 
 zdechłe turbo 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Gru 2015, 21:52
Posty: 304
Miejscowość: Kraków / Doncaster
Auto: Mazda 3 MPS
witam pany, zauważyłem ostatnio, że znika mi sporo oleju przy booscie i mam olej w okolicach przepustnicy, do tego zaczął kopcić na wolnych obrotach po kiklu chwilach na jałowym, więc podejrzewam turbo raczej.

Auto jest wystawione na sprzedaż i chciałbym coś z tym zrobić, więc zapytam Was o pomoc, jakie będzie najlepsze wyjście. Oczywiście nie mam zamiaru wywalać 15k na bnr i inne pierdoły, ale też nie mam zamiaru kupować nowego K04, najbardziej chciałbym zrobić hybrydę, coś na wzór Olrzyna, ale do tego potrzebny jest dp i strojenie, a znów nie zamierzam wydawać kolejnej kasy na accesport czy verse...

Weźcie proszę coś doradźcie, może kupić używane sprawne k04 ?

_________________
była : mazda 6 mps, mazda 3 mps bk
jest : mazda 3 mps bl: customowy wydech przelotowy, brak drugiego kata, dolot corksport stage 2, hpfp autotech, turbosmart dual bov, tmic 3 cale, cobb v3, j-tuned


24 Lut 2017, 00:47
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1043
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
Zrób hybryde z regeneracją tego turbo padniętego co już masz.
Tak samo zrobił ostatnio Piterus. Koszty sensowne, moc lepsza i wytrzymałość.
Dp nie jest potrzebny. Strojenie by się przydało.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, tuned by Justin...


24 Lut 2017, 06:37
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1043
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
jeżeli nie hybrydę, to zrób regenerację Twojej padniętej, to chyba lepsze niż kupowanie używanej k04, która będzie kotem w worku imho.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, tuned by Justin...


24 Lut 2017, 08:19
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 06 Maj 2015, 08:49
Posty: 232
Miejscowość: Wrocław
Auto: Citroen C5 - wozidło żony, MazdaSpeed6 - moja zabawka
jak auto na sprzedaz to zwykla regeneracja. koszt ok 1000-1200 zl. za hybryde zaplacisz 1800-2500zl I trzeba stroic wiec dodatkowe 1600zl. decyzja nalezy do ciebie. ja teraz jestem w trakcie strojenia I wszystko na temat mojej hybrydy bede mogl powiedziec pod koniec kwietnia bo to jest deadline na wystrojenie auta przez torem Poznan.


24 Lut 2017, 09:44
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 759
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
deejay89 napisał(a):
witam pany, zauważyłem ostatnio, że znika mi sporo oleju przy booscie i mam olej w okolicach przepustnicy, do tego zaczął kopcić na wolnych obrotach po kiklu chwilach na jałowym, więc podejrzewam turbo raczej.

Auto jest wystawione na sprzedaż i chciałbym coś z tym zrobić, więc zapytam Was o pomoc, jakie będzie najlepsze wyjście. Oczywiście nie mam zamiaru wywalać 15k na bnr i inne pierdoły, ale też nie mam zamiaru kupować nowego K04, najbardziej chciałbym zrobić hybrydę, coś na wzór Olrzyna, ale do tego potrzebny jest dp i strojenie, a znów nie zamierzam wydawać kolejnej kasy na accesport czy verse...

Weźcie proszę coś doradźcie, może kupić używane sprawne k04 ?


Co znaczy "sporo"? Bo dla jednych sporo to litr na 1k km, dla drugich 100 ml na 1k.
Ja robiłem swoją hybrydę w Perun Turbo w Warszawie. Koszt 1900 zł
Jestem z niej zadowolony choć jak się okazało to nie turbo było przyczyną ubywania oleju (a przynajmniej nie tylko ono). Dlatego olałem to na razie i dolewam jakieś 150 ml co 2-3 tys. km. Nie są to spore ubytki więc nie zawracam sobie tym głowy.
Co do samej hybrydy to jak ktoś chce trochę polecieć w górę z mocą to jest do dobre rozwiązanie. Hybrydy z reguły mają lepszą górę niż OEM. W moim przypadku turbo pompuje do samej odcinki 1.22 - 1.25 bara, gdzie zwykła k04 nie dawała już rady i pompowała max 1.1.
Jeżeli auto chcesz sprzedać to niepotrzebne Ci przecież dodatkowe koszta więc ja bym na Twoim miejscu zregenerował K04

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


24 Lut 2017, 10:22
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Gru 2015, 21:52
Posty: 304
Miejscowość: Kraków / Doncaster
Auto: Mazda 3 MPS
właśnie chodzi o to, że nie zamierzam go stroic, bo to kolejne koszty, a nie chce już inwestować.

auto bez boosta nie dotyka oleju, natomiast przy booscie bierze go sporo

_________________
była : mazda 6 mps, mazda 3 mps bk
jest : mazda 3 mps bl: customowy wydech przelotowy, brak drugiego kata, dolot corksport stage 2, hpfp autotech, turbosmart dual bov, tmic 3 cale, cobb v3, j-tuned


24 Lut 2017, 11:35
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2014, 10:10
Posty: 478
Miejscowość: Warszawa
Auto: 3 MPS BK`08
http://genesisturbo.pl/genesis3/1287-tu ... 2-882.html

Przychodzi zregenerowana, kurier zabiera twoją starą. 999 pln. Dla mnie bomba, ale nie znam jakości firmy, po prostu szukałem bo moja się już poci.

_________________
CAI Induction Kit, Aero Kit, DISI Tune,Bilstein B12, VALVOLINE synpower 5w40, NGK, Corksport steering wheel. Corksport RMM, Dunlop sport maxx RT 225/45R18xYokohama W.drive V902A 215/45R18, 302 KM/435 Nm


26 Lut 2017, 10:51
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Gru 2015, 21:52
Posty: 304
Miejscowość: Kraków / Doncaster
Auto: Mazda 3 MPS
brzmi ciekawie, ale to pewnie jakiś chinol (jak wszystkie).. firma mojej mamy wozi kazdego tygodnia z irlandii gdzies do wroclawia lub pod wrocław, kilka pudeł turbin do regeneracji, dowiem się gdzie bo może jakiś upust się załatwi

_________________
była : mazda 6 mps, mazda 3 mps bk
jest : mazda 3 mps bl: customowy wydech przelotowy, brak drugiego kata, dolot corksport stage 2, hpfp autotech, turbosmart dual bov, tmic 3 cale, cobb v3, j-tuned


26 Lut 2017, 12:50
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Gru 2015, 21:52
Posty: 304
Miejscowość: Kraków / Doncaster
Auto: Mazda 3 MPS
ktoś kojarzy firmę emp turbo z Wrocławia przy Soltysowickiej?

_________________
była : mazda 6 mps, mazda 3 mps bk
jest : mazda 3 mps bl: customowy wydech przelotowy, brak drugiego kata, dolot corksport stage 2, hpfp autotech, turbosmart dual bov, tmic 3 cale, cobb v3, j-tuned


26 Lut 2017, 20:16
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 9 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.