Obecny czas: 24 Maj 2018, 10:46



Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
 Podciśnienia turbo 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 959
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
Panowie, potrzebna pomoc. Otóż.. był u mnie zamontowany Cobb selenoid, potocznie zwany MAC N75 czyli EBC. Niestety, auto ładuje tylko 0.8b do 4k obr i około 1b powyżej. Nie reaguje na zmiany w ECU. Postanowiłem więc odpiąć to EBC i podpiąć zpowrotem seryjne na turbinie. I tu mam problem. Bo oczywiście jedno podciśnienie z wg, drugie z dolotu. Ale do EBC podpięte było jeszcze 3 podciśnienie idące gdzieś z turbiny..( spod wg). De facto jego w ogóle nie powinno być wg mnie, ( nie wykluczone że to przez nie był problem). Ale na obecną chwilę nie wiedzialem co z nim zrobić. Więc po prostu zaslepilem je. Tylko pytanie, czy tak może być.. i teraz drugie pytanie czy ktoś dysponuje jakim schematem jak się rozchodzą podciśnienia z naszej kochanej turbiny.

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


12 Lut 2018, 23:20
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 20:05
Posty: 1936
Miejscowość: Łorsoł
Auto: był Speed3'08
Są dwa sposoby podpinania aftermarketowej cewki. Dwudrogowo i trójdrogowo.
Standardowo stosowana konfiguracja (i w większości turbo aut) to werjsa pod 2 portową cewkę. Czyli wygląda to jak na pierwszym obrazku.
U Ciebie natomiast ktoś podłączył 3 portowo (rysunekna dole). Wróć do seryjnego układu wężyków i będzie cacy pod pracę 2-portową standardowego EBC <spoko>


Załączniki:
Komentarz do pliku: 2-portowo
2portowo.PNG
2portowo.PNG [ 59.96 KiB | Obejrzany 293 razy ]
Komentarz do pliku: 3-portowo
3portowo.PNG
3portowo.PNG [ 58.7 KiB | Obejrzany 293 razy ]

_________________
Jak wesprzeć forum ? A tak : KLIK
emilio
13 Lut 2018, 09:41
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 959
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
u mnie było prawie tak podpięte.. Prawie.. bo 6mm wężyk od flanszy do WG nie został zdemontowany i zaślepiony, a także trzecie podciśnienie które powinno iść w dolot przed turbiną idzie gdzieś pod turbo.. i to muszę z lokalizować. <oczy> <co?> Obecnie już podpiąłem seryjne ebc, 2 podciśnienia.. wieć zostało mi to jedno luźno dyndające.. <glupek2>


Załączniki:
27994212_888238608012620_1472917868_n.jpg
27994212_888238608012620_1472917868_n.jpg [ 91.51 KiB | Obejrzany 291 razy ]

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm
13 Lut 2018, 09:56
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 20:05
Posty: 1936
Miejscowość: Łorsoł
Auto: był Speed3'08
Szczerze mówiąc nie wiem po co kombinujesz i się zmużdżasz na tym. Podłącz tak jak na obrazku poniżej mówiąc najprościej.
1 wężyk (turbo-flansza), 2 wężyk (flansza-EBC), 3 wężyk (EBC-inlet). Resztę wężyków wypie..ol i nie zaprzątaj sobie nimi głowy :D


Załączniki:
foto_EBC.jpg
foto_EBC.jpg [ 329.14 KiB | Obejrzany 285 razy ]
foto_EBC_2.jpg
foto_EBC_2.jpg [ 216.6 KiB | Obejrzany 285 razy ]

_________________
Jak wesprzeć forum ? A tak : KLIK
emilio
13 Lut 2018, 11:04
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 959
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
nie kombinuję <glupek2> ot chcę zlokalizować to trzecie podciśnienie, którego nie powinno być i je wyjebać własnie :P
Reszta jest już podpięta do OEM ebc przy turbinie jak na twoich zdjęciach powyżej :)

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


13 Lut 2018, 11:38
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 20:05
Posty: 1936
Miejscowość: Łorsoł
Auto: był Speed3'08
Wieść gminna niesie że ogarnąłeś temat ;)

_________________
Jak wesprzeć forum ? A tak : KLIK
emilio


14 Lut 2018, 09:45
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 959
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
hehe tia :) temat ogarniety. okazało sie , że podciśnienie jedno było źle podpięte.. gdyż z flanszy turbiny szło do 3 portu, czyli tam gdzie powinno iść podciśnienie z dolotu przed turbiną. Flansza zaślepiona, kruciec z dolotu "odślepiony" ;) <glupek2> działa, ładuje.. ;)

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


14 Lut 2018, 11:19
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 7 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.