Obecny czas: 24 Maj 2018, 10:45



Odpowiedz  [ 261 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Następna
 Tuning od A do Z. Co mozemy zmienic - full opcje. 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 959
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
Edition-Man2 napisał(a):
Hyba mnie zle mnie zrozumieliscie.

Nie hodzi mi teraz przez 100 km walic ile sie da na Autostradzie.
Ja na Autostradzie tym samochodem jestem raz albo dwa razy wroku i tylko po to zeby zobaczyc ile jedzie.


Taki przyklad, jade w Niedziele rano na Autostrade jak jest jeszcze pusta, lece sobie spokojnie 180 albo 200 i widze dluga prosta droge, wiec daje gaz do dechy i patrze ile osiagnie, no to ile tych kiometruw potzrebuje zeby osiagnac te 260-270?
Gora 10 km???
no i potem noga z gazu i po wszystkim.

No to hyba taki krutki odcinek hyba ten motor wytrzyma czy nie?

Pozdrawiam
Adam


Hm... Jeśli 260km/h osiąga mps w +-50s.. to odpowiedź sobie jaki dystans przejedziesz z butem w podłodze.. A oczywiście 50s to ze startu zatrzymanego .. ;-) <czarodziej>

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


08 Gru 2015, 01:12
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 06 Lis 2015, 09:45
Posty: 66
Auto: Mazda 3 MPS BL
Nie mam duzo Modifikacji. Mam TIP Corksporta, Internalsy Hypertech, Racepipe/Testpipe Corksporta i za niedlugo Intercooler Corksport. Narazie jezdze na Hypertechu. Wyprubuje na wiosne czy uda mi sie wkoncu prawdziwe 250 osiagnac,wedlug licznika powinno to byc okolo 265.
Jesli nie to trzeba bedzie na Cobbie Mapke zrobic.


08 Gru 2015, 06:21
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1096
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
tak jak wspomniałem - wcale nie trzeba wielu modyfikacji żeby silnik się rozleciał ;). Rozlecieć się może fabryczny, niemodyfikowany silnik jeśli kierowca nie traktuje go odpowiednio (tak jak było u mnie). Zwłaszcza przy wgrywaniu map OTS można się narazić na problemy - szczególnie jeśli chcemy na tych mapach robić VMaxa, wtedy zdecydowanie warto obserwować wskazania dostępne na AP oraz te, których AP nie oferuje - tj. EGT. Oczywiście to wszystko daleko posunięte środki ostrożności i każdy sam powinien sobie odpowiedzieć na pytanie, czy warto się aż tak obawiać. Ja osobiście do map OTS nie miałbym aż tak dużego zaufania by pruć VMaxa bez analizy parametrów.

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


08 Gru 2015, 10:45
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 06 Lis 2015, 09:45
Posty: 66
Auto: Mazda 3 MPS BL
Dziekuje za porade.

Wiec albo zostac poprostu dalej na Hypertechu albo dam przez kogos zrobic sobie odpowiednia Mapke i nie bede Sam kombinowal.


08 Gru 2015, 13:19
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 06 Lis 2015, 09:45
Posty: 66
Auto: Mazda 3 MPS BL
Ostatnio scigalem sie z Audi s4 B7 , 4.2 l V8 433 km.
Starszy facet kolo 60 lat dawal wszystko co potrafi i potrafil w tym wieku szybko jezdzic, Bylem zdziwiony.

Trzy razy prubowal mi uciec ale nie da rady. Za trzecim razem poszedl na prawy pas i scigalismy sie od 100 do okolo 200 km/h. Bylem bardzo zdziwiony ze bardzo powoli ale go wyürzedzilem. Facet za kierownica nie mial dobrej miny :-)

Czyli moje modifikacje cos daly.


14 Gru 2015, 19:31
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Mar 2015, 18:33
Posty: 959
Miejscowość: wawa
Auto: Speed6
https://www.youtube.com/watch?v=ShqQdF5I_g0
aby nie robić nowego tematu. o co chodźi.. Do BNR 3 musi być custom kolektor wydechowy a do BNR 4 nie??

_________________
Cp pistons, Manley rods, CorkSport 3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, Tmic 3', H&R Monotube, ***HP/***Nm


26 Wrz 2016, 11:47
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2014, 14:41
Posty: 1096
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3 DISI L3 VDT 2010
z tego co pamiętam, i z tego co teraz wyczytałem, to do bnr s3, nie jest potrzebny inny kolektor.
Tutaj piszą że to bolt-on, więc bez większych zmian.
Jak dobrze pamiętam, to trzeba trochę rzeczy dokupić i zmodyfikować, ale kolektor nie jest chyba jedną z nich.

http://edgeautosport.com/bnr-stage-3-tu ... 2006-2007/

_________________
1xZZB, turbo BNR Stage 1, Autotech Internals, SSG high flow cat Downpipe, AccessPort, CPE xflex RMM, RSB Whiteline, HTP 3'' intake, OZ Ultraleggera, NGK LTR7IX-11, TMIC 3", Short Shifter, tuned by Justin...


26 Wrz 2016, 12:40
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 10 Sie 2015, 14:59
Posty: 214
Auto: Mazda 3 MPS
Witam ludziska chcę zamówić parę gratów i nie wiem czy warto czy to przerost formy nad treścią.

chodzi dokładnie o te:
https://corksport.com/mazdaspeed-3-fuel ... seals.html
http://www.jamesbaroneracing.com/shop/i ... cts_id=431
ten kit nie wiem co bardzo zmieni oprócz zmniejszenia wagi
http://www.jamesbaroneracing.com/shop/i ... cts_id=438


26 Gru 2016, 11:34
Profil Wyślij prywatną wiadomość

Rejestracja: 30 Maj 2012, 11:07
Posty: 627
Auto: Evo IX
Mam te mody u siebie i powiem tak.
Podkladki pod wtryski mozesz wymienic jak OEM zaczna puszczac albo wymien od razu jak celujesz w min 350+ moc. Podkladki OEM sa mizernie wykonane a nie sa takie tanie tez. Lepiej dolozyc i kupic lepsze jak CS czy CPE.
Reszta jest ok jak kujesz silnik i zrzucasz wszystkie graty inaczej nie ma sensu wyrywac miski zeby to wymieniac bo samo w sobie Ci to przyrostu nie da a w dodatku bedziesz dolewal 1l oleju wiecej.
Jak myslisz o wiekszym turbie i podniesieniu troche mocy to wtedy jest warto zrobic wszystkie te mody inaczej nie ma sensu.

Podkladki OEM vs Corksport <lol>
http://www.corksport.com/blog/wp-conten ... Tokay-.png


26 Gru 2016, 11:46
Profil

Rejestracja: 10 Sie 2015, 14:59
Posty: 214
Auto: Mazda 3 MPS
Dzięki Pavko, silnik szykujemy bo wydech czeka, ic czeka, internalsy czekają w garażu i trochę tego będzie a wolę mnie wszystko łądnie przygotowane przed tym większym modzeniem żeby tłoki szybko nie wyszły.

No i accessporta muszę jeszcze zamówić bo przez to stoję


26 Gru 2016, 12:14
Profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 261 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.