Obecny czas: 20 Wrz 2018, 15:28



Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 
 Klapki w kolektorze 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 10 Sie 2015, 14:59
Posty: 221
Auto: Mazda 3 MPS
Witam serdecznie. Rzucam temat w eter ponieważ nie do końca jest wyjaśniony. Co to daje i jak wpływa na auto. dodatkowo mnie zaintrygował ponieważ w Versie jest możliwość odfajkowania tego ponieważ po usunięciu powinien pojawić się check. W Versa nazywa się to removed variable tumble control system (VTCS) actuator from the intake manifold.


17 Lip 2017, 19:33
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Mar 2017, 21:20
Posty: 82
Auto: Mazda 3 MPS BL 12'
adist ostatnio w swoim projekcie wyjaśniał sens tematu. Zapewne to kropla w morzu informacji, proforma odsyłam do jego postu:

http://www.mazdamps.pl/viewtopic.php?f=8&t=1113&start=30#p24680

_________________
329/457


18 Lip 2017, 06:03
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1157
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
ponoć na zimnym silniku, jałowy bieg jest nierówny, sprawia wręcz wrażenie jakby miał zgasnąć (vide amerykańskie forum)

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera + 235/40/18 Dunlop sport Maxx, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


18 Lip 2017, 07:15
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Paź 2016, 11:11
Posty: 233
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Mazda 3 MPS 383 PS
właśnie też tak słyszałem i się tego boje, SSG twierdzi że to nie prawda, no ale nawet pudel_hc coś tam się skarżył na to
mógłby się odezwać ktoś jeszcze kto ma wycięte te klapki?

_________________
/tłoki CP/korby Manley/grubsze tuleje cylindrów/szpilki ARP/usunięty balans/Motul 300V/Autotech HPFP/NGK 6510/turbo hybryda Perun stage 2/wycięte klapki z kolektora dolotowego/uszczelki JBR/usunięty EGR/SSG duży FMIC z orurowaniem pod silnikiem/GFB BOV/dolot 3" JBR/wydech 3" SSG/Bilstein B8/Eibach Pro Kit/ACT street/CPE RMM/custom SSP/Bridgestone Potenza S001/Sparco Pista/DBA street/Ferodo DS2500/stalowy oplot Goodridge/Motul RBF600/wskaźniki ProGRaceRC/strojenie Disitune/


18 Lip 2017, 08:28
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 06 Maj 2015, 08:49
Posty: 243
Miejscowość: Wrocław
Auto: Citroen C5 - wozidło żony, MazdaSpeed6 - moja zabawka
ja mam.

mirek_krk robi to u wszystkich....


18 Lip 2017, 08:42
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Paź 2016, 11:11
Posty: 233
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Mazda 3 MPS 383 PS
a odczuwasz jakieś nierówności w pracy silnika, a szczególnie na zimno?

_________________
/tłoki CP/korby Manley/grubsze tuleje cylindrów/szpilki ARP/usunięty balans/Motul 300V/Autotech HPFP/NGK 6510/turbo hybryda Perun stage 2/wycięte klapki z kolektora dolotowego/uszczelki JBR/usunięty EGR/SSG duży FMIC z orurowaniem pod silnikiem/GFB BOV/dolot 3" JBR/wydech 3" SSG/Bilstein B8/Eibach Pro Kit/ACT street/CPE RMM/custom SSP/Bridgestone Potenza S001/Sparco Pista/DBA street/Ferodo DS2500/stalowy oplot Goodridge/Motul RBF600/wskaźniki ProGRaceRC/strojenie Disitune/


18 Lip 2017, 08:48
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 06 Maj 2015, 08:49
Posty: 243
Miejscowość: Wrocław
Auto: Citroen C5 - wozidło żony, MazdaSpeed6 - moja zabawka
nic nie zauwazylem


18 Lip 2017, 11:27
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Paź 2016, 11:11
Posty: 233
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Mazda 3 MPS 383 PS
no to przestaje sie bac, dzieki ;)

_________________
/tłoki CP/korby Manley/grubsze tuleje cylindrów/szpilki ARP/usunięty balans/Motul 300V/Autotech HPFP/NGK 6510/turbo hybryda Perun stage 2/wycięte klapki z kolektora dolotowego/uszczelki JBR/usunięty EGR/SSG duży FMIC z orurowaniem pod silnikiem/GFB BOV/dolot 3" JBR/wydech 3" SSG/Bilstein B8/Eibach Pro Kit/ACT street/CPE RMM/custom SSP/Bridgestone Potenza S001/Sparco Pista/DBA street/Ferodo DS2500/stalowy oplot Goodridge/Motul RBF600/wskaźniki ProGRaceRC/strojenie Disitune/


18 Lip 2017, 14:12
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 10 Sie 2015, 14:59
Posty: 221
Auto: Mazda 3 MPS
Mateusz a sprawdź u siebie na AP czy nie masz odfajkowanego VTCS może to ma jakiś wpływ jak się po prostu usunie klapki to on wywala błąd i silnik nie równo pracuje. Warto sprawdzić.


19 Lip 2017, 09:23
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 09 Sie 2015, 12:28
Posty: 155
Auto: Mazda 3 MPS 2007 czerwona
qgp napisał(a):
ponoć na zimnym silniku, jałowy bieg jest nierówny, sprawia wręcz wrażenie jakby miał zgasnąć (vide amerykańskie forum)

Dokładnie tak miałem. W lato nie jest to aż tak odczuwalne. Byłem w SSG i wprowadzili jakieś poprawki w ECU i jest dobrze, ale poczekam do zimy i wtedy się okaże.

_________________
Zakuty silnik(tłoki CP, korby Manley, śruby ARP),Turbo Hybrid Perun stage 2, FMIC SSG, Downpipe CorkSport, Midpipe HighFlow Cat SSG, Catback Exhaust CorkSport, Tru-3.0 Wide Path Intake JBR, Sprzęgło ACT Street, HPFP CorkSport, GFB BOV, RMM c-pe 75A, Stabilizatory przód, tył Whiteline 27mm, Eibach Pro-Street-S, Shifter Bushings, Short shift plate, Tarcze DBA T2 i klocki Galfer, Świece NGK, EGR usunięty, Balance shaft usunięty, Klapy z kolektora usunięte, ECU mod PromotoR(402KM; 544Nm),1xZZB


12 Sie 2017, 14:01
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 10 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.