Obecny czas: 24 Maj 2018, 10:55



Odpowiedz  [ 143 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna
 [3 BK] Jaka tylna poduszka silnika? 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2015, 03:45
Posty: 287
Miejscowość: Kraków
Auto: Mazda 3 MPS
RED BK
denzel80 napisał(a):
http://corksport.com/corksport-mazdaspeed-3-rear-motor-mount.html

Ja kupiłem tą, bardzo dobre wrażenia, z minusów leciutko telepie na postoju ale coraz mniej bo się najwyraźniej układa.


Na telepanie jest prosty sposób :) Wystarczy podnieść w mapie delikatnie obroty na postoju i problem całkowicie znika. U mnie na poduszce z Cobba ustawione jest bodajże 950rpm i jest cicho kulturalnie

_________________
Mazda 3 MPS BK [RED]
torque steer by FREEKTUNE [335KM 481Nm]
COBB AP V3/COBB SF Intake + AIRbox/GFB TMS/COBB TIH/CorkSport Turbo/COBB FMIC V2kit/Treadstone IC TR24/COBB SS 3" DP/Autotech internals/COBB 3-port EBCS/MAP Bosch 3bar/
Manley H-Beam rods/COBB RMM/CP-E xFlex 75duro PMM/ACT HD Clutch Kit 6 Puck Sprung + Streetlite Flywheel/DM EGR Delete Kit/JBR OCC/Turboworks OCC/JBR bushings/COBB knob/
BILSTEIN B12 Pro-Kit/HAWK HPS 5.0/Sparco Assetto Gara 18x8ET45/Dunlop Sport Maxx RT2


16 Sty 2016, 09:56
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2014, 10:10
Posty: 506
Miejscowość: Warszawa
Auto: 3 MPS BK`08
Ja też znalazłem, muskam sobie pedał gazu na postoju :D

_________________
CAI Induction Kit, Aero Kit, DISI Tune,Bilstein B12, VALVOLINE synpower 5w40, NGK, Corksport steering wheel. Corksport RMM, Dunlop sport maxx RT 225/45R18xYokohama W.drive V902A 215/45R18, 302 KM/435 Nm


16 Sty 2016, 10:13
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2015, 03:45
Posty: 287
Miejscowość: Kraków
Auto: Mazda 3 MPS
RED BK
denzel80 napisał(a):
Ja też znalazłem, muskam sobie pedał gazu na postoju :D

Haha dobre! <rotfl> Jaka jest reakcja innych kierowców? :D

_________________
Mazda 3 MPS BK [RED]
torque steer by FREEKTUNE [335KM 481Nm]
COBB AP V3/COBB SF Intake + AIRbox/GFB TMS/COBB TIH/CorkSport Turbo/COBB FMIC V2kit/Treadstone IC TR24/COBB SS 3" DP/Autotech internals/COBB 3-port EBCS/MAP Bosch 3bar/
Manley H-Beam rods/COBB RMM/CP-E xFlex 75duro PMM/ACT HD Clutch Kit 6 Puck Sprung + Streetlite Flywheel/DM EGR Delete Kit/JBR OCC/Turboworks OCC/JBR bushings/COBB knob/
BILSTEIN B12 Pro-Kit/HAWK HPS 5.0/Sparco Assetto Gara 18x8ET45/Dunlop Sport Maxx RT2


16 Sty 2016, 10:18
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2014, 10:10
Posty: 506
Miejscowość: Warszawa
Auto: 3 MPS BK`08
w sumie chyba żadna bo muskam o te 100 rpm :D

_________________
CAI Induction Kit, Aero Kit, DISI Tune,Bilstein B12, VALVOLINE synpower 5w40, NGK, Corksport steering wheel. Corksport RMM, Dunlop sport maxx RT 225/45R18xYokohama W.drive V902A 215/45R18, 302 KM/435 Nm


16 Sty 2016, 10:24
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 782
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
pudel_hc napisał(a):
Nie mogę się zdecydować które mocowanie kupić.
http://edgeautosport.com/cp-e-xflex-rea ... 2007-2013/
http://edgeautosport.com/jbr-rear-motor ... 2007-2013/
Pomóżcie.
A może duro 80 albo 88. Szkoda, że nie mogę wypróbować wszystkich.


