Obecny czas: 23 Lut 2019, 17:32



Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Luzny łancuch rozrzadu. Auto nie pali 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 05 Kwi 2015, 15:12
Posty: 58
Miejscowość: Tarnów
Auto: Mazda 3 bk mps
Witam wszystkich. Czy na zimnym silniku jest to normalne że łańcuch ma delikatny luz i czy możliwe że mógł przeskoczyć ? Rozrusznik kręci,co parę sekund próbuję załapać ale nic z tego. Próbowałem już na wszystkie sposoby i nic. Po psiknieciu plakiem odpala wkręca się na 2 tys obrotów i momentalnie gaśnie.


25 Maj 2017, 21:44
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 792
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Nie masz żadnych błędów? Jeżeli miałbyś mocno luźny łańcuch to słyszałbyś to na pewno wcześniej podczas odpalania jak wali o pokrywę zaworów. Delikatny luz zawsze będzie tym bardziej na zimnym silniku. Przyczyny szukałbym raczej gdzie indziej

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


25 Maj 2017, 22:23
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 05 Kwi 2015, 15:12
Posty: 58
Miejscowość: Tarnów
Auto: Mazda 3 bk mps
Dzięki za odpowiedź. Tak też myślałem bo jeździło do ostatniej chwili normalnie. Czasem przy rozruchu były zbyt niskie obroty spadały momentalnie do 500 przy wysprzegleniu na luz i gaslo.Po paru km wracało wszystko do normy i obroty spadając zatrzymywały się na chwilę na 1000 i powoli spadały do 800. Czy takie objawy mogą wskazywać na pompę wysokiego ciśnienie ? I możliwe że całkiem padła? Już miałem pompę wymieniana bo podobno nie trzymała ciśnienia paliwa ale zawsze mazda odpalala. No nic tak czy inaczej bez lawety się nie obejdzie ( na której pewnie wkońcu urwie zderzak


26 Maj 2017, 10:57
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 792
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Masz jakiś interfejs do odczytywania błędów? To bo mogło wiele powiedzieć. Sprawdź na samym początku przepływkę

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


26 Maj 2017, 14:31
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Gru 2015, 21:52
Posty: 337
Miejscowość: Kraków / Doncaster
Auto: w poszukiwaniu
jakby łańcuch przeskoczył, mialbyś cel'a z czujnika położenia wałka. Czy auto pali czy dalej nie pali ?

_________________
była : mazda 6 mps, mazda 3 mps bk, mazda 3 mps bl
jest : szuka się


26 Maj 2017, 21:14
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1136
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
może właśnie czujnik położenia wału padł? albo przepływka? Check Ci się nie świeci?

_________________
Engine made by Dziak Motorsport, Wiseco pistons, Manley rods, GTX2871R, BOV Properfect, WG Tial, King bearings, JBR3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, FMIC 600x300, Damond egr delete kit, Damond oil Catch can stage 3, CPE injector seals, ACT 6 Puck Clutch Kit with Prolite Flywheel, H&R Monotube, Strojenie Disi Tune. ***HP, ***Nm


27 Maj 2017, 12:55
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 05 Kwi 2015, 15:12
Posty: 58
Miejscowość: Tarnów
Auto: Mazda 3 bk mps
Witam. Ładowałam dziś akumulator bo padł od krecen. Więc między czasie pomyślałem że wyczyszcze przepustnice.Popsikalaem kostkę od przepustnicy. Przeczyscilem przeplywke, podłączyłem wszystko i auto odpala i chodzi dobrze.czek się nie świeci bo były klemy odlanczane. Elm327 zamówiłem dzisiaj.dzięki za zainteresowanie. Chciałem wstawić zdjęcia jak wyjdą przepustnica z przebiegiem 167 ale plik za duży.Było dość dużo nagaru. Pozdrawiam


27 Maj 2017, 17:55
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 05 Kwi 2015, 15:12
Posty: 58
Miejscowość: Tarnów
Auto: Mazda 3 bk mps
Dziś już nie pali:) odpalił zgasł i już nie załapie. Co dziwne wczoraj jeszcze sprawdzałem ten łańcuch i praktycznie luzu nie miał a dziś ma i nie zapala. Jak się dostać do czajnika położenia wału ?


28 Maj 2017, 12:19
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 05 Kwi 2015, 15:12
Posty: 58
Miejscowość: Tarnów
Auto: Mazda 3 bk mps
Dziś już nie pali:) odpalił zgasł i już nie załapie. Co dziwne wczoraj jeszcze sprawdzałem ten łańcuch i praktycznie luzu nie miał a dziś ma i nie zapala. Jak się dostać do czajnika położenia wału ?


28 Maj 2017, 12:19
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 28 Mar 2011, 22:20
Posty: 766
Auto: 6 MPS
Cienka masa na pompie paliwa przykręcona ? Pompę paliwa w baku słychać ? Iskra na świecy jest ? Jeśli łańcuch rozjedzie się za bardzo, czujnik położenia wału i wałka, tego samochodu nie odpalisz. Luz palcem to można sprawdzić, tylko pod pierzyną :-) Czujnik położenia wału masz koło wewętrznego przegubu na prawej półosi.


28 Maj 2017, 21:26
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 13 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.