|
Obecny czas: 26 Kwi 2018, 12:38
|
[3 BK] Jaka tylna poduszka silnika?
Autor |
Wiadomość |
piterus87
Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28 Posty: 776 Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
|
Stockowa poduszka do Focusa różni się wyglądem od tej w MPSie ale wymiary ma chyba identyczne.
_________________ ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm
|
18 Sty 2016, 12:34 |
|
 |
Edition-Man2
Rejestracja: 06 Lis 2015, 09:45 Posty: 66
Auto: Mazda 3 MPS BL
|
Poduszka od Focusa ST naturalnie pasuje. Ruznica jest taka ze jest mocniejsza ale nie przenosi wibracje silnika na Motor. Dlatego w Niemczech wszyscy ja montuje. Jak chcecie to wam wieczorem numer tej poduszki napisze. Musze sie w tedy tylko pod Auto polozyc i numer odpisac.
|
19 Sty 2016, 05:42 |
|
 |
qgp
Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41 Posty: 1081 Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
|
a to nie wiedziałem nawet że do focusa coś mocniejszego ładowali. Dzięki. Mi nie musisz jakby co spisywać, bo i tak jeżdżę na Cp-e flex 2  No i generalnie polecam jako zamiennik.
_________________ 1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...
|
19 Sty 2016, 09:45 |
|
 |
piterus87
Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28 Posty: 776 Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
|
Tak czytam sobie o tej poduszce do Focusa na zagranicznych forach i rzeczywiście wszyscy ją chwalą. Jest sztywniej niż na stocku a wibracje są minimalne. Ciekawa opcja. Numer poduchy to chyba: CM5Z6068A
_________________ ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm
|
19 Sty 2016, 10:08 |
|
 |
pudel_hc
Rejestracja: 09 Sie 2015, 12:28 Posty: 151
Auto: Mazda 3 MPS 2007 czerwona
|
Rzeczywiście. Chodzi o mocowanie z elektrycznego focusa i focusa st
_________________ Zakuty silnik(tłoki CP, korbowody Manley, śruby ARP), Turbina Hybryda Perun stage 2, FMIC SSG, Downpipe CorkSport, Midpipe HighFlow Cat SSG, Catback Exhaust CorkSport, Tru-3.0 Wide Path Intake System JBR, Sprzęgło ACT Street, HPFP CorkSport, GFB Response BOV, RMM c-pe xFlex Stage1 75A, Bilstein Pro Kit, Shifter Bushings, Zimne świece NGK, EGR usunięty, Balance shaft usunięty, Klapy z kolektora ssącego usunięte, ECU mod PromotoR(402KM; 544Nm),1xZZB
|
19 Sty 2016, 14:43 |
|
 |
pudel_hc
Rejestracja: 09 Sie 2015, 12:28 Posty: 151
Auto: Mazda 3 MPS 2007 czerwona
|
Czytając zagraniczne fora mam wrażenie, że te łapy z Focusa są dla ludzi którzy jeżdżą spokojnie i bardzo obawiają się drgań i hałasu. Do samochodu z podniesioną mocą, czasem sporo, mogą być porostu za miękkie. No, ale to jak kto woli. Natrafiłem na taką stronę(wprawdzie to produkty SURE, ale w innych pewnie jest podobnie), na której jest napisane jaka twardość do jakiej mocy i inne dane mocowań. http://www.surehq.com/latestnewsentries ... f-urethaneW skrócie: CLASS 1 (Street Grade) Max Power*: 275-325 WHP Use: Street Driver: Conservative NVH: Least Durometer: 70A +/- CLASS 2 (Aggressive Grade) Max Power*: 400-600 WHP Use: Street/Track Driver: Aggressive NVH: Moderate Durometer: 88A +/-2 CLASS 3 (Track Grade) Max Power*: Unlimited Use: Street/Track Driver: Aggressive NVH: Most Durometer: 96A +/-2 *Max Power - More specific wheel horsepower ranges are available for each engine mount application, see below. Our new polyurethane components can be found in the following powertrain products: Mazdaspeed3 / Mazda 3 TORQ R3 Rear Engine Mount -- Available in: Class 1 - Factory to 275 WHP (Street) Class 2 - 275 to 400 WHP (Aggressive) Class 3 - 400+ WHP (Track) TORQ S3 Passenger Side Engine Mount -- Available in: Class 1 - Factory to 325 WHP (Street) Class 2 - 325 to 500 WHP (Aggressive) Class 3 - 500+ WHP (Track) TORQ S3 Driver Side Engine Mount -- Available in: Class 1 - Factory to 325 WHP (Street) Class 2 - 325 to 500 WHP (Aggressive) Class 3 - 500+ WHP (Track) Mazdaspeed6 TORQ R6 Rear Engine Mount -- Available in: Class 1 - Factory to 300 WHP (Street) Class 2 - 300 to 400 WHP (Aggressive) Class 3 - 400+ WHP (Track) TORQ S6 Passenger Side Engine Mount -- Available in: Class 1 - Factory to 325 WHP (Street) Class 2 - 325 to 500 WHP (Aggressive) Class 3 - 500+ WHP (Track) TORQ S6 Driver Side Engine Mount -- Available in: Class 1 - Factory to 325 WHP (Street) Class 2 - 325 to 500 WHP (Aggressive) Class 3 - 500+ WHP (Track) Juggernaught Front Differential Brace -- Available in: Class 2 - Factory to 600 WHP (Aggressive) Class 3 - Custom Shop Order Dreadnaught Rear Differential Brace -- Available in: Class 2 - Factory to 600 WHP (Aggressive) Class 3 - Custom Shop Order
_________________ Zakuty silnik(tłoki CP, korbowody Manley, śruby ARP), Turbina Hybryda Perun stage 2, FMIC SSG, Downpipe CorkSport, Midpipe HighFlow Cat SSG, Catback Exhaust CorkSport, Tru-3.0 Wide Path Intake System JBR, Sprzęgło ACT Street, HPFP CorkSport, GFB Response BOV, RMM c-pe xFlex Stage1 75A, Bilstein Pro Kit, Shifter Bushings, Zimne świece NGK, EGR usunięty, Balance shaft usunięty, Klapy z kolektora ssącego usunięte, ECU mod PromotoR(402KM; 544Nm),1xZZB
|
19 Sty 2016, 22:39 |
|
 |
qgp
Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41 Posty: 1081 Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
|
nie dziwi mnie to co piszesz. Wątpię by w którymkolwiek hothatchu (może poza STi, nie jeździłem) montowano twarde poduszki. Te auta są sprzedawane "dla każdego" a większość ludzi by się raczej zraziła jakby im lusterko wsteczne drgało na postoju Jeśli ktoś chce wymieniać poduszkę silnika, to moim zdaniem nie ma sensu na zastępowanie jej inną poduszką stockową. IMHO - nie tędy droga.
