Forum Mazda Performance Series http://mazdamps.pl/ |
|
[3 BK] Jaka tylna poduszka silnika? http://mazdamps.pl/viewtopic.php?f=14&t=132 |
Strona 13 z 15 |
Autor: | piterus87 [ 18 Sty 2016, 12:34 ] |
Temat postu: | Re: [3 BK] Jaka tylna poduszka silnika? |
Stockowa poduszka do Focusa różni się wyglądem od tej w MPSie ale wymiary ma chyba identyczne. |
Autor: | Edition-Man2 [ 19 Sty 2016, 05:42 ] |
Temat postu: | Re: [3 BK] Jaka tylna poduszka silnika? |
Poduszka od Focusa ST naturalnie pasuje. Ruznica jest taka ze jest mocniejsza ale nie przenosi wibracje silnika na Motor. Dlatego w Niemczech wszyscy ja montuje. Jak chcecie to wam wieczorem numer tej poduszki napisze. Musze sie w tedy tylko pod Auto polozyc i numer odpisac. |
Autor: | qgp [ 19 Sty 2016, 09:45 ] |
Temat postu: | Re: [3 BK] Jaka tylna poduszka silnika? |
a to nie wiedziałem nawet że do focusa coś mocniejszego ładowali. Dzięki. Mi nie musisz jakby co spisywać, bo i tak jeżdżę na Cp-e flex 2 |
Autor: | piterus87 [ 19 Sty 2016, 10:08 ] |
Temat postu: | Re: [3 BK] Jaka tylna poduszka silnika? |
Tak czytam sobie o tej poduszce do Focusa na zagranicznych forach i rzeczywiście wszyscy ją chwalą. Jest sztywniej niż na stocku a wibracje są minimalne. Ciekawa opcja. Numer poduchy to chyba: CM5Z6068A |
Autor: | pudel_hc [ 19 Sty 2016, 14:43 ] |
Temat postu: | Re: [3 BK] Jaka tylna poduszka silnika? |
Rzeczywiście. Chodzi o mocowanie z elektrycznego focusa i focusa st |
Autor: | pudel_hc [ 19 Sty 2016, 22:39 ] |
Temat postu: | Re: [3 BK] Jaka tylna poduszka silnika? |
Czytając zagraniczne fora mam wrażenie, że te łapy z Focusa są dla ludzi którzy jeżdżą spokojnie i bardzo obawiają się drgań i hałasu. Do samochodu z podniesioną mocą, czasem sporo, mogą być porostu za miękkie. No, ale to jak kto woli. Natrafiłem na taką stronę(wprawdzie to produkty SURE, ale w innych pewnie jest podobnie), na której jest napisane jaka twardość do jakiej mocy i inne dane mocowań. http://www.surehq.com/latestnewsentries ... f-urethane W skrócie: CLASS 1 (Street Grade) Max Power*: 275-325 WHP Use: Street Driver: Conservative NVH: Least Durometer: 70A +/- CLASS 2 (Aggressive Grade) Max Power*: 400-600 WHP Use: Street/Track Driver: Aggressive NVH: Moderate Durometer: 88A +/-2 CLASS 3 (Track Grade) Max Power*: Unlimited Use: Street/Track Driver: Aggressive NVH: Most Durometer: 96A +/-2 *Max Power - More specific wheel horsepower ranges are available for each engine mount application, see below. Our new polyurethane components can be found in the following powertrain products: Mazdaspeed3 / Mazda 3 TORQ R3 Rear Engine Mount -- Available in: Class 1 - Factory to 275 WHP (Street) Class 2 - 275 to 400 WHP (Aggressive) Class 3 - 400+ WHP (Track) TORQ S3 Passenger Side Engine Mount -- Available in: Class 1 - Factory to 325 WHP (Street) Class 2 - 325 to 500 WHP (Aggressive) Class 3 - 500+ WHP (Track) TORQ S3 Driver Side Engine Mount -- Available in: Class 1 - Factory to 325 WHP (Street) Class 2 - 325 to 500 WHP (Aggressive) Class 3 - 500+ WHP (Track) Mazdaspeed6 TORQ R6 Rear Engine Mount -- Available in: Class 1 - Factory to 300 WHP (Street) Class 2 - 300 to 400 WHP (Aggressive) Class 3 - 400+ WHP (Track) TORQ S6 Passenger Side Engine Mount -- Available in: Class 1 - Factory to 325 WHP (Street) Class 2 - 325 to 500 WHP (Aggressive) Class 3 - 500+ WHP (Track) TORQ S6 Driver Side Engine Mount -- Available in: Class 1 - Factory to 325 WHP (Street) Class 2 - 325 to 500 WHP (Aggressive) Class 3 - 500+ WHP (Track) Juggernaught Front Differential Brace -- Available in: Class 2 - Factory to 600 WHP (Aggressive) Class 3 - Custom Shop Order Dreadnaught Rear Differential Brace -- Available in: Class 2 - Factory to 600 WHP (Aggressive) Class 3 - Custom Shop Order |
Autor: | qgp [ 19 Sty 2016, 23:26 ] |
Temat postu: | Re: [3 BK] Jaka tylna poduszka silnika? |
nie dziwi mnie to co piszesz. Wątpię by w którymkolwiek hothatchu (może poza STi, nie jeździłem) montowano twarde poduszki. Te auta są sprzedawane "dla każdego" a większość ludzi by się raczej zraziła jakby im lusterko wsteczne drgało na postoju Jeśli ktoś chce wymieniać poduszkę silnika, to moim zdaniem nie ma sensu na zastępowanie jej inną poduszką stockową. IMHO - nie tędy droga. |
Autor: | pudel_hc [ 20 Sty 2016, 06:35 ] |
Temat postu: | Re: [3 BK] Jaka tylna poduszka silnika? |
qgp napisał(a): Jeśli ktoś chce wymieniać poduszkę silnika, to moim zdaniem nie ma sensu na zastępowanie jej inną poduszką stockową. IMHO - nie tędy droga. ![]() |
Autor: | pudel_hc [ 09 Lut 2016, 19:45 ] |
Temat postu: | Re: [3 BK] Jaka tylna poduszka silnika? |
Zamontowałem poduszkę c-pe stage 1 duro 75A. Wibracje są, ale na niskich obrotach i nie przeszkadzają mi i myślę, że mógłbym mieć twardszą. Nawet trochę żałuję, że nie kupiłem innej, ale może twardsza już by przeszkadzała. Nie mam porównania, a szkoda. Na temat hałasu ciężko mi się wypowiedzieć, bo już miałem dosyć głośno przez wydech. Może trochę czystszy dźwięk, bardziej wyraźny. Czuć silnik. Jeśli chodzi o trakcje to nie mogę sprawdzić, bo cały czas pada. Biegi...hmmm. Przy pierwszej próbie 3 mi nie weszła jak należy, znów trafiłem pomiędzy 1 a 3, przy kolejnych było już lepiej. Nie bardzo mam warunki na testy teraz, ciągle pada. Ogólnie pierwsze wrażenia takie, że spodziewałem się większej poprawy, albo jestem z tych co powinni mieć duro >88, ale poczekam na lepszą pogodę i się wypowiem jeszcze raz. Myślę teraz o zamontowaniu jeszcze tych shifter bushings i jak to nie wystarczy to short shift plate. |
Strona 13 z 15 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |