Obecny czas: 23 Lut 2019, 01:13



Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
 Podciśnienia turbo 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1136
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
Panowie, potrzebna pomoc. Otóż.. był u mnie zamontowany Cobb selenoid, potocznie zwany MAC N75 czyli EBC. Niestety, auto ładuje tylko 0.8b do 4k obr i około 1b powyżej. Nie reaguje na zmiany w ECU. Postanowiłem więc odpiąć to EBC i podpiąć zpowrotem seryjne na turbinie. I tu mam problem. Bo oczywiście jedno podciśnienie z wg, drugie z dolotu. Ale do EBC podpięte było jeszcze 3 podciśnienie idące gdzieś z turbiny..( spod wg). De facto jego w ogóle nie powinno być wg mnie, ( nie wykluczone że to przez nie był problem). Ale na obecną chwilę nie wiedzialem co z nim zrobić. Więc po prostu zaslepilem je. Tylko pytanie, czy tak może być.. i teraz drugie pytanie czy ktoś dysponuje jakim schematem jak się rozchodzą podciśnienia z naszej kochanej turbiny.

_________________
Engine made by Dziak Motorsport, Wiseco pistons, Manley rods, GTX2871R, BOV Properfect, WG Tial, King bearings, JBR3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, FMIC 600x300, Damond egr delete kit, Damond oil Catch can stage 3, CPE injector seals, ACT 6 Puck Clutch Kit with Prolite Flywheel, H&R Monotube, Strojenie Disi Tune. ***HP, ***Nm


12 Lut 2018, 23:20
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 20:05
Posty: 1959
Miejscowość: Łorsoł
Auto: był Speed3'08
Są dwa sposoby podpinania aftermarketowej cewki. Dwudrogowo i trójdrogowo.
Standardowo stosowana konfiguracja (i w większości turbo aut) to werjsa pod 2 portową cewkę. Czyli wygląda to jak na pierwszym obrazku.
U Ciebie natomiast ktoś podłączył 3 portowo (rysunekna dole). Wróć do seryjnego układu wężyków i będzie cacy pod pracę 2-portową standardowego EBC <spoko>


Załączniki:
Komentarz do pliku: 2-portowo
2portowo.PNG
2portowo.PNG [ 59.96 KiB | Obejrzany 775 razy ]
Komentarz do pliku: 3-portowo
3portowo.PNG
3portowo.PNG [ 58.7 KiB | Obejrzany 775 razy ]

_________________
Jak wesprzeć forum ? A tak : KLIK
emilio
13 Lut 2018, 09:41
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1136
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
u mnie było prawie tak podpięte.. Prawie.. bo 6mm wężyk od flanszy do WG nie został zdemontowany i zaślepiony, a także trzecie podciśnienie które powinno iść w dolot przed turbiną idzie gdzieś pod turbo.. i to muszę z lokalizować. <oczy> <co?> Obecnie już podpiąłem seryjne ebc, 2 podciśnienia.. wieć zostało mi to jedno luźno dyndające.. <glupek2>


Załączniki:
27994212_888238608012620_1472917868_n.jpg
27994212_888238608012620_1472917868_n.jpg [ 91.51 KiB | Obejrzany 773 razy ]

_________________
Engine made by Dziak Motorsport, Wiseco pistons, Manley rods, GTX2871R, BOV Properfect, WG Tial, King bearings, JBR3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, FMIC 600x300, Damond egr delete kit, Damond oil Catch can stage 3, CPE injector seals, ACT 6 Puck Clutch Kit with Prolite Flywheel, H&R Monotube, Strojenie Disi Tune. ***HP, ***Nm
13 Lut 2018, 09:56
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 20:05
Posty: 1959
Miejscowość: Łorsoł
Auto: był Speed3'08
Szczerze mówiąc nie wiem po co kombinujesz i się zmużdżasz na tym. Podłącz tak jak na obrazku poniżej mówiąc najprościej.
1 wężyk (turbo-flansza), 2 wężyk (flansza-EBC), 3 wężyk (EBC-inlet). Resztę wężyków wypie..ol i nie zaprzątaj sobie nimi głowy :D


Załączniki:
foto_EBC.jpg
foto_EBC.jpg [ 329.14 KiB | Obejrzany 767 razy ]
foto_EBC_2.jpg
foto_EBC_2.jpg [ 216.6 KiB | Obejrzany 767 razy ]

_________________
Jak wesprzeć forum ? A tak : KLIK
emilio
13 Lut 2018, 11:04
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1136
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
nie kombinuję <glupek2> ot chcę zlokalizować to trzecie podciśnienie, którego nie powinno być i je wyjebać własnie :P
Reszta jest już podpięta do OEM ebc przy turbinie jak na twoich zdjęciach powyżej :)

_________________
Engine made by Dziak Motorsport, Wiseco pistons, Manley rods, GTX2871R, BOV Properfect, WG Tial, King bearings, JBR3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, FMIC 600x300, Damond egr delete kit, Damond oil Catch can stage 3, CPE injector seals, ACT 6 Puck Clutch Kit with Prolite Flywheel, H&R Monotube, Strojenie Disi Tune. ***HP, ***Nm


13 Lut 2018, 11:38
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 20:05
Posty: 1959
Miejscowość: Łorsoł
Auto: był Speed3'08
Wieść gminna niesie że ogarnąłeś temat ;)

_________________
Jak wesprzeć forum ? A tak : KLIK
emilio


14 Lut 2018, 09:45
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 1136
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
hehe tia :) temat ogarniety. okazało sie , że podciśnienie jedno było źle podpięte.. gdyż z flanszy turbiny szło do 3 portu, czyli tam gdzie powinno iść podciśnienie z dolotu przed turbiną. Flansza zaślepiona, kruciec z dolotu "odślepiony" ;) <glupek2> działa, ładuje.. ;)

_________________
Engine made by Dziak Motorsport, Wiseco pistons, Manley rods, GTX2871R, BOV Properfect, WG Tial, King bearings, JBR3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, FMIC 600x300, Damond egr delete kit, Damond oil Catch can stage 3, CPE injector seals, ACT 6 Puck Clutch Kit with Prolite Flywheel, H&R Monotube, Strojenie Disi Tune. ***HP, ***Nm


14 Lut 2018, 11:19
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 7 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.