Obecny czas: 26 Maj 2018, 01:28



Odpowiedz  [ 143 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna
 [3 BK] Jaka tylna poduszka silnika? 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 782
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Stockowa poduszka do Focusa różni się wyglądem od tej w MPSie ale wymiary ma chyba identyczne.

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


18 Sty 2016, 12:34
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 06 Lis 2015, 09:45
Posty: 66
Auto: Mazda 3 MPS BL
Poduszka od Focusa ST naturalnie pasuje. Ruznica jest taka ze jest mocniejsza ale nie przenosi wibracje silnika na Motor. Dlatego w Niemczech wszyscy ja montuje. Jak chcecie to wam wieczorem numer tej poduszki napisze. Musze sie w tedy tylko pod Auto polozyc i numer odpisac.


19 Sty 2016, 05:42
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1096
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
a to nie wiedziałem nawet że do focusa coś mocniejszego ładowali.

Dzięki. Mi nie musisz jakby co spisywać, bo i tak jeżdżę na Cp-e flex 2 :) No i generalnie polecam jako zamiennik.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


19 Sty 2016, 09:45
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, 22:28
Posty: 782
Miejscowość: Olsztyn
Auto: 3 MPS BK Black
Tak czytam sobie o tej poduszce do Focusa na zagranicznych forach i rzeczywiście wszyscy ją chwalą. Jest sztywniej niż na stocku a wibracje są minimalne. Ciekawa opcja.
Numer poduchy to chyba: CM5Z6068A

_________________
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm


19 Sty 2016, 10:08
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 09 Sie 2015, 12:28
Posty: 151
Auto: Mazda 3 MPS 2007 czerwona
Rzeczywiście. Chodzi o mocowanie z elektrycznego focusa i focusa st

_________________
Zakuty silnik(tłoki CP, korbowody Manley, śruby ARP), Turbina Hybryda Perun stage 2, FMIC SSG, Downpipe CorkSport, Midpipe HighFlow Cat SSG, Catback Exhaust CorkSport, Tru-3.0 Wide Path Intake System JBR, Sprzęgło ACT Street, HPFP CorkSport, GFB Response BOV, RMM c-pe xFlex Stage1 75A, Bilstein Pro Kit, Shifter Bushings, Zimne świece NGK, EGR usunięty, Balance shaft usunięty, Klapy z kolektora ssącego usunięte, ECU mod PromotoR(402KM; 544Nm),1xZZB


19 Sty 2016, 14:43
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 09 Sie 2015, 12:28
Posty: 151
Auto: Mazda 3 MPS 2007 czerwona
Czytając zagraniczne fora mam wrażenie, że te łapy z Focusa są dla ludzi którzy jeżdżą spokojnie i bardzo obawiają się drgań i hałasu. Do samochodu z podniesioną mocą, czasem sporo, mogą być porostu za miękkie. No, ale to jak kto woli.
Natrafiłem na taką stronę(wprawdzie to produkty SURE, ale w innych pewnie jest podobnie), na której jest napisane jaka twardość do jakiej mocy i inne dane mocowań.
http://www.surehq.com/latestnewsentries ... f-urethane
W skrócie:
CLASS 1 (Street Grade)
Max Power*: 275-325 WHP
Use: Street
Driver: Conservative
NVH: Least
Durometer: 70A +/-

CLASS 2 (Aggressive Grade)
Max Power*: 400-600 WHP
Use: Street/Track
Driver: Aggressive
NVH: Moderate
Durometer: 88A +/-2

CLASS 3 (Track Grade)
Max Power*: Unlimited
Use: Street/Track
Driver: Aggressive
NVH: Most
Durometer: 96A +/-2

*Max Power - More specific wheel horsepower ranges are available for each engine mount application, see below.
Our new polyurethane components can be found in the following powertrain products:

Mazdaspeed3 / Mazda 3

TORQ R3 Rear Engine Mount -- Available in:
Class 1 - Factory to 275 WHP (Street)
Class 2 - 275 to 400 WHP (Aggressive)
Class 3 - 400+ WHP (Track)

TORQ S3 Passenger Side Engine Mount -- Available in:
Class 1 - Factory to 325 WHP (Street)
Class 2 - 325 to 500 WHP (Aggressive)
Class 3 - 500+ WHP (Track)

TORQ S3 Driver Side Engine Mount -- Available in:
Class 1 - Factory to 325 WHP (Street)
Class 2 - 325 to 500 WHP (Aggressive)
Class 3 - 500+ WHP (Track)

Mazdaspeed6

TORQ R6 Rear Engine Mount -- Available in:
Class 1 - Factory to 300 WHP (Street)
Class 2 - 300 to 400 WHP (Aggressive)
Class 3 - 400+ WHP (Track)

TORQ S6 Passenger Side Engine Mount -- Available in:
Class 1 - Factory to 325 WHP (Street)
Class 2 - 325 to 500 WHP (Aggressive)
Class 3 - 500+ WHP (Track)

TORQ S6 Driver Side Engine Mount -- Available in:
Class 1 - Factory to 325 WHP (Street)
Class 2 - 325 to 500 WHP (Aggressive)
Class 3 - 500+ WHP (Track)

Juggernaught Front Differential Brace -- Available in:
Class 2 - Factory to 600 WHP (Aggressive)
Class 3 - Custom Shop Order

Dreadnaught Rear Differential Brace -- Available in:
Class 2 - Factory to 600 WHP (Aggressive)
Class 3 - Custom Shop Order

