Obecny czas: 15 Sie 2018, 19:31



Odpowiedz  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
 Short Ram Intake do CX-7 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 787
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Zasada jest prosta: im bardziej szczelny airbox, tym lepiej. Taka osłonka zbije Ci temperaturę bardzo nieznacznie. Ja u siebie, pomimo tego, że jest izolacja ze wszystkich stron, to poprowadziłem jeszcze dodatkowy dopływ chłodnego powietrza sprzed chłodnicy.

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


16 Cze 2017, 13:32
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2014, 10:10
Posty: 517
Miejscowość: Warszawa
Auto: 3 MPS BK`08
Wsadzić CAI i nie bawić się w budownictwo. +17 KM.

_________________
CAI Induction Kit, Aero Kit, DISI Tune,Bilstein B12, VALVOLINE synpower 5w40, NGK, Corksport steering wheel. Corksport RMM, Dunlop sport maxx RT 225/45R18xYokohama W.drive V902A 215/45R18, 302 KM/435 Nm


16 Cze 2017, 13:45
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW

Rejestracja: 17 Kwi 2017, 11:05
Posty: 111
Miejscowość: pomorskie
Auto: CX-7 2.3 DISI MT 2008
piterus87 - czy MAF masz wewnątrz airboxa czy poza?


16 Cze 2017, 19:08
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 787
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Mam poza.

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


16 Cze 2017, 20:41
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 17 Kwi 2017, 11:05
Posty: 111
Miejscowość: pomorskie
Auto: CX-7 2.3 DISI MT 2008
Wreszcie wyrzeźbiłem <jupi> a przy okazji kupiłem spawarkę :D
Wlot do airbox-a zrobiłem taki sam jak fabryczny i dodatkowo drugi od strony nadkola.
Temp na dolocie podczas spokojnej jazdy jest tylko o 4 stopnie wyższa niż zewnętrzna, zobaczę jutro co będzie na autostradzie.


Załączniki:
tomekCX7 airbox 3.jpg
tomekCX7 airbox 3.jpg [ 51.18 KiB | Obejrzany 687 razy ]
tomekCX7 airbox 2.jpg
tomekCX7 airbox 2.jpg [ 54.52 KiB | Obejrzany 687 razy ]
tomekCX7 airbox 1.jpg
tomekCX7 airbox 1.jpg [ 62.14 KiB | Obejrzany 687 razy ]
06 Lip 2017, 20:39
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 787
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
<spoko>
Co to za tworzywo? Blacha?

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


07 Lip 2017, 10:25
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 17 Kwi 2017, 11:05
Posty: 111
Miejscowość: pomorskie
Auto: CX-7 2.3 DISI MT 2008
Blacha aluminiowa o grubości 1,2 - 1,3mm

Trochę ubyło efektów dźwiękowych szczególnie wysokich tonów (efekt odkurzacza) ale dzięki temu wyraźniej słychać niskie tony.
Na autostradzie różnica temp ok 4, myślę że to max jakie można uzyskać przy MAF-ie poza airbox-em.
Ale największa różnica jest wyczuwalna przy jeździe z małymi prędkościami i w korkach. Po założeniu samego SRI po chwili stania w korku auto traciło połowę mocy <facepal> teraz mam wrażenie że nie traci nic :D
tu filmik z testów :)
https://www.youtube.com/watch?v=f4hbnWmxjTU


08 Lip 2017, 08:26
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.