Obecny czas: 25 Kwi 2018, 22:51



Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Wydajniejsza pompa paliwa HPFP 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 18 Mar 2017, 08:53
Posty: 19
Miejscowość: Kraków
Auto: 3 2L '04 -> 6 MPS '08
Witam wszystkich mam szybkie pytanie, czy gdzieś w Polsce dostanę wydajniejszą pompę paliwa do M6 np Autotech?

https://www.total-mps.co.uk/autotech-hi ... rnals.html

w Polsce znalazłem tylko coś takiego:
http://www.topendpower.pl/p/pl/dw-9-651 ... 6+mps.html

Jaka jest różnica, oprócz ceny? :)

Dzięki i pozdrawiam!


23 Kwi 2017, 16:44
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 626
Auto: Evo IX
To sa dwie rozne pompy. Zapewne potrzebujesz ta pierwsza ale z tego sklepu to zdecydowanie odradzam kupowac bo bedziesz wieki czekal na przesylke hahaha. Druga pompa to jest do baku tak swoja droga.
Wysle Ci pozniej PM i cos zorganizuje ;)


23 Kwi 2017, 17:23
Profil

Rejestracja: 18 Mar 2017, 08:53
Posty: 19
Miejscowość: Kraków
Auto: 3 2L '04 -> 6 MPS '08
Elegancko, czekam na info :)


23 Kwi 2017, 17:26
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 626
Auto: Evo IX
W Polsce sa, znajdz po numerze czesci Autotech 10-127-100K. Niestety cena duza wyzsza niz sam ja sciagniesz z Usa czy Uk.
PM poszedl juz


23 Kwi 2017, 19:51
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Gru 2015, 21:52
Posty: 323
Miejscowość: Kraków / Doncaster
Auto: w poszukiwaniu
również odradzam tmps !! pisz do Nate z edge albo Neil'a..

_________________
była : mazda 6 mps, mazda 3 mps bk, mazda 3 mps bl
jest : szuka się


22 Maj 2017, 22:45
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 18 Mar 2017, 08:53
Posty: 19
Miejscowość: Kraków
Auto: 3 2L '04 -> 6 MPS '08
Witam, Autotech już siedzi we właściwym miejscu :) i w związku z tym mam 2 pytania:
1) czy przy wydajniejszym wkładzie pompy następuje jakiś wzrost mocy/Nm za wyjątkiem tego, że auto staje się bardziej elastyczne?
2) czy trzeba zrobić delikatny re-tune mapy która była wgrana przed? - jeżeli tak to pytanie z pkt 1 -czy wpłynie to w jakimś stopniu na wzrost mocy/Nm?

Dzięki,
Pozdrawiam.


26 Cze 2017, 08:26
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 20:05
Posty: 1928
Miejscowość: Łorsoł
Auto: był Speed3'08
jac0b napisał(a):
Witam, Autotech już siedzi we właściwym miejscu :) i w związku z tym mam 2 pytania:
1) czy przy wydajniejszym wkładzie pompy następuje jakiś wzrost mocy/Nm za wyjątkiem tego, że auto staje się bardziej elastyczne?

Nie. To jest tylko naprawa tego co spieprzyła fabryka.
jac0b napisał(a):
2) czy trzeba zrobić delikatny re-tune mapy która była wgrana przed? - jeżeli tak to pytanie z pkt 1 -czy wpłynie to w jakimś stopniu na wzrost mocy/Nm?

Nie trzeba ale po zrobieniu tego najzwyczajniej w świecie wypada <zeby>

_________________
Jak wesprzeć forum ? A tak : KLIK
emilio


26 Cze 2017, 09:06
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1081
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
emilioestewez napisał(a):
jac0b napisał(a):
Witam, Autotech już siedzi we właściwym miejscu :) i w związku z tym mam 2 pytania:
1) czy przy wydajniejszym wkładzie pompy następuje jakiś wzrost mocy/Nm za wyjątkiem tego, że auto staje się bardziej elastyczne?

Nie. To jest tylko naprawa tego co spieprzyła fabryka.
jac0b napisał(a):
2) czy trzeba zrobić delikatny re-tune mapy która była wgrana przed? - jeżeli tak to pytanie z pkt 1 -czy wpłynie to w jakimś stopniu na wzrost mocy/Nm?

Nie trzeba ale po zrobieniu tego najzwyczajniej w świecie wypada <zeby>


hpfp nie podnosi sam z siebie mocy, dlatego tak wiele osób płacze nad tym wydatkiem ;) ale faktycznie, bez niego ciężko dalej podnosić moc.

dla samego hpfp nie wymaga się zmiany mapy. Jest natomiast zauważalny mankament w niektórych mazdach po wymianie hpfp, że zawór upustowy ciśnienia pompy na zimnym silniku potrafi "ćwierkać" :D remedium na to ćwierkanie jest obniżenie ciśnienia w mapie na niskich obrotach.
Ewentualnie można z tym jeździć i udawać że się nie słyszy. Ja jeszcze tego u siebie nie poprawiłem, bo jestem leniem, i póki co bez problemów. Amerykańce też często problem ignorują. Nie czytałem jeszcze u nich na forum o żadnych powikłaniach.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


26 Cze 2017, 10:03
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 18 Mar 2017, 08:53
Posty: 19
Miejscowość: Kraków
Auto: 3 2L '04 -> 6 MPS '08
@emilioestewez i wszystko jasne :)
@qgp nie zwróciłem uwagi -przynajmniej tak mi się wydaje, że nie słyszałem żadnego ćwierkania, jednak dziś przysłucham się dokładniej.

Ok dzięki za info.


26 Cze 2017, 10:53
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW

Rejestracja: 04 Maj 2015, 19:19
Posty: 5
Auto: >>3MPS BK 2008<<
ktoś wie jakie ciśnienie jest standardowe dla mps 3 bk? auto kupiłem już jakiś czas temu, lecz nie wiem czy poprzedni właściciel robił jakieś mody typu hpfp. Na torque pro przy WOT pokazuje mi 1750 PSI.


04 Lip 2017, 15:20
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 12 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.