_________________
Zakuty silnik(tłoki CP, korbowody Manley, śruby ARP), Turbina Hybryda Perun stage 2, FMIC SSG, Downpipe CorkSport, Midpipe HighFlow Cat SSG, Catback Exhaust CorkSport, Tru-3.0 Wide Path Intake System JBR, Sprzęgło ACT Street, HPFP CorkSport, GFB Response BOV, RMM c-pe xFlex Stage1 75A, Bilstein Pro Kit, Shifter Bushings, Zimne świece NGK, EGR usunięty, Balance shaft usunięty, Klapy z kolektora ssącego usunięte, ECU mod PromotoR(402KM; 544Nm),1xZZB


19 Sty 2016, 22:39
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1096
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
nie dziwi mnie to co piszesz. Wątpię by w którymkolwiek hothatchu (może poza STi, nie jeździłem) montowano twarde poduszki. Te auta są sprzedawane "dla każdego" a większość ludzi by się raczej zraziła jakby im lusterko wsteczne drgało na postoju ;)
Jeśli ktoś chce wymieniać poduszkę silnika, to moim zdaniem nie ma sensu na zastępowanie jej inną poduszką stockową. IMHO - nie tędy droga.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


19 Sty 2016, 23:26
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 09 Sie 2015, 12:28
Posty: 151
Auto: Mazda 3 MPS 2007 czerwona
qgp napisał(a):
Jeśli ktoś chce wymieniać poduszkę silnika, to moim zdaniem nie ma sensu na zastępowanie jej inną poduszką stockową. IMHO - nie tędy droga.

<lubieto>

_________________
Zakuty silnik(tłoki CP, korbowody Manley, śruby ARP), Turbina Hybryda Perun stage 2, FMIC SSG, Downpipe CorkSport, Midpipe HighFlow Cat SSG, Catback Exhaust CorkSport, Tru-3.0 Wide Path Intake System JBR, Sprzęgło ACT Street, HPFP CorkSport, GFB Response BOV, RMM c-pe xFlex Stage1 75A, Bilstein Pro Kit, Shifter Bushings, Zimne świece NGK, EGR usunięty, Balance shaft usunięty, Klapy z kolektora ssącego usunięte, ECU mod PromotoR(402KM; 544Nm),1xZZB


20 Sty 2016, 06:35
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 09 Sie 2015, 12:28
Posty: 151
Auto: Mazda 3 MPS 2007 czerwona
Zamontowałem poduszkę c-pe stage 1 duro 75A. Wibracje są, ale na niskich obrotach i nie przeszkadzają mi i myślę, że mógłbym mieć twardszą. Nawet trochę żałuję, że nie kupiłem innej, ale może twardsza już by przeszkadzała. Nie mam porównania, a szkoda. Na temat hałasu ciężko mi się wypowiedzieć, bo już miałem dosyć głośno przez wydech. Może trochę czystszy dźwięk, bardziej wyraźny. Czuć silnik. Jeśli chodzi o trakcje to nie mogę sprawdzić, bo cały czas pada. Biegi...hmmm. Przy pierwszej próbie 3 mi nie weszła jak należy, znów trafiłem pomiędzy 1 a 3, przy kolejnych było już lepiej. Nie bardzo mam warunki na testy teraz, ciągle pada. Ogólnie pierwsze wrażenia takie, że spodziewałem się większej poprawy, albo jestem z tych co powinni mieć duro >88, ale poczekam na lepszą pogodę i się wypowiem jeszcze raz. Myślę teraz o zamontowaniu jeszcze tych shifter bushings i jak to nie wystarczy to short shift plate.

_________________
Zakuty silnik(tłoki CP, korbowody Manley, śruby ARP), Turbina Hybryda Perun stage 2, FMIC SSG, Downpipe CorkSport, Midpipe HighFlow Cat SSG, Catback Exhaust CorkSport, Tru-3.0 Wide Path Intake System JBR, Sprzęgło ACT Street, HPFP CorkSport, GFB Response BOV, RMM c-pe xFlex Stage1 75A, Bilstein Pro Kit, Shifter Bushings, Zimne świece NGK, EGR usunięty, Balance shaft usunięty, Klapy z kolektora ssącego usunięte, ECU mod PromotoR(402KM; 544Nm),1xZZB


09 Lut 2016, 19:45
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Mar 2017, 08:10
Posty: 7
Miejscowość: Warszawa
Auto: Mazda 3 MPS BK '08
A ja, przy okazji regeneracji, postanowiłem swoją oryginalną poduszkę przerobić tak aby wyeliminować fabryczne wady i nie wydać przy tym 100$ + przesyłka + cło :D. Postawiłem na klasyczną gumę, dosyć miękką - 55 ShA ale zalaną w całej przestrzeni. Całość wydaje sie dużo sztywniejsza niż ori- odkształca się o wiele mniej. Po wczorajszych testach jestem mega zadowolony, głównie z braku jakichkolwiek wibracji na wolnych obrotach, no i dwójka zaczęła wreszcie wchodzić płynnie. Najlepiej wydane 120zł jak dotąd :D
Załącznik:
17670484_1029241867179998_1291050791_o.jpg
17670484_1029241867179998_1291050791_o.jpg [ 53.27 KiB | Obejrzany 765 razy ]


Załączniki:
17693010_1029485180489000_1521978266_o.jpg
17693010_1029485180489000_1521978266_o.jpg [ 63.24 KiB | Obejrzany 765 razy ]
31 Mar 2017, 09:27
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 143 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.