Obecny czas: 22 Lis 2018, 12:45



Odpowiedz  [ 263 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Następna
 Tuning od A do Z. Co mozemy zmienic - full opcje. 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 15:12
Posty: 2271
Miejscowość: Wawa
Auto: 3 BK MPS
Full opcje, czyli jedziemy z propozycjami po hardkorze.
Jestem ciekawy, co poza Ic, pompa paliwa, dolotem, ukladem ewydechowym mozna zmienic, by polepszyc osiagi naszych aut.

Jak ,macie pomysly, to dawajcie, bo wiosna juz niedlugo i myslu powracaja do modyfikacyjnych opcji.

Fajnie by bylo tez poznac zalwznosci, takie jak np: nie laduj FMICa bez upgrejdu pompy paliwa, itp :-)

_________________
FMIC Precision, SSG 3" DP, SSG 3" CBE, Autotech HPFP internals, ACT Street , skrzynia z MPS BL, Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, CPE TIP, Bilstein B14, Tylna lapa TRZ Dog Bone, Stabilizator James Barone Racing, Przewody Hamulcowe HEL, Rota G-force, DBA T3, Ferrodo DS2500, Hawk HPS, strojenie DisiTune


29 Sty 2013, 21:58
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 20:05
Posty: 1955
Miejscowość: Łorsoł
Auto: był Speed3'08
Temat rzeka <zeby>
Ja zacznę nieśmiało - zmień pompę na początek - wtedy resztę modów zrobisz ze spokojniejszą głową.

_________________
Jak wesprzeć forum ? A tak : KLIK
emilio


29 Sty 2013, 23:35
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2770
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
must have: HPFP + FMIC, a później granicą jest portfel <zlosnik>

_________________
DISItune


29 Sty 2013, 23:41
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 15:12
Posty: 2271
Miejscowość: Wawa
Auto: 3 BK MPS
No wlasnie chodzi mi o to, by wrzucac konkretne pomysly. Na roznych forach widac, jak ludzie dokladaja rzeczy, o ktorych nawet nie slyszalem. A nitro, da sie ? A jakas mega turbine? Strzelam tak, ale ciekaw jestem, co mozna zrobic znaszymi autami. Ludzie z innymi japoincami cuda wianki robia, to mps chyba nie jest niereformowalny?

_________________
FMIC Precision, SSG 3" DP, SSG 3" CBE, Autotech HPFP internals, ACT Street , skrzynia z MPS BL, Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, CPE TIP, Bilstein B14, Tylna lapa TRZ Dog Bone, Stabilizator James Barone Racing, Przewody Hamulcowe HEL, Rota G-force, DBA T3, Ferrodo DS2500, Hawk HPS, strojenie DisiTune


29 Sty 2013, 23:46
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2770
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
słabo szukasz <oczy> są MPSy po 450 i więcej KM, z nitro rzucił mi się w oczy jeden... a tak big turbo i ognia <zlosnik>

_________________
DISItune


29 Sty 2013, 23:59
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW

Rejestracja: 19 Sty 2011, 09:49
Posty: 699
Auto: Golf GTI :D
Osiągi na prostej ? Na hooy Ci osiągi na prostej jak w zakręcie się zabijesz ? Zawias sobie zrób porządny, zapisz się na "kurs jazdy sportowej" czy cóś, zainwestuj w opony i zobaczysz, że te 300 kuni w zupełności wystarcza .... no chyba, że Ty "miszczem prostej" chcesz być ?


30 Sty 2013, 09:00
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 15:12
Posty: 2271
Miejscowość: Wawa
Auto: 3 BK MPS
Fazer, no ja pierd.... A kto powiedzial, ze sobie nitro w dupe wsadze. Chodzi mi tylko o pomysly, teoretyzowanie, a nie projekt pod moj samochod.
Tak, aby sie wiedza podzielic... zaleznosciami, ograniczeniami w naszych disi, itp.

_________________
FMIC Precision, SSG 3" DP, SSG 3" CBE, Autotech HPFP internals, ACT Street , skrzynia z MPS BL, Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, CPE TIP, Bilstein B14, Tylna lapa TRZ Dog Bone, Stabilizator James Barone Racing, Przewody Hamulcowe HEL, Rota G-force, DBA T3, Ferrodo DS2500, Hawk HPS, strojenie DisiTune


30 Sty 2013, 10:15
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 20:05
Posty: 1955
Miejscowość: Łorsoł
Auto: był Speed3'08
To pospamuje dalej <zeby>
1. HPFP
2. FMIC + poduszki (które i polepszą precyzję na skrzynce a po drugie rozwiązują temat przeważnie ciasnych pasowań orurowania przy FMICu i tego że bujający motor może je ździebko zdewastować)
3. SRI (najlepiej z jakiś CAB-em albo inną izolacją). Tutaj od razu za wczasu warto się zastanowić czy w przyszłości nie wjedzie jakiś Garrett - wtedy trzeba iść w SRI 3,5" (raz że 3" nie wyrabia a po drugie kończy się MAF sensor...)
4. DP ze spartiwnym katem + test pipa (catback jakiś customowy jak kogoś swędzi).
5. Zawieszka i owszem - jakiś Bisiek na grubej rurze albo któreś K&W
6. Dla kompletnych fanatyków jakiś Garrecik + reszta gratów do tego a wychodzi niemało. (najlepiej inny kolektor z jakimś external WG (Tial zapewne), jakiś sensowny kontroler boostu no i pierdyliard innych rzeczy które dochodzą).
7. Temat dla tych co przerzucają hajs łopatą i ich w domu nie kochają - czyli kucizna <zeby> (korby chociaż Eagle-a, tłoki mogą być CP-e, etc. plus cysterna Motula bo przeważnie po kuciźnie motor zaczyna wciągać oleum jakby jutra nie było <lol> (ale regułą to nie jest).

Dyskusja mile widziana - jakby co dospawam do listy jakieś podpunkty.

_________________
Jak wesprzeć forum ? A tak : KLIK
emilio


30 Sty 2013, 11:15
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, 15:12
Posty: 2271
Miejscowość: Wawa
Auto: 3 BK MPS
Ja chyba jednak zdecyduje sie na TMIC. Kurde, z moimi przygodami, to jak znowu pierd.. w drzewo, to juz nie rusze majac zamontowany FMIC. A na powaznie z TMICiem mniej babrania, brak turbo laga a tempy w korku jakos przezyje....

Z innej beczki. Widzieliscie kiedys taki rpzelacznik? Jak sie domysla, jest to plytka regulujaca przplyw spalin w ukladzie wydechowym. Pytanie po co to, co to robi i czy jest sens...
http://www.ebay.de/itm/Abgasklappe-76mm-3-Zoll-Universell-Exhaust-Valve-/170918004028?pt=DE_Autoteile&hash=item27cb81c53c

_________________
FMIC Precision, SSG 3" DP, SSG 3" CBE, Autotech HPFP internals, ACT Street , skrzynia z MPS BL, Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, CPE TIP, Bilstein B14, Tylna lapa TRZ Dog Bone, Stabilizator James Barone Racing, Przewody Hamulcowe HEL, Rota G-force, DBA T3, Ferrodo DS2500, Hawk HPS, strojenie DisiTune


12 Lut 2013, 10:50
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, 23:23
Posty: 2770
Miejscowość: Azjatycki brzeg Wisły
Auto: Z1000 + s197 V8
wiekszy TMIC w BK to wyrzucone pieniądze, ale kto bogatemu zabroni

_________________
DISItune


12 Lut 2013, 11:08
Profil Wyślij prywatną wiadomość WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 263 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.