Obecny czas: 21 Lut 2018, 14:31



Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
 Mazda 3 mps BL AWD czy możliwe? 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sty 2016, 02:17
Posty: 87
Auto: Mazda 3 MPS BL 2009r.
Chciałem zapytać bo spotyka się na yt filmiki gdzie madzie są wyposażone w 4x4. Macie jakies info na ten temat? Co gdzie i jak? Przeglądalem jakieś tam fora ale mój angielski, niemiecki i inne lekko kuleją a z tłumaczem ciężko przetłumaczyć skróty, slogany. Macie dane jakieś firmy, która by się tym zajęła, nie koniecznie w Polsce bo jak rozmawiałem z SSG to niestety jeszcze do tego nie doszli.

https://m.youtube.com/watch?v=xG7dJmvWxTE
https://m.youtube.com/watch?v=bWC7U9xDUCc
https://www.drive2.ru/l/4062246863888261218/


Wczoraj, 23:27
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1043
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
z tego co widzę, to w UK zajmowało się tym TOTAL MPS. Koszt około 13k $ za same części ;)

co do pytania - tak możliwe, jak wiadć na tych filmach. Jednak poziom skomplikowania oraz kosztów chyba sprawia, że to nie warte zachodu. Dokładając te 40-50k PLN do MPSa, można już chyba kupić jakiegoś subaru sti, którego w przeciwieństwie do MPS AWD, będzie się dało potem odsprzedać za sensowne pieniądze.

Zakładajać jednak że ktoś nie patrzy na logikę i pieniądze, to można spróbować przerobić napęd z mazdy 6 mps, albo zastanowić się nad przeróbką z jakiejś mazdy CX. Widziałem, że są modele CX3 AWD, może by podeszły? A może z CX7?

3 MPS to niestety FWD i przeskoczyć tę barierę można łatwiej i sensowniej poprzez zmianę samochodu ;)

ps. - z tej ruskiej strony, po przetłumaczeniu widać że gość użył części z mazdy 6 mps

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, tuned by Justin...


Dzisiaj, 08:33
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 896
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
Ta. Widać ze dyfer z6. Ciekawe zatem, czy skrzynia i reduktor także. Ale zakładam że tak. Jestem natomiast ciekaw, czy oprócz tunelu, trzeba np modyfikować ścianę grodziową, żeby wszedł reduktor.. :>

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


Dzisiaj, 09:47
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sty 2016, 02:17
Posty: 87
Auto: Mazda 3 MPS BL 2009r.
A no fakt, że lepiej by było inne auto kupić niż ładować w te to już wiedziałem przed tym niż zacząłem ją modzic :) no ale jakoś zakochany jestem w Mazdzie i nie żałuję tych dolarów, za które mógłbym się już powoli rozglądac za rs6 c6, czy już dopasiania s4 bB w avancie po modach. Myślałem że 4x4 to będzie może kwestia 20-30 tys to jeszcze można by coś podziałać. Ale skoro w grę wchodza pieniądze z ponad 50 tys to już aż tak nie będę szalał.


Dzisiaj, 12:01
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 4 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.