_________________ 1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...
|
19 Sty 2016, 23:26 |
|
 |
pudel_hc
Rejestracja: 09 Sie 2015, 12:28 Posty: 151
Auto: Mazda 3 MPS 2007 czerwona
|
qgp napisał(a): Jeśli ktoś chce wymieniać poduszkę silnika, to moim zdaniem nie ma sensu na zastępowanie jej inną poduszką stockową. IMHO - nie tędy droga. 
_________________ Zakuty silnik(tłoki CP, korbowody Manley, śruby ARP), Turbina Hybryda Perun stage 2, FMIC SSG, Downpipe CorkSport, Midpipe HighFlow Cat SSG, Catback Exhaust CorkSport, Tru-3.0 Wide Path Intake System JBR, Sprzęgło ACT Street, HPFP CorkSport, GFB Response BOV, RMM c-pe xFlex Stage1 75A, Bilstein Pro Kit, Shifter Bushings, Zimne świece NGK, EGR usunięty, Balance shaft usunięty, Klapy z kolektora ssącego usunięte, ECU mod PromotoR(402KM; 544Nm),1xZZB
|
20 Sty 2016, 06:35 |
|
 |
pudel_hc
Rejestracja: 09 Sie 2015, 12:28 Posty: 151
Auto: Mazda 3 MPS 2007 czerwona
|
Zamontowałem poduszkę c-pe stage 1 duro 75A. Wibracje są, ale na niskich obrotach i nie przeszkadzają mi i myślę, że mógłbym mieć twardszą. Nawet trochę żałuję, że nie kupiłem innej, ale może twardsza już by przeszkadzała. Nie mam porównania, a szkoda. Na temat hałasu ciężko mi się wypowiedzieć, bo już miałem dosyć głośno przez wydech. Może trochę czystszy dźwięk, bardziej wyraźny. Czuć silnik. Jeśli chodzi o trakcje to nie mogę sprawdzić, bo cały czas pada. Biegi...hmmm. Przy pierwszej próbie 3 mi nie weszła jak należy, znów trafiłem pomiędzy 1 a 3, przy kolejnych było już lepiej. Nie bardzo mam warunki na testy teraz, ciągle pada. Ogólnie pierwsze wrażenia takie, że spodziewałem się większej poprawy, albo jestem z tych co powinni mieć duro >88, ale poczekam na lepszą pogodę i się wypowiem jeszcze raz. Myślę teraz o zamontowaniu jeszcze tych shifter bushings i jak to nie wystarczy to short shift plate.
_________________ Zakuty silnik(tłoki CP, korbowody Manley, śruby ARP), Turbina Hybryda Perun stage 2, FMIC SSG, Downpipe CorkSport, Midpipe HighFlow Cat SSG, Catback Exhaust CorkSport, Tru-3.0 Wide Path Intake System JBR, Sprzęgło ACT Street, HPFP CorkSport, GFB Response BOV, RMM c-pe xFlex Stage1 75A, Bilstein Pro Kit, Shifter Bushings, Zimne świece NGK, EGR usunięty, Balance shaft usunięty, Klapy z kolektora ssącego usunięte, ECU mod PromotoR(402KM; 544Nm),1xZZB
|
09 Lut 2016, 19:45 |
|
 |
lewy888
Rejestracja: 31 Mar 2017, 08:10 Posty: 7 Miejscowość: Warszawa
Auto: Mazda 3 MPS BK '08
|
A ja, przy okazji regeneracji, postanowiłem swoją oryginalną poduszkę przerobić tak aby wyeliminować fabryczne wady i nie wydać przy tym 100$ + przesyłka + cło  . Postawiłem na klasyczną gumę, dosyć miękką - 55 ShA ale zalaną w całej przestrzeni. Całość wydaje sie dużo sztywniejsza niż ori- odkształca się o wiele mniej. Po wczorajszych testach jestem mega zadowolony, głównie z braku jakichkolwiek wibracji na wolnych obrotach, no i dwójka zaczęła wreszcie wchodzić płynnie. Najlepiej wydane 120zł jak dotąd  Załącznik:
17670484_1029241867179998_1291050791_o.jpg [ 53.27 KiB | Obejrzany 729 razy ]
Załączniki:
17693010_1029485180489000_1521978266_o.jpg [ 63.24 KiB | Obejrzany 729 razy ]
|
31 Mar 2017, 09:27 |
|
 |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|