Obecny czas: 21 Lut 2019, 12:52



Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
 Westegate zintegrowany czy zewnętrzny 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 10 Sie 2015, 14:59
Posty: 225
Auto: Mazda 3 MPS
Witam serdecznie. Pytanko, będzie robiona hybryda a jestem w posiadaniu dwóch westegatów. Jeden mam pasujący jako zintegrowany TurboSmarta IGW 75 oraz drugi zewnętrzny Turbosmarta ProGate 50. Wiem że z zewnętrzny będzie problem ale kolega przerobi mi kolektor jak będzie trzeba. Szczerzę w moim projekcie chodzi że ma być mega ogarnięte pod maską i bardzo pasowało by mi zamontować zawnętrzny ProGate, Madzia to zabawka szykowana pod ciekawe zloty i ładnie wyeksponowany WG robił by również robotę. Ma również hałasować. Zintegrowany dużo łatwiej jest ogarnąć i jest mniej problematyczny. Ktoś coś siedzi w temacie żeby podpowiedzieć.

Czy robić hybrydę czy lepiej zainwestować w inne turbo ??
Czy nie będzie problemów w wyregulowanie tego ??
Auto będzie posiadało zawór EBC 3port Stratified.

Proszę mnie za bardzo nie cisnąć za temat <glupek2> <glupek2>


Załączniki:
WG zew.JPG
WG zew.JPG [ 130.9 KiB | Obejrzany 743 razy ]
WG zintegrowany.jpg
WG zintegrowany.jpg [ 280.77 KiB | Obejrzany 743 razy ]
04 Sty 2018, 13:48
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1136
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
temat spoko.
Śmigałem z kumplem co miał zewnętrzny WG TIALA w 200sx.. powiem CI, że jak otwierał sie to miazga była, jad prze okrutny (oczywiście w kwestii dźwięku). Bo rozumiem, że robiąc zewnętrzny WG odprowadzenie dajesz osobną rurą w dół?
Jeśli nie będzie CI przeszkadzał ryk, przy otwarciu, montuj zewnętrzny. Z ustawieniem też nie powinno być problemu, bo od tego masz regulację, lub możesz jeszcze wymienić sprężynę na twardszą, jak np za szybko będzie sie otwierał :)

_________________
Engine made by Dziak Motorsport, Wiseco pistons, Manley rods, GTX2871R, BOV Properfect, WG Tial, King bearings, JBR3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, FMIC 600x300, Damond egr delete kit, Damond oil Catch can stage 3, CPE injector seals, ACT 6 Puck Clutch Kit with Prolite Flywheel, H&R Monotube, Strojenie Disi Tune. ***HP, ***Nm


04 Sty 2018, 15:51
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 10 Sie 2015, 14:59
Posty: 225
Auto: Mazda 3 MPS
Zobaczymy mam nadzieje że temat się rozwinie i ktoś coś podpowie.


04 Sty 2018, 23:12
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 10 Sie 2015, 14:59
Posty: 225
Auto: Mazda 3 MPS
Taki ciekawy pomysł mi wpadł. zewnętrzy westegate z podłączeniem do Downpipe a po drodze zrobić małą przepustnicę na scream pipe co wy na to. Tylko gdzie wyprowadzić te spaliny żeby nic pod maską nie zjarać.


06 Sty 2018, 10:54
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1136
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
Pod samochód. Kiedyś łapałem się z takim Leonem. Fajnie to wyglądało jak przy zmianie biegów pluło ogniem pod autem ;-)

_________________
Engine made by Dziak Motorsport, Wiseco pistons, Manley rods, GTX2871R, BOV Properfect, WG Tial, King bearings, JBR3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, FMIC 600x300, Damond egr delete kit, Damond oil Catch can stage 3, CPE injector seals, ACT 6 Puck Clutch Kit with Prolite Flywheel, H&R Monotube, Strojenie Disi Tune. ***HP, ***Nm


07 Sty 2018, 07:24
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 5 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.