Obecny czas: 23 Lut 2019, 17:59



Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
 Jednostronny IC 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1136
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
Czy miał ktoś styczność z takim?
http://allegro.pl/intercooler-600x300x7 ... 90958.html
Gdzieś kiedyś obiło mi się o uszy, że w porównaniu z klasycznymi Ickami są sporo mniej wydajne. PRawda to czy nie? Jak to jest :D

_________________
Engine made by Dziak Motorsport, Wiseco pistons, Manley rods, GTX2871R, BOV Properfect, WG Tial, King bearings, JBR3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, FMIC 600x300, Damond egr delete kit, Damond oil Catch can stage 3, CPE injector seals, ACT 6 Puck Clutch Kit with Prolite Flywheel, H&R Monotube, Strojenie Disi Tune. ***HP, ***Nm


21 Lut 2018, 14:54
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 06 Wrz 2015, 15:13
Posty: 78
Miejscowość: Płaza
Auto: 3 MPS (bk)
u mnie został założony jednostronny ic ale z tego co wiem z fmic.pl jak jest z wydajnością to narazie nie wiem ale do seryjnego turbo to raczej wystarczy, na pewno na + jest to że układ jest mniejszy niż przy dwustronnym


21 Lut 2018, 17:03
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1136
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
Nie tu akurat firma to przypadek. Jutro zadzwonię do fmic.pl i zapytam, chociaż boję się, że z racji tego że jest i tak droższy o dwustronnego poleca właśnie ten..

_________________
Engine made by Dziak Motorsport, Wiseco pistons, Manley rods, GTX2871R, BOV Properfect, WG Tial, King bearings, JBR3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, FMIC 600x300, Damond egr delete kit, Damond oil Catch can stage 3, CPE injector seals, ACT 6 Puck Clutch Kit with Prolite Flywheel, H&R Monotube, Strojenie Disi Tune. ***HP, ***Nm


21 Lut 2018, 22:41
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Gru 2015, 21:52
Posty: 337
Miejscowość: Kraków / Doncaster
Auto: w poszukiwaniu
Torek, jak wygooglujesz to znajdziesz jak najtańszym kosztem zrobić fmic w 6 mps, jest kilka tematów zza oceanu, gdzie chłopaki podają kompletną listę części, wymiary rur itp, zdjęcia jak zrobić i kompletny opis, ja taki zestaw zamawiałem kiedyś do swojej 6 z fmic.pl i wyszedł mnie koło 1200zł z wysyłką do uk, pewnie jakbym się zalogował na konto, to miałbym w historii zamawianych :P

_________________
była : mazda 6 mps, mazda 3 mps bk, mazda 3 mps bl
jest : szuka się


14 Mar 2018, 00:34
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1136
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
wiem, u mnie już jest klasyczny FMIC wstawiony. zostało mi już tylko wyciąć osłony chłodnicy i spiąć wszystko. <spoko>

_________________
Engine made by Dziak Motorsport, Wiseco pistons, Manley rods, GTX2871R, BOV Properfect, WG Tial, King bearings, JBR3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, FMIC 600x300, Damond egr delete kit, Damond oil Catch can stage 3, CPE injector seals, ACT 6 Puck Clutch Kit with Prolite Flywheel, H&R Monotube, Strojenie Disi Tune. ***HP, ***Nm


14 Mar 2018, 10:02
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 5 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.