Poducha CPE ma wkład gumowy, JBR to poliuretan. Z zasady poliuretan jest twardszy niż guma więc będzie też przenosił więcej wibracji do kabiny. Nie wiem jak JBR ale CPE jest wykonana bardzo solidnie.

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


16 Sty 2016, 11:48
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 09 Sie 2015, 12:28
Posty: 151
Auto: Mazda 3 MPS 2007 czerwona
Nie wiem jakie duro wziąć. Zależy mi na jak największej poprawie trakcji i szybkim łatwym wrzucaniu biegów. Gdzie tylko się da, to pełen ogień. Hałasu się nie obawiam, bo już mam głośno(wydech Corksport). Co do drgań, to nie chce takich, że zęby wypadają, ale nie będą mi aż tak przeszkadzać, a nawet przyjemność pewnie da się z nich czerpać.

_________________
Zakuty silnik(tłoki CP, korbowody Manley, śruby ARP), Turbina Hybryda Perun stage 2, FMIC SSG, Downpipe CorkSport, Midpipe HighFlow Cat SSG, Catback Exhaust CorkSport, Tru-3.0 Wide Path Intake System JBR, Sprzęgło ACT Street, HPFP CorkSport, GFB Response BOV, RMM c-pe xFlex Stage1 75A, Bilstein Pro Kit, Shifter Bushings, Zimne świece NGK, EGR usunięty, Balance shaft usunięty, Klapy z kolektora ssącego usunięte, ECU mod PromotoR(402KM; 544Nm),1xZZB


16 Sty 2016, 16:10
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2014, 10:10
Posty: 506
Miejscowość: Warszawa
Auto: 3 MPS BK`08
pudel_hc napisał(a):
Nie wiem jakie duro wziąć. Zależy mi na jak największej poprawie trakcji i szybkim łatwym wrzucaniu biegów. Gdzie tylko się da, to pełen ogień. Hałasu się nie obawiam, bo już mam głośno(wydech Corksport). Co do drgań, to nie chce takich, że zęby wypadają, ale nie będą mi aż tak przeszkadzać, a nawet przyjemność pewnie da się z nich czerpać.


No to raczej od 80 w górę...

_________________
CAI Induction Kit, Aero Kit, DISI Tune,Bilstein B12, VALVOLINE synpower 5w40, NGK, Corksport steering wheel. Corksport RMM, Dunlop sport maxx RT 225/45R18xYokohama W.drive V902A 215/45R18, 302 KM/435 Nm


16 Sty 2016, 16:30
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW

Rejestracja: 06 Lis 2015, 09:45
Posty: 66
Auto: Mazda 3 MPS BL
Czemu nie wezmiesz z Ford Focus St?
W Niemczech wszyscy to chwala i ja na tej poduszce tez jezdze.


17 Sty 2016, 21:37
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 09 Sie 2015, 12:28
Posty: 151
Auto: Mazda 3 MPS 2007 czerwona
Czemu? Co za różnica?

_________________
Zakuty silnik(tłoki CP, korbowody Manley, śruby ARP), Turbina Hybryda Perun stage 2, FMIC SSG, Downpipe CorkSport, Midpipe HighFlow Cat SSG, Catback Exhaust CorkSport, Tru-3.0 Wide Path Intake System JBR, Sprzęgło ACT Street, HPFP CorkSport, GFB Response BOV, RMM c-pe xFlex Stage1 75A, Bilstein Pro Kit, Shifter Bushings, Zimne świece NGK, EGR usunięty, Balance shaft usunięty, Klapy z kolektora ssącego usunięte, ECU mod PromotoR(402KM; 544Nm),1xZZB


17 Sty 2016, 21:43
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1096
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
Edition-Man2 napisał(a):
Czemu nie wezmiesz z Ford Focus St?
W Niemczech wszyscy to chwala i ja na tej poduszce tez jezdze.


a to nie jest ta sama poduszka co w mpsie?

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


17 Sty 2016, 22:45
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 143 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.