Autor |
Wiadomość |
Jacobs
Rejestracja: 16 Maj 2013, 08:41 Posty: 66 Miejscowość: K-ce | G-ce
Auto: mps6
|
marwol napisał(a): ja mam w 3BK i pasują bardzo dobrze  co dowodzi oczywiście wyższość 3 nad 6stką  yhm... no nie wątpię. Coś mi się nie wydaje żebyś miał taką wąską szpilkę/śrubę no chyba, że masz 3bk w dizlu i automacie 
_________________ mps 6 - narazie seria z wydechem
|
25 Mar 2014, 18:08 |
|
 |
marwol
Rejestracja: 03 Wrz 2013, 03:36 Posty: 79 Miejscowość: białystok
|
Dobra, jestem wariatem i mam pomroczność To nie pasowało,ja tego nie zainstalowałem, jestem poprostu kawał chuja i chciałem żebyście mieli tak ciężkie życie jak ja 
|
30 Mar 2014, 09:20 |
|
 |
Onyx
Rejestracja: 19 Sty 2011, 13:44 Posty: 246 Miejscowość: Warszawa
|
Hi, może ktoś będzie niebawem kupował coś za miedzą? Bym sie podłączył na aluminium bushings. Lub tez może już ten "nasz' rodzimy wytwór z poprzednich stron pasuje do mps6?
tx
|
30 Cze 2014, 13:04 |
|
 |
Góra
Rejestracja: 13 Sty 2014, 22:29 Posty: 52 Miejscowość: Warszawa
Auto: MPS BK'08
|
Onyx jeżeli chcesz mogę Ci to ogarnąć, mi robił mój znajomy działają ok więc mogę zapytać ile chce kasy za taką robotę.
|
30 Cze 2014, 20:37 |
|
 |
Onyx
Rejestracja: 19 Sty 2011, 13:44 Posty: 246 Miejscowość: Warszawa
|
Zdecydowanie bardzo poproszę. Tylko że te wymiary z poprzedniej strony do mps6 nie pasują.
|
30 Cze 2014, 20:58 |
|
 |
Góra
Rejestracja: 13 Sty 2014, 22:29 Posty: 52 Miejscowość: Warszawa
Auto: MPS BK'08
|
To będzie problem muszę znaleźć wymiary do 6. A to może chwilę potrwać 
|
01 Lip 2014, 12:37 |
|
 |
Onyx
Rejestracja: 19 Sty 2011, 13:44 Posty: 246 Miejscowość: Warszawa
|
znajdę, podeśle jak nie znajdę będzie trzeba zakupić gotowca z usa - jak kupię zwymiarować dla potomnych.
|
01 Lip 2014, 12:56 |
|
 |
M_E
Rejestracja: 06 Sty 2012, 10:08 Posty: 395 Miejscowość: Działdowo
Auto: Toyota corolla/GSXR1000
|
Każdy okoliczny tokarz skasuje za to max 50zł. Tylko zabraknie napisu high performance usa tuning stuff.
|
02 Lip 2014, 18:04 |
|
 |
wujekbob1103
Rejestracja: 10 Sie 2015, 14:59 Posty: 201
Auto: Mazda 3 MPS
|
Pytanko ponieważ zamontowałem short shiftera JBR ale na filmikach jest różnie montowany a w instrukcji na spportach JBR też jest inaczej. Napisałem do JBR a oni że ma być zgodnie z instrukcją ale strasznie podnosi się słabo wchodzi 5 i 6 bieg. CO sądzicie. Na ja zamontowane jak na drygim zdjęciu, pierwsze jest zgodnie z instrukcją ale zdjąłem bo dziwnie biegi wchodziły.
Załączniki:
DSC_0231.JPG [ 259.79 KiB | Obejrzany 484 razy ]
short shifter.JPG [ 229.64 KiB | Obejrzany 484 razy ]
|
09 Cze 2017, 16:38 |
|
 |
adist
Rejestracja: 02 Paź 2016, 11:11 Posty: 208 Miejscowość: Rzeszów
Auto: Mazda 3 BL MPS 384 KM 481 NM
|
a no dobre pytanie, bo też miałem w planie to zakupić
_________________ /tłoki CP/korby Manley/grubsze tuleje cylindrów/szpilki ARP/usunięty balans/Motul 300V/Autotech HPFP/NGK 6510/turbo hybryda Perun stage 2/wycięte klapki z kolektora dolotowego/uszczelki JBR/usunięty EGR/SSG duży FMIC z orurowaniem pod silnikiem/GFB BOV/dolot 3" JBR/wydech 3" SSG/Bilstein B8/Eibach Pro Kit/rozpórka Whiteline/ACT street/CPE RMM/Bridgestone Potenza S001/Sparco Pista/DBA street/Ferodo DS2500/stalowy oplot Goodridge/Motul RBF600/wskaźniki ProGRace/strojenie Disitune/
|
10 Cze 2017, 06:23 |
|
 |
|