|
Obecny czas: 26 Kwi 2018, 12:36
|
Autor |
Wiadomość |
piterus87
Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28 Posty: 776 Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
|
Zasada jest prosta: im bardziej szczelny airbox, tym lepiej. Taka osłonka zbije Ci temperaturę bardzo nieznacznie. Ja u siebie, pomimo tego, że jest izolacja ze wszystkich stron, to poprowadziłem jeszcze dodatkowy dopływ chłodnego powietrza sprzed chłodnicy.
_________________ ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm
|
16 Cze 2017, 13:32 |
|
 |
denzel80
Rejestracja: 01 Gru 2014, 10:10 Posty: 501 Miejscowość: Warszawa
Auto: 3 MPS BK`08
|
Wsadzić CAI i nie bawić się w budownictwo. +17 KM.
_________________ CAI Induction Kit, Aero Kit, DISI Tune,Bilstein B12, VALVOLINE synpower 5w40, NGK, Corksport steering wheel. Corksport RMM, Dunlop sport maxx RT 225/45R18xYokohama W.drive V902A 215/45R18, 302 KM/435 Nm
|
16 Cze 2017, 13:45 |
|
 |
tomek
Rejestracja: 17 Kwi 2017, 11:05 Posty: 70 Miejscowość: pomorskie
Auto: CX-7 2.3 DISI MT 2008
|
piterus87 - czy MAF masz wewnątrz airboxa czy poza?
|
16 Cze 2017, 19:08 |
|
 |
piterus87
Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28 Posty: 776 Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
|
Mam poza.
_________________ ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm
|
16 Cze 2017, 20:41 |
|
 |
tomek
Rejestracja: 17 Kwi 2017, 11:05 Posty: 70 Miejscowość: pomorskie
Auto: CX-7 2.3 DISI MT 2008
|
Wreszcie wyrzeźbiłem  a przy okazji kupiłem spawarkę Wlot do airbox-a zrobiłem taki sam jak fabryczny i dodatkowo drugi od strony nadkola. Temp na dolocie podczas spokojnej jazdy jest tylko o 4 stopnie wyższa niż zewnętrzna, zobaczę jutro co będzie na autostradzie.
|
06 Lip 2017, 20:39 |
|
 |
piterus87
Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28 Posty: 776 Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
|
Co to za tworzywo? Blacha?
_________________ ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm
|
07 Lip 2017, 10:25 |
|
 |
tomek
Rejestracja: 17 Kwi 2017, 11:05 Posty: 70 Miejscowość: pomorskie
Auto: CX-7 2.3 DISI MT 2008
|
Blacha aluminiowa o grubości 1,2 - 1,3mm Trochę ubyło efektów dźwiękowych szczególnie wysokich tonów (efekt odkurzacza) ale dzięki temu wyraźniej słychać niskie tony. Na autostradzie różnica temp ok 4, myślę że to max jakie można uzyskać przy MAF-ie poza airbox-em. Ale największa różnica jest wyczuwalna przy jeździe z małymi prędkościami i w korkach. Po założeniu samego SRI po chwili stania w korku auto traciło połowę mocy  teraz mam wrażenie że nie traci nic  tu filmik z testów https://www.youtube.com/watch?v=f4hbnWmxjTU
|
08 Lip 2017, 08:26 |
|
 |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|